Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z moim autem a w zasadzie to chyba kilka problemów.

Do tej pory miałem takie objawy:

Podczas jazdy na 3, 4 ,5, 6 biegu jak wcisnę pedał gazu do końca to podczas przyspieszania auta czuć takie bardzo króciutkie przerwy w przyspieszaniu na powiedzmy 0,5 sekundy. Jest ich około 3 - 4 na kążdym biegu.

Gdy przyspieszam powoli stopniowo wciskając pedał gazu już nie ma takiego problemu.


Dodatkowo kilka dni temu samochód bardzo mocno stracił moc...

mechanik stwierdził, że filtr DPF. Więc porobił dziury w filtrze i karze mi jechać do kogoś kto mi programowo usunie DPF. Niestety mechanik który może to zrobić jest do połowy sierpnia na urlopie.

Ja natomiast jakoś nie jestem do końca przekonany czy to DPF bo mimo, że dziury wywiercone w DPFie to moc nie wróciła. No chyba, że bez oszukania komputera tak będzie...

Niestety samochód zaczął dużo mocniej kopcić po przewierceniu DPFa. Nie wiem czy da się coś z tym zrobić.. jeśli tak podpowiedzcie coś.

Ja natomiast sugerowałem mechanikowi, że może to turbina bo ostatnio słyszałem, że bardzo mocno syczała a teraz nie syczy i samochód nie ma mocy... ale powiedział, że to nie turbina bo ją sprawdził i ,że jest jest w dosyć dobrym stanie... No chyba, że jakiś sterownik który nią steruje.

Co mnie zdziwiło ostatnio podczas jazdy powróciła moc ale po zgaszeniu niestety znów jest bez mocy aż do tej pory:(

Bardzo proszę o pomoc co robić

Czy mogę zrobić coś INPĄ lub np. NCS Expertem lub jeszcze czymś innym jeśli mam interface INPA ISTA DIS INTERFEJS BMW 2K + D-CAN PRO pin 7-8.


Przesyłam dzisiejsze druki z INPY i proszę o przeanalizowanie i pomoc.

http://www.wklejto.pl/600552 identyfikation lesen

http://www.wklejto.pl/600554 fehlerspeicher lesen

http://www.wklejto.pl/600557 fehlerspeicher luschen

http://www.wklejto.pl/600559 infospeichler lesen

http://www.wklejto.pl/600561 infospeichler luschen


Sam zauważyłem też, że jest spory wyciek przy turbinie, co może to oznaczać?

Wydaje mi się, że dosyć luźno trzyma się ten dolot właśnie w miejscu gdzie jest ten wyciek.

7673558000_1532902640_thumb.jpeg7610812100_1532902631_thumb.jpeg

Bardzo będę wdzięczny za szczegółowe odpowiedzi na każde moje pytania. Oczywiście podziękuję:)

Opublikowano
Dziury w dpf? Jak je zatkasz kiedy wywalisz filtr (to co jest w środku puszki) Sprobuj może odpiąć wtyczkę od przepływki i zobacz jaki efekt. Nie znam silnika n47 ale w m47 mogło by być coś z podcisnieniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz do wymiany sterownik turbo - czyli całe turbo. I nie szukaj dalej
  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.