Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Szukałem, szukałem ale nie udało mi się znaleźć wątku, który by opisywał problemy w moim aucie :cry:

Z czym jest problem:

1 - Podczas przyspieszania na 2 biegu a następnie na 3 pojawia się przytłumiony stukot, tak jakby w okolicy między kanapą z tyłu a kierowcą. Przy bardzo delikatnym przyspieszaniu jest to ledwo odczuwalne. Intensywniejsze przyspieszanie wzmacnia tylko te stuki. Przykładowo przy 10 jazdach po parę km na mieście słychać to przy 6-7. Mechanik to po rozmowie o objawach stwierdził, że mogą to być jakieś luzy na wale czy wyrobienie się jakiś gum. Może to być kwestia wału czy szukać innych przyczyn?

2 - Podczas redukcji, głównie z 3 na 2 pojawią się ,,szarpnięcia,, jakby coś wpadało w drgania. Na całej budzie wtedy to czuć (touring) Przy redukcji w innych wariantach nie pojawia się już coś takiego. Sporadycznie z 4 na 3 ale bardzo delikatnie. Poza tym, samochód zachowuje się normalnie. Nie ma jakiś spadków obrotów czy ich nienaturalnego zachowania. Parę osób, które jeździły ze mną stwierdziły że to sypiący się dwumas. Mechanik jeszcze dokładnie nie obserwował tego podczas jazdy. Narazie tylko dobił tylko kwotami......

Ciężko jest doprecyzować źródeł problemów, a przyznam, że wymienianie wszystkiego i szukanie po omacku nie jest na mój portfel ..... :cry: :cry:

Dzięki z góry za ewentualne wskazówki, porady :wink:

Opublikowano

Ciężko jest doprecyzować źródeł problemów, a przyznam, że wymienianie wszystkiego i szukanie po omacku nie jest na mój portfel ..... :cry: :cry:

Dzięki z góry za ewentualne wskazówki, porady :wink:

 

Jeśli nie chcesz szukać po omacku to jedź do mechanika na sprawdzenie, gdzie jest ewentualnt luz . Przyczyn może być kilka.

Opublikowano

Mam dokładnie to samo u siebie i nie mam dla ciebie dobrych wiadomości. U mnie przyczyną są luzy na przegubach. Niestety, nie ma co się bawić w wymianę bo nie ma na co? Na rynku dostępne są tylko Chińczyki (NTY i inne dziadostwa). W takim wypadku w grę wchodzi jedynie regeneracja półosi lub kupno używek. Przyczyną może być również dokonany żywot łącznika wału / podpory wału. Osobiście jestem w gorszej sytuacji gdyż u mnie dodatkowo do wymiany kwalifikuje się most. (Wyje jak cholera :D )

Jakie mogą być to koszty? Łącznik jak i podpora z Febiego (wystarczy na lata) to koszt 150-200 zł. Robocizna to drugie tyle..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obstawiam tylną podporę wału.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.