Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 214
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Sorry że pisze tutaj ale w dziale o BMW x1 prawie nikogo tam nie ma.

 

Dzisiaj zabrałem od przyszłej teściowej jej BMW X1 18d z 2010r o przebiegu 92tys km . Po to aby jechać po moją dziewczynę i z ciekawości wsłuchałem się w prace silnika . I przy dodawaniu gazu przy około 1500 obrotach słychać takie dziwnie coś nie umie opisać tego dźwięku takie "tytytytyty". Nagrałem filmik proponuje słuchać tego w słuchawkach wtedy lepiej słychać a najbardziej w momencie jak puszczam gaz . Czy to może być ten sławny problem z rozrządem ?

 

 

 

http://w525.wrzuta.pl/film/7RNKQEfLp0G/n47_bmw_x1

Opublikowano
a ja mam pytanie, jaki mam kod silnika, n47d20a czy n47d20c, data produkcji to 15.10.2008, jak rozkodowalem vin to podaje mi kod N47D20U0, co to oznacza? nigdzie nie moge znalezc:)
Opublikowano
No zrobię to jutro. Ale wydaje mi się że tego szurania delikatnego nie słychać na zimnym silniku.

 

A to slychac bardziej na zimnym czy na cieplym silniku ?

318D E91 N47 Touring 2008r.
Opublikowano
Sorry że pisze tutaj ale w dziale o BMW x1 prawie nikogo tam nie ma.

 

Dzisiaj zabrałem od przyszłej teściowej jej BMW X1 18d z 2010r o przebiegu 92tys km . Po to aby jechać po moją dziewczynę i z ciekawości wsłuchałem się w prace silnika . I przy dodawaniu gazu przy około 1500 obrotach słychać takie dziwnie coś nie umie opisać tego dźwięku takie "tytytytyty". Nagrałem filmik proponuje słuchać tego w słuchawkach wtedy lepiej słychać a najbardziej w momencie jak puszczam gaz . Czy to może być ten sławny problem z rozrządem ?

 

 

 

http://w525.wrzuta.pl/film/7RNKQEfLp0G/n47_bmw_x1

 

Tak , słychać rozrząd . Jeszcze delikatnie ale słychać ..

Opublikowano
No zrobię to jutro. Ale wydaje mi się że tego szurania delikatnego nie słychać na zimnym silniku.

 

A to slychac bardziej na zimnym czy na cieplym silniku ?

 

Panawiam pytanie.

318D E91 N47 Touring 2008r.
Opublikowano
a ja mam pytanie, jaki mam kod silnika, n47d20a czy n47d20c, data produkcji to 15.10.2008, jak rozkodowalem vin to podaje mi kod N47D20U0, co to oznacza? nigdzie nie moge znalezc:)

Zobacz czy masz naklejkę na słupku przy drzwiach kierowcy,tam jest podany typ silnika.

Opublikowano
Sorry że pisze tutaj ale w dziale o BMW x1 prawie nikogo tam nie ma.

 

Dzisiaj zabrałem od przyszłej teściowej jej BMW X1 18d z 2010r o przebiegu 92tys km . Po to aby jechać po moją dziewczynę i z ciekawości wsłuchałem się w prace silnika . I przy dodawaniu gazu przy około 1500 obrotach słychać takie dziwnie coś nie umie opisać tego dźwięku takie "tytytytyty". Nagrałem filmik proponuje słuchać tego w słuchawkach wtedy lepiej słychać a najbardziej w momencie jak puszczam gaz . Czy to może być ten sławny problem z rozrządem ?

 

 

 

http://w525.wrzuta.pl/film/7RNKQEfLp0G/n47_bmw_x1

no takie lekkie delikatne szuranie słychać najlepiej jakbyś nagrał filmik z otwartą maską i kamerę kierował w stronę podszybia bo tam znajduje się rozrząd ;) wtedy bęzdzie można coś więcej usłyszeć ;)

Odezwał się znawca silników N47. Masz ten silnik czy tylko czytałeś o nim w necie?

 

Gardor-jeździc i nie przejmować się :evil:

Opublikowano
No zrobię to jutro. Ale wydaje mi się że tego szurania delikatnego nie słychać na zimnym silniku.

 

A to slychac bardziej na zimnym czy na cieplym silniku ?

 

Panawiam pytanie.

 

 

 

Ja to zauważyłem na ciepłym silniku na postoju, w czasie jazdy nic nie słychać . Sprawdzę jeszcze raz dzisiaj jak wróci teściowa z pracy na zimnym silniku czy slychac .

Opublikowano
a ja mam pytanie, jaki mam kod silnika, n47d20a czy n47d20c, data produkcji to 15.10.2008, jak rozkodowalem vin to podaje mi kod N47D20U0, co to oznacza? nigdzie nie moge znalezc:)

Zobacz czy masz naklejkę na słupku przy drzwiach kierowcy,tam jest podany typ silnika.

ok, mam n47d20c, czyli mniejsze zlo :) moze ktos napisac jakie sa roznice, rozumiem ze zebatka na wale jest lepiej wykonana, wiec przy wymianie rozrzadu nie tzreba jej wymieniac z walem? czy czestotliwosc pekania lancucha jest mniejsza niz w n47d20a ?

Opublikowano

Szanowni Panowie

przeczytałem od deski do deski ten topic bo zamierzam kupić BMW 320d z silnikiem 163 KM model N47D20C i znalazłem parę nieścisłości.

Otóż bazując na poniższej stronie, nie można chyba stweirdzić po dacie produkcji jaki kto ma silnik, tylko i wyłącznie po ilości mocy kW lub KM:

 

http://baza.edpol.pl:8080/partscatalogue/cars.aspx?a=00016&b=05389

 

Wynika z tego ni mniej ni więcej, tylko to, że do grudnia 2011 roku cały czas były produkowane bardziej awaryjne N47D20A - ale trzeba zwrócić uwagę że były one 143 KM lub 177 KM. Zatem posiadacze wersji 163 KM mają silnik N47D20C.

 

To samo potwierdza test z TVN TURBO:

http://www.autokrata.pl/artykul/Wideo-Uzywane-BMW-serii-3-E90_a16652

 

A teraz moje pytanie:

We czwartek 28.11.2013 jadę po swoje E90 320d do Belgii. Auto ma przebieg 150 tys, ale przy 120 tys. miało wymieniany silnik co potwierdza belgijska faktura z serwisu BMW. Nie wiem jaki był powód ale się po tym poście domyślam, że zerwać mógł się łańcuch.

Czy możliwe jest, że jeśli przyczyna wymiany silnika była inna, to serwis BMW mógł wymienić TYLKO SAM SILNIK BEZ ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU, czy serwisy raczej przy wymianie silnika ZAWSZE dają nowy łańcuch???

Proszę o Wasze opinie. Dziękuję.

Opublikowano
Szanowni Panowie

przeczytałem od deski do deski ten topic bo zamierzam kupić BMW 320d z silnikiem 163 KM model N47D20C i znalazłem parę nieścisłości.

Otóż bazując na poniższej stronie, nie można chyba stweirdzić po dacie produkcji jaki kto ma silnik, tylko i wyłącznie po ilości mocy kW lub KM:

 

http://baza.edpol.pl:8080/partscatalogue/cars.aspx?a=00016&b=05389

 

Wynika z tego ni mniej ni więcej, tylko to, że do grudnia 2011 roku cały czas były produkowane bardziej awaryjne N47D20A - ale trzeba zwrócić uwagę że były one 143 KM lub 177 KM. Zatem posiadacze wersji 163 KM mają silnik N47D20C.

 

To samo potwierdza test z TVN TURBO:

http://www.autokrata.pl/artykul/Wideo-Uzywane-BMW-serii-3-E90_a16652

 

A teraz moje pytanie:

We czwartek 28.11.2013 jadę po swoje E90 320d do Belgii. Auto ma przebieg 150 tys, ale przy 120 tys. miało wymieniany silnik co potwierdza belgijska faktura z serwisu BMW. Nie wiem jaki był powód ale się po tym poście domyślam, że zerwać mógł się łańcuch.

Czy możliwe jest, że jeśli przyczyna wymiany silnika była inna, to serwis BMW mógł wymienić TYLKO SAM SILNIK BEZ ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU, czy serwisy raczej przy wymianie silnika ZAWSZE dają nowy łańcuch???

Proszę o Wasze opinie. Dziękuję.

 

Glupoty piszesz n47D20A byl wkladany do pre lci ktory byl produkowy do sierpnia 2008 , od września wszedl model lci i tam juz byl wkladany silnik N47D20C . Natomiast wersja 163 PS jest to silnik 177 po redukcji mocy spowodowany wysokim podatkiem w Belgii

Sprzedam :

- ręczny M-pakiet BMW e9x

Opublikowano

 

Glupoty piszesz n47D20A byl wkladany do pre lci ktory byl produkowy do sierpnia 2008 , od września wszedl model lci i tam juz byl wkladany silnik N47D20C . Natomiast wersja 163 PS jest to silnik 177 po redukcji mocy spowodowany wysokim podatkiem w Belgii

 

Kolego, o ile nauczono cie czytać, to chyba ze wzrokiem masz cos nie tak.

Pisząć o moim spostrzeżeniu wtrąciłem wyraz "CHYBA", właśnie zebyś miał szansę się wypowiedzieć, co niniejszym uczyniłeś.

Nie jestem żadnym znawcą, bazowałem tylko na przytoczonej w linku tabeli, która rzecz jasna nie musi być poprawna, ale jakoś wierzę bardziej jej niż tobie, bo żadnych źródeł nie podajesz, więc nie jesteś dla mnie autorytetem w temacie. sorka. spadaj.

Opublikowano
Wg mnie tylko po tabliczce na słupku.. po vinie szukałem i nie mogłem znaleźć... Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić i wyjaśnić jak inaczej to znaleźć. Pozdr.

 

powyżej cytat ze str. 6 tego postu, gdzie koty się drapią jakie mają modele silnika.

Czy znajdzie się ktoś kompetentny, kto wyjaśniłby na tym forum wszystkim nam jak poznać wersje silników:

- N47D20A

- N47D20C

i czy można to zrobić faktycznie po naklejce/tabliczce na słupku kierowcy?

 

jeśli można to poproszę o źródło informacji. Pomoże nam wszystkim.

pozdr.

Opublikowano
Szanowni Panowie

przeczytałem od deski do deski ten topic bo zamierzam kupić BMW 320d z silnikiem 163 KM model N47D20C i znalazłem parę nieścisłości.

Otóż bazując na poniższej stronie, nie można chyba stweirdzić po dacie produkcji jaki kto ma silnik, tylko i wyłącznie po ilości mocy kW lub KM:

 

http://baza.edpol.pl:8080/partscatalogue/cars.aspx?a=00016&b=05389

 

Wynika z tego ni mniej ni więcej, tylko to, że do grudnia 2011 roku cały czas były produkowane bardziej awaryjne N47D20A - ale trzeba zwrócić uwagę że były one 143 KM lub 177 KM. Zatem posiadacze wersji 163 KM mają silnik N47D20C.

 

To samo potwierdza test z TVN TURBO:

http://www.autokrata.pl/artykul/Wideo-Uzywane-BMW-serii-3-E90_a16652

 

A teraz moje pytanie:

We czwartek 28.11.2013 jadę po swoje E90 320d do Belgii. Auto ma przebieg 150 tys, ale przy 120 tys. miało wymieniany silnik co potwierdza belgijska faktura z serwisu BMW. Nie wiem jaki był powód ale się po tym poście domyślam, że zerwać mógł się łańcuch.

Czy możliwe jest, że jeśli przyczyna wymiany silnika była inna, to serwis BMW mógł wymienić TYLKO SAM SILNIK BEZ ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU, czy serwisy raczej przy wymianie silnika ZAWSZE dają nowy łańcuch???

Proszę o Wasze opinie. Dziękuję.

Wymiana silnika w Aso to zawsze całość. Razem z głowica.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Wymiana silnika w Aso to zawsze całość. Razem z głowica.

DZIĘKUJĘ za odp.

 

to BMW jest z lipca 2007 r. Dotychczas sądziłem, że jest z silnikiem N47D20C, ale teraz już sam się waham czy je kupić skoro może być "N47D20A".

Opublikowano
Dostaniesz nowy łańcuch i nowy silnik ale prawdopodobnie w starym wydaniu. Sprawdź.

no właśnie, ale jak mam to sprawdzić? :roll:

Opublikowano

Jak po drodze do domu się zerwie to masz A jak nie to pewnie C :mrgreen:

Sorki ale nie mogłem się powstrzymać .

 

Tak na poważnie sprawdź auto porządnie na miejscu i jeśli wszystko ok. to kupuj i się nie przejmuj .

Gdy zacznie Ci szurać łańcuch co w nowym silniku szybko nie nastąpi to go wymienisz i będziesz jeździć dalej - innego wyjścia nie ma poza kupnem auta z M47 :wink:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
co do 163 km to nie koniecznie redukowana moc bo ja mam tyle i nie jest to redukcja ze 163 bo to wersja ED
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.