Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, co sądzicie o tym aucie? Może ktoś z forum był z nim u mechanika i jest w stanie powiedzieć coś więcej? Byłem obejrzeć je sam, nic dziwnego nie zauważyłem, historie ma wiarygodną - 3wł, salon Polska, jakieś faktury z napraw. Mimo wszystko z tego co mi wiadomo stoi już od 2 miesięcy na otomoto, gość opuścił już cenę o 2k. Ktoś się wypowie? Jeżeli chodzi o zderzaki M pakiet to właściciel sam je dokładał i powiedział o tym na samym początku, nie wiem jak z kierownicą.


VIN: WBAVC51047VD30830

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-polska-xenon-automat-hifi-dach-mpakiet-ID6Abm8c.html#b068027e24

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kierownica jest zgodna z vin.


VIN: WBAVC51047VD30830

Type code: VC51

Model: 325D UL (EUR)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M57/T

Displacement: 3.00

Power: 145 (197 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH

Prod.date: 2007-07-11

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2CY BMW light alloy wheel, spider spoke 158

S4AE Armrest front, retractable

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

S5DC Rear-seat headrests, folding

S6FL USB/audio interface

P7RP Advantage package

P7RS Package Comfort

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S249 Multifunction f steering wheel

S302 Alarm system

S313 Fold-in outside mirror

S321 Exterior parts in vehicle colour

S403 Glass roof, electrical

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S663 Radio BMW Professional

S677 HiFi system Professional DSP

S710 M leather steering wheel

S761 Individual sunshade glazing

S775 Headlining anthracite

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S879 Operating instructions German

S993 model year code in VIN

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć, co sądzicie o tym aucie? Może ktoś z forum był z nim u mechanika i jest w stanie powiedzieć coś więcej? Byłem obejrzeć je sam, nic dziwnego nie zauważyłem, historie ma wiarygodną - 3wł, salon Polska, jakieś faktury z napraw. Mimo wszystko z tego co mi wiadomo stoi już od 2 miesięcy na otomoto, gość opuścił już cenę o 2k. Ktoś się wypowie? Jeżeli chodzi o zderzaki M pakiet to właściciel sam je dokładał i powiedział o tym na samym początku, nie wiem jak z kierownicą.


VIN: WBAVC51047VD30830

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-polska-xenon-automat-hifi-dach-mpakiet-ID6Abm8c.html#b068027e24

 

:nienie:

Może nie jest to aż tak istotne, ale tak to podkreślasz, więc podpowiem - to auto jest po PIĄTYM WŁAŚCICIELU ...

:cry:

Ta kierownica jest strasznie zmęczona, choć niektórzy kierowcy tak mają... :|

325d 197KM 2007r M57 automat RWD - to niezniszczalne połączenie. :cool2:

Na ogłoszeniu robi dobre wrażenie, oby deklaracje sprzedającego pokrywały się z rzeczywistością...

Byłoby super.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zderzaki są, ale progi już zwykłe. Nadkola przód też zostały chyba stare, nie widzę też chlapaczy pod przednim zderzakiem. Trzeba by to pouzupełniać.

Trochę słabo wyglądają też te zderzaki ze zwykłym zawiasem.


Remap bardzo delikatny i dobrze bo skrzynia jest słabsza niż w pełnym 330d, mogłaby tego nie wytrzymać.


Kiery m sport niestety strasznie się zużywają, ta jest do obszycia, od 300 zł licz. Ma też zwykłe dywaniki? W zawiasie nic nie wymieniał? Bo przy tym przebiegu na pewno trzeba zrobić co najmniej amortyzatory.


Trzeba by się też zainteresować stanem DPF.


Ogólnie spoko, trudno mu sprzedać bo bez kurnika i w szmatach (mimo że sporty). Fajne tapicerki do tych samochodów zeszły już do nawet 1500 zł za komplet.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Dzięki za rozkodowanie VIN Maniek, zastanawiała mnie ta kierownica M, myślałem szczerze mówiąc, że były one dostępne tylko z pełnym M pakietem a nie oddzielnie, ale jestem dość zielony w temacie BMW. Czy to, że jest w VINie wersja językowa niemiecka coś oznacza czy tak jest we wszystkich niemieckich autach? Wg właściciela auto jest z polskiego salonu. Chyba zabiorę auto do serwisu, w którym dotychczas serwisowałem auta albo poddam kontroli przez Bimmer-Check. Swoją drogą która opcja według was jest lepsza? Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie trochę martwi, może wy coś na ten temat powiecie. Mianowicie jak odkręciłem przy chodzącym silniku korek oleju to wylatywał jakiś dymek, nie było go bardzo dużo, nie był niebieskawy i nie śmierdział spalenizną, dodatkowo właściciel stwierdził, że to norma dlatego o tym nie wspominałem ale zacząłem czytać i wyczytałem, że może to źle świadczyć o silniku. Macie jakąś opinię/wiedzę na ten temat?
Opublikowano
Zderzaki są, ale progi już zwykłe. Nadkola przód też zostały chyba stare, nie widzę też chlapaczy pod przednim zderzakiem. Trzeba by to pouzupełniać.

Trochę słabo wyglądają też te zderzaki ze zwykłym zawiasem.


Remap bardzo delikatny i dobrze bo skrzynia jest słabsza niż w pełnym 330d, mogłaby tego nie wytrzymać.


Kiery m sport niestety strasznie się zużywają, ta jest do obszycia, od 300 zł licz. Ma też zwykłe dywaniki? W zawiasie nic nie wymieniał? Bo przy tym przebiegu na pewno trzeba zrobić co najmniej amortyzatory.


Trzeba by się też zainteresować stanem DPF.


Ogólnie spoko, trudno mu sprzedać bo bez kurnika i w szmatach (mimo że sporty). Fajne tapicerki do tych samochodów zeszły już do nawet 1500 zł za komplet.

 

Jeżeli chodzi o zawieszenie to wydaje mi się amortyzatory były na jednej z faktur, które oglądałem, muszę jeszcze dopytać + na pewno będą sprawdzane dokładnie przed zakupem. Nie wiem czy ma zwykłe dywaniki. Mógłbyś wyjaśnić czym jest kurnik? Nie spotkałem się jeszcze z taką nazwą :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do 2010 nie było polskiej wersji językowej w BMW, więc niemiecka wersja kupiona w ASO PL jest jak najbardziej realna.

Lepiej Bimmer_Check...

Z tymi odkręceniami korka (nie obraź się) to dla mnie ŻENADA...

"Kurnik" to potocznie okno w konsoli - czyli NAWIGACJA (dodatkowe info - w tych rocznikach dwa rodzaje navi - mała i duża, a kurnik jest w obu navi ten sam).

"Kurnik" w E9x ma wpływ na wartość auta.

Skupiłbym się na weryfikacji ewentualnej wypadkowości, przebiegu, uczciwego serwisowania, czy dbania.

Ta wersja silnikowa jest pancerna, znam 525d automat RWD z przebiegiem 600, od 150 przez ostatnie 450 tylko na lawecie - jako komfortowy ciągnik.

I jeździ do dziś gładko na oryginalnym i niegrzebanym silniku.

Prędzej dostanie skrzynia biegów, jak ktoś dał sobie wmówić bzdurę, że się oleju i filtro - miski w nich nie wymienia...

Warto też zaktualizować oprogramowanie skrzyni - nowe oprogramowanie istotnie poprawia jej pracę.

Pamiętaj - amortyzatory w BMW często jeszcze mają dobre wyniki na pomiarach a auto już źle jeździ...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Do 2010 nie było polskiej wersji językowej w BMW, więc niemiecka wersja kupiona w ASO PL jest jak najbardziej realna.

Lepiej Bimmer_Check...

Z tymi odkręceniami korka (nie obraź się) to dla mnie ŻENADA...

"Kurnik" to potocznie okno w konsoli - czyli NAWIGACJA (dodatkowe info - w tych rocznikach dwa rodzaje navi - mała i duża, a kurnik jest w obu navi ten sam).

"Kurnik" w E9x ma wpływ na wartość auta.

Skupiłbym się na weryfikacji ewentualnej wypadkowości, przebiegu, uczciwego serwisowania, czy dbania.

Ta wersja silnikowa jest pancerna, znam 525d automat RWD z przebiegiem 600, od 150 przez ostatnie 450 tylko na lawecie - jako komfortowy ciągnik.

I jeździ do dziś gładko na oryginalnym i niegrzebanym silniku.

Prędzej dostanie skrzynia biegów, jak ktoś dał sobie wmówić bzdurę, że się oleju i filtro - miski w nich nie wymienia...

Warto też zaktualizować oprogramowanie skrzyni - nowe oprogramowanie istotnie poprawia jej pracę.

Pamiętaj - amortyzatory w BMW często jeszcze mają dobre wyniki na pomiarach a auto już źle jeździ...

 

Nie mam o co się obrażać, aczkolwiek mógłbyś rozwinąć myśl jeżeli chodzi o dym i odkręcanie korka? Kto pyta mniej błądzi więc chętnie się dowiem wszystkiego nawet jeżeli wyjdzie przy tym moja niewielka wiedza - do której od początku się przyznaje :wink:

Jeżeli chodzi o "kurnik" to dla mnie nawet lepiej, moim osobistym zdaniem już teraz navi w e9x wygląda przestarzale, bez niej auto jest w środku będzie dłużej wyglądać "na czasie". To oczywiście moja opinia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mianowicie jak odkręciłem przy chodzącym silniku korek oleju to wylatywał jakiś dymek, nie było go bardzo dużo, nie był niebieskawy i nie śmierdział spalenizną,

 

Jest to normalne.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Okej, dziękuje wam za pomoc. Jestem umówiony na sprawdzenie przez bimmer-check w najbliższym czasie. Dam znać potem na forum. Albo pochwale się nowym nabytkiem albo będzie przestroga dla innych, zobaczymy co wyjdzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.