Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem, silnik się przegrzewa i nie powoduje to załączenia wentylatora chłodnicy. Sprawdzałem bezpieczniki, ten 50A (nr 37) jest ok. Wygląda na to że moduł wentylatora który miałem 6 922 670.1 przestał działać. Kupiłem nowy wentylator ale popełniłem błąd bo kupiłem od diesla 2.0 6 904 768, nie zalicza się również. Kupiłem wiec kolejny wentylator z silnika 2.5 ale z modułem o numerze 6 904 763, tez nie chce się załączyć choć mam pewność że kupiłem wentylator sprawny bo sprawdzałem. Gdzie może być przyczyna? Czy to na pewno kwestia ze musze znaleźć moduł o dokładnie numerze jak mój oryginalny czy może to padł czujnik temperatury wody czy może jakiś rezystor? Ciężki temat dla mnie. Pozdrawiam i witam na forum ( mój pierwszy post)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po włączeniu kliny wentylator startuje? Jak nie to sprawdzałeś swój na krótko? Termostat otwiera się (dolny wąż za termostatem robi się gorący)? Jak podepniesz pod komputer to będzie widać jaka jest temperatura na wejściu do chłodnicy. Pamiętaj, że pion jest do 115 stopni, więc jak wychyla się dalej to jest dramat dla tego silnika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.