Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Temat wałkowany kilkakrotnie. Co jakiś czas lubię przejrzeć swój samochód pod względem błędów i sprawdzić co tam z DPF-em. Odpaliłem dzisiaj w pracy ISTE i zobaczyłem w pamięci błąd 452A. Po lekturze forum doszedłem do wniosku że jest to błąd informujący o zbliżającym się maksymalnym przebiegu dla mojego filtra DPF - dokładnie 32000km. Czyli nic poważnego, trzeba oszukać samochód że ma wymieniony filtr i wszystko. Zacząłem sprawdzać parametry a w szczególności wartości Backpressure i tu dziwna niespodzianka. Na włączonym zapłonie wartości skakały od 0 - 9 mbar. Na wolnych obrotach 3-8, przy 2000obr 19-21 a przy prawie odcince maksymalna wartość to 129. Czy te wartości są ok? Bo z tego co wyczytałem na forum to wyglądają na dobre. Natomiast zastanawia mnie dlaczego na włączonym tylko zapłonie nie wskazuje 0. Czyżby uszkodzenie czujnika? Dodam że ostatnie wypalanie nastąpiło 106km temu a z samochodem nie dzieje się nic niepokojącego, jednak za 3 tygodnie wyjeżdżam na wakacje (ok 4000km) i chcę mieć spokojną głowę. Czy może po prostu zaprogramować mu wymianę DPF i będzie ok?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kup nawet używany czujnik - kosztuje śmieszne kilkanaście zł jak dobrze poszukasz. Podmien i zobacz czy wartości będą pływać. Na samym zapłonie powinna być wartość 0



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.