Skocz do zawartości

320 wymiana przewodów hamulcowych tył


eclipse10

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Witam, czy gdy postawię auto na kobyłki jestem w stanie na podwórku wymienić przewody hamulcowe tylne

Oczywiscie ze tak - najwazniejsze to postawic auto stabilnie zeby bylo bezpiecznie i na odpowiedniej wysokosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A ten przewód podciśnieniowy przy serwie jak jest wyciągany ?

Jesli jest tylko gumowa uszczelka to pociagnac ,a jesli jest tam plastikowy pierscien to piercien musisz docisnac do serwa

( np.srubokretem ) i pociagnac za weza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten przewód podciśnieniowy przy serwie jak jest wyciągany ?

Jesli jest tylko gumowa uszczelka to pociagnac ,a jesli jest tam plastikowy pierscien to piercien musisz docisnac do serwa

( np.srubokretem ) i pociagnac za weza

Jest u mnie coś takiego https://1.allegroimg.com/original/0cb498/86cb36b54646a79c9a5815b437d1 chce to zdjąć jak będe robił przewody hamulcowe i dodatkowo musze założyć tą gumkę na przewód bo jak mi robili silnik to zapomnieli o tym.

Jak odkręcę pompę hamulcową od serwa i zdejmę z tym zbiorniczkiem to płyn mi wyleci między serwem a pompą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak jest opaska skrecana to ja odkrec i sciagnij weza z krućca i po sprawie ,a jak jest ori zaciskana to ja rozerwij i zaluz skrecana...

Jak odkręcę pompę hamulcową od serwa i zdejmę z tym zbiorniczkiem to płyn mi wyleci między serwem a pompą ?

Nie.

Plyn moze wyleciec tylko po odkreceniu przewodow od pompy - to jedyna droga.

Gdyby pompa puszczala plyn do serwa to jest wtedy do wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba miec kanał niestety, wymiana tych przewodów to ciezka sprawa, przerabiałem to w zeszlym tyg u siebie, zrobiłem to bez sciagania baku ale łatwo nie było

Napisz coś więcej o przebiegu pracy?



Ogólnie trzeba sie trche namęczyć pod autem, ja jekko upusciłem bak tak aby pozwolił mi wyjąć przewody znad niego. Do karoserii sa przymocowane blaszkami na imbusie, ten imbus jest plastikowy a ze w wiekszosci przpadkow byly nie odkrecane od nowosci to albo sie srubki urywaja albo obrabiaja bo to plastik. Przy kazdym koncu sztywnego przewodu ktory jest wkrecony do elastycznego jest rdza i sa nikle szanse zeby to odkrecic, ja odcinalem stare przewody nad gwintem bo plaski klucz obrabiał głowki i odkrecalem je nasadka. Przewody z przodu zeby przeciagnac to prosta sprawa gorzej z tyłem ale tak jak mowie mam maly kanał, jak sie chce to sie zrobi ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przy kazdym koncu sztywnego przewodu ktory jest wkrecony do elastycznego jest rdza i sa nikle szanse zeby to odkrecic, ja odcinalem stare przewody nad gwintem bo plaski klucz obrabiał głowki i odkrecalem je nasadka.

Nastepnym razem jak bedziesz wymienial takie przewody ,kup sobie wczesniej klucze do ich odkrecania i zobaczysz ile zaoszczedzisz czasu i wysilku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A od strony pompy hamulcowej co najlepiej wyjąć żeby mieć dobre dojście

To juz sam musisz oblukac co Ci bedzie przeszkadzac

ile płynu świeżego potrzeba ?

Jedna butelka powinna wystarczyc ale na wszelki wypadek kup dwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kazdym koncu sztywnego przewodu ktory jest wkrecony do elastycznego jest rdza i sa nikle szanse zeby to odkrecic, ja odcinalem stare przewody nad gwintem bo plaski klucz obrabiał głowki i odkrecalem je nasadka.

Nastepnym razem jak bedziesz wymienial takie przewody ,kup sobie wczesniej klucze do ich odkrecania i zobaczysz ile zaoszczedzisz czasu i wysilku...

 

Mialem takie, ale uwierz mi 17 lat robi swoje :) u mnie tylko nasadka dala rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swojej wymieniałem w warsztacie, oryginały BMW OE wraz z elastycznymi, uchwytami i śrubami. Problem jest tak, że te przewody wchodzą bezpośrednio pod maskę do komory silnika. Czasochłonne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam forumowiczów.

Mam do odsprzedania oryginały przewodów hamulcowych tylnych. Kupione dopiero co w ASO na Litwie. Jednak zmieniłem zamiary i nie będę ich wymieniał.


Chodzi o te części:

http://imagizer.imageshack.us/a/img922/6736/SshCyv.png


nr 1

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/34326752409-oryginal-bmw,11-34326752409-FOEBMW-0-0-34326752409.aspx


nr 2

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/34326755704-oryginal-bmw,11-34326755704-FOEBMW-0-0-34326755704.aspx


nr 3

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/34326757282-oryginal-bmw,11-34326757282-FOEBMW-0-0-34326757282.aspx


nr 4

https://czescidobmw.pl/partscatalogue/34326766825-oryginal-bmw,11-34326766825-FOEBMW-0-0-34326766825.aspx


nr 5

2x https://czescidobmw.pl/partscatalogue/34341163565-oryginal-bmw,11-34341163565-FOEBMW-0-0-34341163565.aspx


Ceny, które zapłaciłem i chcę odzyskać ...

Przewód rurowy 19,18 EUR 1 €19,18 EUR

Przewód rurowy 19,18 EUR 1 €19,18 EUR

Element pośredni 4,74 EUR 1 €4,74 EUR

Przewód rurowy 15,32 EUR 1 €15,32 EUR

Zaczep 1,81 EUR 2 €3,62 EUR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.