Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zmienilem bmw na 318i przesiadlem sie z 528i no i problem dlaczego takie wolne kupilem filtr stożkowy załozylem i bylo ok w miare conieco sie poprawilo zaczelem grzebac i przez nieuwage nie podlaczylem kabli od czujnika przeplywomierza powietrza auto dostalo kopa az mi sie spodobalo tyle ze zuzycie paliwa mam wieksze niz w 528i hahaha pojechalem do znajomego powiedzial mi zebym lepiej zainwestowal w chipa : http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E46-318i-Z3-1-9-M43TUB19-N42B20-N46B20-chip-175HP-/170606882226?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27b8f66db2 niz zakladal te filtry no i posluchalem sciagnelem filtr stozkowy zamocowalem zwykly no i problem jak podlacze kable do przeplywomierza auto sie dusi ledwo jedzie jak by silnik od malucha wstawil odlanczam kable chodzi jak zloto ale zuzycie paliwa duzo wieksze. Pytanie czy wystarczy ze podjade i skasuje jakis blad w komputerze ?? czy cos sie mogla zepsuc od tego ?? ( chipa jeszcze nie podlanczalem )
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i kolego tego chipa nie zakładaj. Takie gotowce to sa nic nie warte a zaszkodzić silnikowi mogą. Program musi byc wgrany indywidualnie dla Twojego silnika. Jesli chip to tylko poprzek komputer i na hamowni. Co do filtrów stożkowych to na forum piszą ze niszczą one właśnie przepływki. Długo smigałeś na tym filtrze ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Jak dla mnie to w tej chwili uszkodzony przepływomierz, skoro po odłączeniu auto lepiej idzie. Spalanie większe, bo z uśrednionej mapy po odłączeniu przepływki komp korzysta. Najlepiej zrobić diagnozę w Inpie (live data) i wyjdzie, co pokazuje przeplywka względem wartości zadanych, żeby w ciemno przepływki nie wymieniać.

 

OT: jak się mieszka w Leicester? Ja swego czasu długo na Marjorie Street i Melton Road, czyli w "zagłębiu" :wink:

Opublikowano
Witam zmienilem bmw na 318i przesiadlem sie z 528i no i problem dlaczego takie wolne kupilem filtr stożkowy załozylem i bylo ok w miare conieco sie poprawilo zaczelem grzebac i przez nieuwage nie podlaczylem kabli od czujnika przeplywomierza powietrza auto dostalo kopa az mi sie spodobalo tyle ze zuzycie paliwa mam wieksze niz w 528i hahaha pojechalem do znajomego powiedzial mi zebym lepiej zainwestowal w chipa : http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E46-318i-Z3-1-9-M43TUB19-N42B20-N46B20-chip-175HP-/170606882226?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27b8f66db2 niz zakladal te filtry no i posluchalem sciagnelem filtr stozkowy zamocowalem zwykly no i problem jak podlacze kable do przeplywomierza auto sie dusi ledwo jedzie jak by silnik od malucha wstawil odlanczam kable chodzi jak zloto ale zuzycie paliwa duzo wieksze. Pytanie czy wystarczy ze podjade i skasuje jakis blad w komputerze ?? czy cos sie mogla zepsuc od tego ?? ( chipa jeszcze nie podlanczalem )

niedługo przeprowadzam się na stałe do Leicester , już w czerwcu powinienem być na miejscu ..... byłem na święta szkoda że wcześniej nic nie pisałeś na forum ..... zrobilibyśmy diagnostykę .... a taki chip jest naprawdę mało warty !!!!

jeśli go jeszcze nie zamówiłeś to odczytamy przez złącze ori wsad do sterownika i zrobimy program ale nie spodziewaj się takich przyrostów mocy jak piszą ..... to ściema !!! u mnie będziesz miał program na podstawie swojego oryginału a nie gotowca.....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
jeśli go jeszcze nie zamówiłeś to odczytamy przez złącze ori wsad do sterownika i zrobimy program ale nie spodziewaj się takich przyrostów mocy jak piszą ..... to ściema !!! u mnie będziesz miał program na podstawie swojego oryginału a nie gotowca.....

 

To można trochę poprawić osiągi w m43?

Opublikowano
tak można , będzie trochę żwawszy i odcinka się przesunie ....

 

Szkoda że mieszkam na takim zadupiu i nie ma w moim mieście takich ludzi jak tu na forum :oops:co mieli by pojęcie o takiej modyfikacji.

Opublikowano

Sorka że nie odpisywalem ale bylem troszeczke zajety wiec tak : Na filtrze stozkowym jezdzilem jakies trzy dni , w leicester mieszka mi bynajmniej bardzo dobrze a mieszkam tu juz ponad trzy lata. Oczywiscie skorzystam jak bedziesz w leicester o ile jeszcze bede mial ta bawarke sprzedalem moja 528i i do dzisiaj zaluje. Pozatym mam pytanie ta co mam to 118 koni a czy te same silniki nie sa w 318i w starych budach ?? widzialem ze w starych budach 318I maja po 140 koni.

TC Jak bedziesz w leicester kliknij do mnie na gg 5553999 z checia sprawdze wszystko w niej i pozmieniam co tylko mozna powiedz jeszcze ile taka zabawa bedzie kosztowala bo jak wiesz tutaj ceny sa zroznicowane jedni biora mniej a inni jak dowala cene to sie oplaca bardziej auto zmienic haha

Opublikowano
za wszystko. Tak żeby wszystko bylo sprawnie i dobrze.
Opublikowano
ludzie a cóż można takiego wycisnąć z wolnossącej 318i?? to nie tuning chipowy, tylko jakaś nie wiem... delikatna korekta :think:
Opublikowano
No wiadomo heh ale jak ktoś się zna to może troche pogrzebać i parę bajerów zmienić.A u mnie nawet nie umieją kierunków ustawić pod centralny.Tylko bym musiał albo do Wawy albo Olsztyna jechać.A to by mi się nie opłacało żeby jechać po to żeby sobie kierunki ustawić heh.
Opublikowano
ludzie a cóż można takiego wycisnąć z wolnossącej 318i?? to nie tuning chipowy, tylko jakaś nie wiem... delikatna korekta :think:

można poprawić reakcję na pedał gazu , będzie szybciej wkręcał się na obroty i przesunie się odcinka .... przecież pisałem że to nie diesel ......

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
można poprawić reakcję na pedał gazu , będzie szybciej wkręcał się na obroty i przesunie się odcinka ....

a ty ciągle o tej odcince... wielkie mi HALO. Wiadomo, że to podstawa tylko co się zmieni z tego powodu w wartościach ECU [jak to określiłeś "program na podstawie swojego oryginału a nie gotowca"] i jak to wpłynie na motor??... Ja to wszystko wiem i jest to dla mnie banał... natomiast twój jeden argument odnoszący się do przesunięcia progu odcięcia, które de facto nie jest wcale niczym dobrym nie wnosi nic pożytecznego [też powinieneś wiedzieć dlaczego]... może coś bardziej profesjonalnego na ten temat powiesz??

przecież pisałem że to nie diesel ......

tak?? a niby gdzie??

Opublikowano

a Ty znowu czepiasz się odcięcia !!! przecież napisałem że poprawi się reakcja na pedał gazu i będzie lepsza dynamika ....

i co mam Ci profesjonalnego napisać ??? która mapa jest od czego czy co ???? gdzie szukać map we wsadzie sterownika ????

program w benzynie jest zawsze inny niż w dieslu , w dieslu podnosisz ciśnienie turbo , i tę dodatkową dawkę powietrza podlewasz paliwem , zmieniasz ograniczniki momentu obrotowego , ograniczniki dymienia , i jak ktoś sobie życzy mapę EGRu .... w benzynie nie masz takie pola do popisu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
i co mam Ci profesjonalnego napisać ??? która mapa jest od czego czy co ???? gdzie szukać map we wsadzie sterownika ????

TC wiem na czym polega strojenie ECU i nie mówię tylko o ori sofcie, ale o wyczynowych komputerach w których zakresy wszelkich kanałów począwszy od standardu AFR są tak szeroko rozwinięte, że ori komp jest w porównaniu do nich słabej jakości kalkulatorkiem :8) Zauważyłem jedynie, że proponujesz autorowi wątku jakieś nieprofesjonalne grzebanie w jego sofcie bazując na trywialnej idei "poszerzenie" skali obrotów co będzie miało cholernie niefajne konsekwencje w najbliższym czasie po tym "strojeniu" [jeśli w ogóle można to tak nazwać], a dodatkowo wykonując TEN zabieg powinieneś brać na siebie pełną odpowiedzialność za to co się stanie z silnikiem... no ale skoro sam proponujesz takowe operacje to zapewne masz w tym doświadczenie i wiesz na który kanał zwrócić uwagę :cool2: pozdr

Opublikowano

jak dobrze wiesz to auta są robione w głównej mierze pod ekologię , tak ???

mieszanka o składzie jak najbardziej ekologicznym nie daje maksymalnej mocy !!! zakładam że wiesz jaki jest optymalny AFR dla silnika benzynowego , oczywiście optymalny pod względem mocy / spalania jeśli będzie mniejszy to auto będzie mocniejsze ale coś za coś , spalanie musi wzrosnąć ...Można minimalnie zwiększyć wyprzedzenie zapłonu i zwiększyć dawkę paliwa jednocześnie aby nie dochodziło do spalania stukowego ....ale Ty o tym zapewne wiesz .... także nie rozumiem dyskusji , która za każdym razem sprowadza się do sprawdzenia mojej wiedzy ....

i nie proponowałbym czegoś co mogłoby wpłynąć negatywnie na silnik !!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
koledzy mam taki pomysl na stożek w 320d 136KM.połączyć stożek i przepływomierz złączka, następnie za przepływką dać ok 10cm rurę, do której podłaczyć rurkę odmy/>myślę, ze taki zabieg skróciłby niecco czas zaciągania powietrza i wpłynął na + pod wzglerdem przyśpieszenia i słabego dołu obrotów. co myślicie?
Opublikowano
Ok Panowie bo sie robi dyskusja kto co wie na taki temat a nie o to tutaj chodzi w temacie. Wiadomo ze z 318 nie zrobie 328 ani M-ki chodzilo mi o to ze skoro stare budy 318 mialy po 140 kucykow to chyba w nowej 318 ze 118 koni tez mozna to podciagnac pod 140 koni jesli nie to trudno , nie znam sie dlatego pytalem przy okazji wracajac do tematu co doradzacie jechac do gosci zeby podlaczyli pod kompa i skasowali blad czy poprostu wymienic ten czujnik i bedzie wszystko gralo bo aktualnie silnik sie pomalutku wkreca na obroty ale bardzo slabo przyspiesza. a nie chce tracic kasy na to zeby jechac na kompa zeby powiedzieli mi ze trzeba wymienic czujnik jechac do sklepu wywalic 40 funa na czujnik i zas jechac do nich zeby skasowali blad co razem wyjdzie mnie okolo 100 funtow. Pozatym skoro silnik wydala moc jaka mnie by interesowala przy odlaczonych kablach to chyba da rade cos zrobic a jesli ktos wpadnie na pomysl i napisze to odlacfz sobie kable i bedziesz mial to co chcesz to lepiej niech nie pisze bo przy odlaczonych kablach ta wlasnie 318 spala tyle co 528 a w takim razie wole sprzedac 318 i kupic 528 a nie w tym rzecz.
Opublikowano
koledzy mam taki pomysl na stożek w 320d 136KM [...]co myślicie?

Generalnie wszystko można zrobić, jednak jest to zbyt wrażliwy przepływomierz. W bardzo szybkim czasie by zdechł.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Glownie chodzi mi o dzwiek z pod maski... I znalazlem takie zestawy na allegro jeden K&N za okolo 1000zl a drogi podajze firmy Sumit carbon za okolo 1200zl zestaw sklada sie z oslonki i czesci do montazu.. sa tez same filtry stozkowe za okolo 300,400zl i nie wiem co robic? dodam ze nie sugeruje sie cena bo wolalbym dac wiecej i miec efekt. ale wciaz nie wiem czy to jest to czego szukam..
Opublikowano
fakt dzwięk lepszy ale opinii dobrej takie filtry nie mają bo ciągną syf do silnika. Osłonke to samemu można sobie zrobić z kawałka blachy więc ja uważam że jak już chcesz założyć to bez sensu ładować kase w takie coś i kupić sam filtr tylko musisz go dobrze zamontować.
szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.