Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam 2 lata boscha silver s4 80ah 740 i ciągle żyje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wybór padł na Varta 90AH 720A :)

 

już zamontowana nóweczka w bawarce, nie mam tylko tego kątowego odpowietrznika żeby nałożyć rurkę odpowietrzającą

 

coś w ten deseń: http://www.boatshop.pl/images/products/3/311/1_78d1cb72d4c8c8dff296c963150bdce1.jpg

 

ktoś się orientuje gdzie to kupić?

Opublikowano
Ja mam 2 lata boscha silver s4 80ah 740 i ciągle żyje.

 

 

żaden wyczyn

 

ja mam zdanie lepiej kupić aku za 300 i wymienić go co 5-6 lat niż kupowac za 500-600 i ledwo dociągnąć może 6-7 sezonów

mi ori zdechł po 6 latach, ładowanie, ratowanie nić nie pomogło

teraz jest world batt by centra (z gwarą 24m która się skończyła) o max dużej pojemności jaki był dostępny i ciągnie mi 3 zime gdzie po drodze profilaktycznie doładowuje i uzupełniam wodę destylowaną.

dobry aku wydaje mi się musi być ciężki teraz chyba chodziłbym z wagą i je ważył i sprawdzał który jest najbardziej heavy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kosztował 320pln :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam 8mc temu kupiłem akumulator banner power bull 80ah 700a lecz coś jest z nim nie tak w instrukcji piszę,że napięcie ma być w spoczynku 12.55v jeżeli spada poniżej należy doładować

 

u mnie po naładowaniu go na full napięcie jest po odłączeniu od prostownika 13.0 po czym po mału spada i zatrzymuje się na 12.59v ale po podłączeniu do samochodu już spada do 12.44v przy czym co dziwne zrobię trasę 100km/h i po trasie w teście zegarów napięcie 12.5V

 

dziwne dla tego,że stary ori aku mimo,ze nie trzymał ale po jezdzie zawsze miał 12.8V

 

Kupiłem drugi aku ale do drugiego samochodu firmy autocraft i co dziwne 1.5tyg autem nie jeżdzone a napiecie 12.55V i podczas rozruchu nie spada poniżej 10v.Po 3TYG nie odpalania samochodu napięcie na aku 12.33v tylko a podczas rozruchu spada do 10.v

 

natomiast u mnie tylko,że ja mam diesla a tamto autko to benzyna,jeżeli tydzień nie odpalę samochodu to napięcie w teście zegarów na pozycji 1 12.2 12.1v

 

po przekreceniu na zapłon 11.4 11.5v przy rozruchu spadek nie raz do 9.2v 9.5v

 

i przy -4 czuć że troszkę dłużej zakręcić trzeba

 

i teraZ nie wiem czy to wada akumulatora? czy wada tego,że mało jeżdże?

 

 

dziwne jest to,że na starym aku jak i nowym do drugiego samochodu po jezdzie jest zawsze 12.7 12.8 po czym przez noc sobie mak do 12.6spadnie

 

a na bannerze pomimo trasy długiej maks pokazuje 12.5/12.6 v po czym po paru dniach 12.3v 12.2v tylko

 

 

tak jak by nie trzymał

 

Odsyłać mi się nie opłaca mimo,że ma 8mc tylko bo kuriera nająć to z 50zł + czekanie na odpowiedz a drugiego aku nie mam

 

dla tego teraz kupię Polski Aku Autocrafta 80ah 720A pytanie tylko, czy lepiej zostawić sobie mój akumulator bannera i zapłacić 30zł wiecej czy oddać mój aku bannera

Opublikowano
Nikt Ci go nie przyjmie ,z aku wszystko ok ,jeździj więcej i poczytaj sobie u wujka Google jak działa akumlator kwasowy z ołowianymi plytami to może ten "skomplikowany" proces zrozumiesz.
Opublikowano

Tak widzę ,że tym bardziej nie masz bladego pojecia co masz w aucie:

 

Akumulator wapniowy nazywany jest akumulatorem bezobsługowym co powoduje, że często mylony jest z akumulatorem żelowym.

 

W przeciwieństwie do akumulatora tradycyjnego, wapniowy akumulator nie jest odporny na głębokie rozładowanie. Przechowywany lub eksploatowany w stanie niedołądowanym ulega nieodwracalnemu uszkodzeniu w bardzo krótkim czasie. Akumulator wapniowy rekomenduje się do zastosowania w nowych samochodach, regularnie serwisowanych, intensywnie eksploatowanych na dłuższych trasach, ze sprawnym układem ładowania co zapewnia mu w sposób ciągły wymagane parametry eksploatacji.

 

Akumulator tradycyjny natomiast może znacznie dłużej pozostawać w stanie niedoładowanym co nie skutkuje tak trwałym uszkodzeniem jak akumulatora wapniowego. Rekomenduje się go do zastosowania w samochodach starszych i eksploatowanych w ruchu miejskim gdzie występuje ryzyko jego okresowego niedoładowania.

Opublikowano

w okresie zimowym z reguły temp są minusowe lub bliskie 0C, na zimnym silniku gdy pracuje el podgrzewacz ktory b. mocno obciąża układ ładowania, akumulator moze byc niedoładowywany wystarczajaco, zauważ ze napiecie spada do 14.0- 14.1 gdy dziala podgrzewacz, prawidlowe ładowanie (gdy podgrzewacz juz nie musi grzać) to 14.4 (wolne obroty) i 14.5 (jazda na biegu), wtedy tez akumulator jest ładowany jak należy....

ale gdy robi sie male odcinki (takie do 10km stop), to zanim el podgrzewacz wyłaczy sie i odciąży układ ładowania, czas gdzie ładowanie jest dobre jest zbyt krótki aby doładowywać baterie, gdy dodasz do tego auto pod chmurką, jazdę np co 2 dzien czy co 3 dzien po 10-15km to nie ma opcji aby napiecie nie spadało

 

dieslem nalezy jezdzic, robic troche kilometrow w róznych warunkach, najlepiej codziennie ;) pozwala to uniknąć wielu problemów

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
w okresie zimowym z reguły temp są minusowe lub bliskie 0C, na zimnym silniku gdy pracuje el podgrzewacz ktory b. mocno obciąża układ ładowania, akumulator moze byc niedoładowywany wystarczajaco, zauważ ze napiecie spada do 14.0- 14.1 gdy dziala podgrzewacz, prawidlowe ładowanie (gdy podgrzewacz juz nie musi grzać) to 14.4 (wolne obroty) i 14.5 (jazda na biegu), wtedy tez akumulator jest ładowany jak należy....

ale gdy robi sie male odcinki (takie do 10km stop), to zanim el podgrzewacz wyłaczy sie i odciąży układ ładowania, czas gdzie ładowanie jest dobre jest zbyt krótki aby doładowywać baterie, gdy dodasz do tego auto pod chmurką, jazdę np co 2 dzien czy co 3 dzien po 10-15km to nie ma opcji aby napiecie nie spadało

 

dieslem nalezy jezdzic, robic troche kilometrow w róznych warunkach, najlepiej codziennie ;) pozwala to uniknąć wielu problemów

 

 

hmm to jak najlepiej po prostu sprawdzić czy aku jest dobry jak nie jest podpięty do samochodu? bo planuje w przyszłym tygodniu zakup nowego aku autocrafta 80ah tylko hmm naładuje aku do pełna.. to ma od razu po odłączeniu około 13.0v

 

po paru h spadnie do tych 12.57v i tak zostaje do póki do samochodu nie podepnę,znaczy po mału też spada ale już nie tak jak od 13stu tylko minimalnie

Opublikowano

Stanislawie nie wiem, nie jestem specjalista od akumulatorów ;) ale niedługo mysle walniesz jakis fakultet :cool2:

 

jak jest konieczna wymiana to wymieniam i zapominam o temacie na 5lat ;) bo tylko fabryczne są w stanie wytrzymac 10-15 lat, zamienniki max 5lat :roll:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

hmm ale patrz aku naładowany full napiecie 12.5v na nim podpinam do samochodu odpalam prąd spada do 9.9v czyli ok

 

robię trasę 100km ok.. następnie wracam zostawiam samochód rano patrzę i już 12.3 w teście zegarów jest a spadek napięcia 9,6v

 

bo ja robię tak jak auto stoi np 5 dni nie jeżdzone to co dzień prawię idę do samochodu odpalę na chwilę zerknę do ilu spadnie napiecie i gasze i tak co dzień odpalę na 15sekund zgaszę i nie wiem czy to nie błąd bo wtedy akumulator musi oddać sporo energi do rozruchu a potem nie ma jak zregenrować bo opaliłęm i po 15sekundach gaszę.. no i tak przez 4 dni i np na 5ty dzień jadę gdzieś odpalam ODPALI ale jak są mrozy to ciężej ale napiecie poleci do 9,1V przy rozruchu

 

i teraz nie wiem czy kupić drugi akumulator czy lepiej prostownik i co tydzien podładować? ale ludzie mają w dieslach akumulatory po 2tyg auta nie odpalane i potem od strzała palą

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale może nie odpalają go codziennie na 15 sekund i gaszą..hmm sam nie wiem :roll: najlepiej kup dwa nowe (jeden na zapas) i prostownik. Będziesz w trasie to naładujesz drugi i podmiana na następną trasę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Tak przestań go przepalać bo to nie służy ani silnikowi ani baterii szczególnie w niskich temperaturach a potem wyciągaj wnioski.

A jak długo nie jeździsz to go wymontuj i schowaj do jakiegoś ciepłego pomieszczenia to spowolni samoczynne rozładowanie.

Opublikowano
Tak przestań go przepalać bo to nie służy ani silnikowi ani baterii szczególnie w niskich temperaturach a potem wyciągaj wnioski.

A jak długo nie jeździsz to go wymontuj i schowaj do jakiegoś ciepłego pomieszczenia to spowolni samoczynne rozładowanie.

 

 

hmm to mam tutaj pytanie mam drugi aku autocrafta 40a bo siedzi w cinquecento 900setce.Auto 3 tyg nie odpalane.. napięcie na aku 12.30tylko a PODCZAS ROZRUCHU nie zająknie i prąd nie spadł nigdy poniżej 10V i co lepsze zawsze trzymał 12.65.. dopiero po 3tygodniach spadło do 12.30

 

a banner w bmw.. naładuje full po 4 dniach jest już 12.30 ale wtedy zawsze w między czasie przepalałem auto tzn odpalam na 15 sekund gaszę i tak z 2 razy dziennie przez 4 dni no i napięcie co róż spada... i kurde nie wiem czy to nie przez to odpalanie bo diesel bierze wiecej prądu... ale znów Cinquecento mogę tak przepalać i nic nie spada napięcie z aku tylko,że tam nie ma grzania świec itp 0 odbiorników tam aku ciągle sie ładuje bo tylko światła i rozruch go pobiera prąd i nic wiecej a tutaj elektryczny podgrzewacz,swiece żarowe,sterownik,xenony

 

 

dla tego kurde nie wiem czy kupic czy nie

 

chodzi o to,że nie wiem czy akumulator pada dla tego,że coś z nim nie tak i nie trzyma czy pada o to przepalanie

Opublikowano

yyy a jaki jest cel odpalania diesla codziennie na 15 sekund ? :mad2: :mad2: i jeszcze palenia xenonow :roll:

olej gęsty, smarowanie słabe, natomiast akumulator na zakrecenie, grzanie swiec potrzebuje energii, po odpleniu tez je grzeje (zanim temp plynu nie osiagnie 30stopni)

teoretycznie do pełni szczescia napisz ze jak go odpalisz to wkręcasz na obroty aby olej lepiej rozrzucić po silniku i turbo przesmarować :norty: :norty: i gasisz bo szkoda paliwa :cool2:

i taki potem powie, panie robie 5tys km rocznie, stało pod kocem, niemiec trzymał i ja tradycję podtrzymuje....

 

jak musi to lepiej niech sobie stoi w spokoju 5 dni, odpal, przejedz sie, zagrzej, przegoń i zostaw na kolejne 5 dni

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz dopiero widzę jak go brakowało na forum..po tym mogę spokojnie iść spać, Stachu też tak zrób a nóż będzie rano nowy aku pod poduchą.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
yyy a jaki jest cel odpalania diesla codziennie na 15 sekund ? :mad2: :mad2: i jeszcze palenia xenonow :roll:

olej gęsty, smarowanie słabe, natomiast akumulator na zakrecenie, grzanie swiec potrzebuje energii, po odpleniu tez je grzeje (zanim temp plynu nie osiagnie 30stopni)

teoretycznie do pełni szczescia napisz ze jak go odpalisz to wkręcasz na obroty aby olej lepiej rozrzucić po silniku i turbo przesmarować :norty: :norty: i gasisz bo szkoda paliwa :cool2:

i taki potem powie, panie robie 5tys km rocznie, stało pod kocem, niemiec trzymał i ja tradycję podtrzymuje....

 

jak musi to lepiej niech sobie stoi w spokoju 5 dni, odpal, przejedz sie, zagrzej, przegoń i zostaw na kolejne 5 dni

 

eh bo ja tak odpalam bo ciekawi mnie wiecznie trzy aku trzym czy prąd nie spada dla tego odpalam o to chodzi

 

hmm a spytam bo chciał bym prostownik kupić cena do 150zł pytanie takie lepiej normalny tradycyjny czy impulsowy??

Opublikowano

Witam wczoraj ładowałem akumulator autocraft 40ah do pełna no i po ładowaniu miał 13.08V i przez 13h spadło do 12.76V i już nie leci tylko ostatnia cyfra 6 zmienia się minimalnie między 7 a 6

 

 

natomiast teraz ładuje bannera..który to po ładowaniu na full będzie też miał 13.0v ale po 13h zleci spokojnie do 12.53v po czym jeszcze jak podłączy się pod samochód to zleci to 12.44 postoi nie odpalany parę dni i dziękuje... jak przyjdzie mróz to kaplica

 

 

chyba jednak trzeba tego autocrafta 80ah 720A kupić

 

 

a obecny banner 80AH 700A tylko,że tutaj piszę ze odporny na głebokie rozładowania i szybko się regeneruje

Opublikowano
Staszku jedna cela powinna miec ok 2.1v ty masz ich 6 jakie powinno być napięcie? A spadki są w tolerancji jezeli mamy obciążenie a nie ma ładowania a nawet jest to calkowicie normalne.
Opublikowano

Podłączyłem bannera do ładowania 2h temu i :shock: napięcie na zaciskach podczas ładowania 15.10v to odłączyłem bo już lekko było słychać jak bulgocze

 

mierze miernikiem 12.80v ale to za chwilę będzie spadać co lepsze jak to możliwe,że akumulator banner który miał po wyjęciu z samochodu 12.20v ładował się tylko 2H i już bulgocze?? że niby już naładowany na full... a autocraft miał 12.30v i ładował się około 8H

 

dodam banner 80ah 7A nie chciałem 8 wolałem mniejszym

 

autocraft 40ah ładowany prądem 4A

 

??

Opublikowano

jak bulgocze to uważaj, jak uwolnisz bulgoczącego byka to narobi problemów :norty:

http://image.ceneo.pl/data/products/18796711/f-banner-power-bull-12v-100ah-800a-p100-40-p.jpg?=dd0af http://www.autolider.waw.pl/images/stories/virtuemart/product/banner-power-bull.jpg

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Ty chyba to sam dobijasz akumulator , jak Ci nie spadnie poniżej 12V to nie ładuj ,nawet jak spadnie do 11,5V to i tak powinien zakręcić.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.