Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy wie ktoś gdzie dokładnie rozmieszczone są ,,masy,, w E39. Z tego co znalazłem to dwie nad prawym błotnikiem, jedna z lewej strony jak się maskę otwiera i nie wiem gdzie dalej szukać. Jestem w trakcie szukania przyczyny nie działania części rzeczy elektrycznych. Komputer żadnego błędu nie pokazał więc szukam czegokolwiek związanego z elektroniką.


Jeśli chodzi o części niedziałające to na raz przestały działać: Zmieniarka (radio, kasety działają a zmieniarki CD nawet nie pokazuje), klimatyzacja, kierunki nie świecą na desce rozdzielczej, przyciski na kierownicy, przycisk na kierownicy od zmiany wyświetlania informacji z komputera( to może być inna przyczyna bo wcześniej już nie działało), może coś jeszcze nie działa ale nie zauważyłem. Dodam że wszystko jednocześnie przestało działać.

Opublikowano

W moim Touringu po kupnie też się różne cuda działy, okazało się że klemy słabo trzymały, wymieniłem je i co ważne przesmarowałem smarem miedzianym. Także wszystko porozkręcaj,, również masowe przewody do budy i potraktuj wszystko smarem miedzianym.

Pozdrawiam.

Opublikowano
W moim Touringu po kupnie też się różne cuda działy, okazało się że klemy słabo trzymały, wymieniłem je i co ważne przesmarowałem smarem miedzianym. Także wszystko porozkręcaj,, również masowe przewody do budy i potraktuj wszystko smarem miedzianym.

Pozdrawiam.

 

Klemy wydają mi się że przykręcone są mocno,akukulator na pewno dobry. Ale spróbuję z tymi klemami a z masami się boję że pół auta będę musiał rozbierać a nie jestem starym wyjadaczem napraw samochodowych.

Opublikowano
Tylko wydaję mi się jak by klema była jakaś uszkodzona czy coś to problem byłby nawet z odpaleniem silnika, a tu chodzi raptem o kilka rzeczy związanych z elektroniką tym bardziej że klema wydaję się być w dobrej kondycji.
Opublikowano

Zrób chociaż minimum czyli odkrec wszystkie widoczne masy pod maską, przeczysc i daj smar miedziany to samo z klemami przy aku.


Może też być winny modol komfortu

Opublikowano (edytowane)

Myślę, że jeszcze powinieneś na odłączonym aku, po kolei wypinać wszystkie bezpieczniki i sprawdzać je próbnikiem,chyba wiesz o co chodzi, w sieci znajdziesz rozpiskę wszystkich bezpieczników i będziesz cokolwiek już wiedział.

Później bym zrobił test zegarów, jak go zrobić też jest na forum. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Edytowane przez kalijac
Opublikowano
Dobra, dzięki, każda informacja cenna. Kupię dzisiaj multimetr za parę groszy, posprawdzam te masy które będą dostępne i na razie tyle. Na pewno przewód przerabiany był ten w co wychodzi z tylnej klapy bagażnika ale wydaję mi się że to raczej odpowiada ze rzeczy typu oświetlenie w bagażniku itp.
Opublikowano
Jak coś to dzwoń

Mój nr 600 096 231

 

Dzięki za numer i za jakąkolwiek pomoc ale chyba nie będę zatruwał życia aż tak :)

Kupiłem multimetr i może jutro bezpieczniki posprawdzam.

Opublikowano

No i jest jeszcze jeden gruby kabel masowy przy prawym przednim wahaczu giętym (przy jego osłonie tulei) - podejrzewam, że on jest przykręcony pewnie gdzies niżej do karoserii. No chyba, że wyciągnięty jest do tego miejsca przy prawym przednim błotniku / lampy bo gdzieś tam o ile dobrze pamiętam jest punkt mocowania mas.

Pzdr.

Opublikowano
Jak sytuacja, ogarnąłeś ?

 

Słabo, 3 masy sprawdziłem do których mogłem się bez problemu dostać i nic. Druga sprawa że bezpieczniki sprawdziłem tylko te co nad akumulatorem są. Teraz weekend jest, może jak do pracy nie pójdę to coś dłużej posiedzę bo jazda bez klimy teraz to szok jest :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.