Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

7beddc2c99447426med.jpg



LCI 2014, czy to korozja ? Na moich spodenkach ? :)



Oto co Serwis Team Długołęka napisał:


Element nadaje się do lakierowania naprawczego - jest to usługa odpłatna, samochód jest po gwarancji lakierniczej.


A korozja to chyba nie wina lakieru tylko blachy, na którą o ile się nie myle jest 12 lat ?


a mam jeszcze fabryczną gwarancje na auto przez rok lub 200 tyś km.

Opublikowano
Czyli pewnie w servisie sobie zmierzyli juz ze lakier jest oryginalny ? Sprobuj zglosic to na infolinii. Czasem skutkuje.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Masz to auto od nowości? Daj vin.
Opublikowano

Wroclaw Inchcape napisal ze to korozja i zebym przyjechal.

Ogledziny zajma im 15 min i wysla dokumentacje do Niemiec.


Wyslalem do Team zapytanie najpierw bo czesto jestem w Długołęce ostatnio.


Mam autko wlasnie w Inchcape serwisowane i tam kupil moj kolega w 2014. Ja odkupilem w grudniu 2017 przy 87 tyś przebiegu.


Ale wlasnie ten kolega kupil sprowadzone przez Inchcape dla niego z salonu jakiegos w Niemczech gdzie mial juz ok 20 tys nalatane....


Moze była jakaś przygoda lakiernicza ?


Bede wdzieczny jesli vin cos pomoże: WBA5B91000D569147

  • Moderatorzy
Opublikowano

Auto miało na 100% szkodę, nie wiem jaką.

Z wymianą oleju też się nikt nie spieszył ;)


Twoja gwarancja;

Nr VIN: D569147 Nr typu: 5B01 Seria E: F10 Kod modelu: 5B01 Model: 520dX N47T

Aktywny pakiet dla pojazdu D569147

Opis: Repair Inclusive for Used Cars Pochodzenie: AG Opcja: 07TM Rozliczenie od: 30.04.2016 Początek km / mls: 24 401 / 15 165 Koniec km / mls: 200 000 / 124 301 * Data końcowa: 29.04.2019 *

*co nastąpi najpierw

Zakres usług

BMW/MINI Repair Inclusive for Used Cars

Przez zakup „BMW/MINI Repair Inclusive for Used Cars” klient w przypadku fabrycznej wersji pojazdu w ustalonym okresie* od daty pierwszej rejestracji pojazdu lub do czasu osiągnięcia określonego przebiegu* (zależnie co nastąpi najpierw) u każdego objętego programem dilera BMW/MINI lub w każdym objętym programem autoryzowanym serwisie BMW/MINI uzyskuje prawo do dochodzenia swoich roszczeń z tytułu usuwania usterek poza ustawowym terminem przedawnienia w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Zawarte w warunkach sprzedaży nowych samochodów odwrócenie ciężaru dowodu oraz powody wyłączenia gwarancji obowiązują również w przypadku roszczeń z tytułu usuwania usterek w ramach BMW/MINI Repair Inclusive.

Uprawnienie przechodzi na nabywcę pojazdu, jeśli pojazd zostanie sprzedany sprzedany w trakcie obowiązywania umowy.

Warunkiem jest zgodna z przeznaczeniem eksploatacja pojazdu oraz pełne i terminowe wykonywanie ustalonych/zalecanych przez producenta prac konserwacyjnych, przeglądowych lub serwisowych (zgodnie ze wskazanymi dla pojazdu okresami międzyserwisowymi) według specyfikacji producenta.

Wytyczne i wyłączenia rozliczenia wszystkich centralnych zakresów prac są uregulowane w najnowszej wersji Podręcznika międzynarodowej gwarancji.

Usługi BMW Mobiler Service oraz roszczenia do świadczeń i wyłączenia w ramach odpowiedzialności za wady fizyczne rzeczy pozostają nienaruszone.

* Przez dokonanie wyboru pakietu serwisowego zostaje określony okres trwania umowy/przebieg.

Opublikowano

Dzis Aso odpowiedzial ze nie mial zadnej szkody.

Wiec wykupilem platny vin rozkodowanie.


I jest tam cos w 2014 w niemczech na kwote 50 do 125 euro szkoda....



Szlag wie.....


Sprawdziłem cale auto czujnikiem i wszystko ok.


Jade jutro w sprawie tej korozji do nich.



Dziekuje za pomoc:

A co do przegladow widze ze robione tak jak komp pokazywal... nigdy nie bylo spoznienia.

Ja robilem po 24 tys mimo ze komp pokazywal ze mam jeszcze 3

Tys. A teraz nastepny zrobie po 15.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez mam takiego malego parcha (a nawet dwa)z tylu na klapie kolo tablicy rejestracyjnej. Jeden po jednej drugi po drugiej stronie tablicy. Okragle. Oba pare milimetrów. Jak gwarancja na blachy jest 12 lat to mozna z tym sie zglosic do któregokolwiek dilera? Chyba ze auto mialo jakies kuku z tylu i dlatego wyszlo :roll:

🙃🙃

Opublikowano

przy moim przebiegu (obecnie coś koło 360 tyś) łatwo sobie wyobrazić jaką ilością kamieni mam sprany przód auta... nad szybą czołowa mam takie 2 strzały od kamieni, że lakier odprysł do gołej blachy.... tak jeżdżę od dawna i ciągle się świeci na srebrno - rdza nie łapie :D


PS - może na urlopie się tym w końcu zajmę :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No tez mam z przodu na masce kilka glebokich odpryskow i tam sie nic nie dzieje. Kupilem 30 ml farby zrobilem malutkie kropki i juz nie razi w oczy. Dziwne ze na klapie na calym obwodzie (łączenie blachy zew z wew) nic sie nie dzieje a centralnie na srodku gdzie wneka na tablice dwie kropki.

🙃🙃

Opublikowano (edytowane)

Rowniez od trasy mam na zderzaku i masce jakies odpryski....

Tez nigdy nic nie rdzewialo.... ostatnio wlasnie zaprawilem

- tez kupilem 30 ml :)


Ale ten moj stwor na drzwiach.... denerwuje... mimo ze to male....

Edytowane przez papadziordzio
Opublikowano
no ale maska nie jest przypadkiem aluminiowa a zderzak z tworzywa sztucznego??? tam raczej ciężko będzie znaleźć rdzę :cool2:
  • Moderatorzy
Opublikowano

A co do przegladow widze ze robione tak jak komp pokazywal... nigdy nie bylo spoznienia.

Ja robilem po 24 tys mimo ze komp pokazywal ze mam jeszcze 3

Tys. A teraz nastepny zrobie po 15.

 

Nie całkiem ;)

Przy 48tys.km Motoröl überfällig 2 -70 km 5.000 km 00001

Opublikowano

Korzystajac z okazji dobrze wyjasnic te moje serwisy...

Wg wpisow w aucie wszystko jest ok.

Pierwszy serwis byl w 2015 czyli po roku i przebiegu niecale 30.

Wrzuce fotke....

  • Moderatorzy
Opublikowano

12.12.2017 94.886 km 28965 Inchcape Motor Polska Sp.zo.o., Wroclaw

03.03.2017 72.548 km 28965 Inchcape Motor Polska Sp.zo.o., Wroclaw

24.03.2016 48.798 km 36892 Dex Premium Sp. z o.o., Lubin

26.05.2015 24.391 km 28965 Inchcape Motor Polska Sp.zo.o., Wroclaw


Jak jest inaczej to ktoś ręcznie przepisał...

Opublikowano

Prosze wytlumacz co tu jest nie tak.

Dokladnie tak mam na kompie.

Przeciez sa po niecale 30 robione/

Zgodnie z zaleceniem serwisowym.

Ja koledze przy 48 bylem tym autem wlasnie w Dex.

Czyli po ok 24k od pierwszego przegladu w Inch.

Co tu jest nie tak Twoim zdaniem ?

Teraz przy 94 prosilem zeby zmienili interwal na co 15k ale powiedzial ze nie ma takiej mozliwosci :)

Wiec pomyslalem, ze przy 110k wymienie mimo wszystko.

  • Moderatorzy
Opublikowano

30 tys to granica umowna, komputer sam wylicza kiedy masz jechać na wymianę oleju.Może to być 18tys.km jak i 32tys.km.

Zwróć uwagę że ilość kilometrów do wymiany ubywa inaczej niż przebieg w aucie.

Serwis gdzie przekroczono termin obsługi jest oznaczony kolorem żółtym lub czerwonym przy drastycznym spóźnieniu.

Opublikowano

Auto kolega kupil gdy mialo 20 tys. Jezdzil nim jakis wlasciciel salonu w Niemczech. Uszkodzil kolo co jest zgloszone wlasnie jako szkoda i oddal auto.

Inchcape je sprowadzil i kolega jezdzil tylko trasy - a w tygodniu stalo. Lekarz wiec w tygodniu pracowal i nie jezdzil a na weekendy wypady gdzies za granice robil.

Nigdy nie bylo spoznienia - zawsze serwis kilaset km przed czasem.

Dokladnie wszystko wlasnie mi wyjasnili z Inchcape.


JAK jechalem do Dex przy 48k tez bylo 800 km przed czasem.


Znajomi w Passatach rowno co 30 tys maja przeglad.

Moj b7 do 180 tys mial tez co 30.

Ja zmienilem na co 15 i nigdy problemow z autem.


Bmw tez chodzi jak złoto. Mimo ze dopiero 102 tys:)


Korozja uwzgledniona :) wymienia cale drzwi na nowe.


Polecam wszystkim salon wroclaw Inchcape.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie jeździł nim właściciel salonu, to jest PS czyli auto pokazowe i zastępcze.

Masz jeden serwis poza zakresem i to jest widoczne w ASO ;)

W BMW nie ma sztywnego okresu między serwisami, wszystko jest zależne od stylu jazdy.

Opublikowano

Ale sie dowiedzialem o aucie :) nie sadzilem ze tyle danych po vinie mozna zdobyc.

Porzadne auto, nawet jak bylo zastepcze to super samochod. Wrecz jak nowy.


A serwis nawet jak przeciagniety to wciaz nie przekroczone bylo 30 tys.

A tyle wszystkie teraz

Auta maja interwaly.


Swoja droga - serio mi powiedzieli, ze autem jezdzil wlasciciel :) niezla sciema.

Opublikowano
Wszystkimi autami uzywanymi sprzedawanymi przez bmw jezdzili wlasciciele lub ktos wazny z zarzadu. Czasem nawet sam pan prezes. Wciskaja ten kit wszystkim.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niekoniecznie wciskają kit, bo BMW w Niemczech ma politykę rabatowania aut dla pracowników i spora cześć tych aut wraca pózniej do BMW w ramach programu PS.

Poza tym reguły nie ma, w tym programie zdarzają sie i auta zastępcze i demo, zdarza sie także całkiem sporo aut... z wypożyczalni samochodów, dlatego dużo aut z programu PS ma przebiegi rzędu 20.000 km i wiek 6-7 miesięcy.

Moim zdaniem, jeśli auto było serwisowane zgodnie z planem i nie miało przygody wypadkowej - wszystkie z powyższych opcji sa dobre. Na pewno lepsze niż diesel z niedużym przebiegiem, ale eksploatowany tylko w mieście i „po małej stłuczce”... :wink:

Opublikowano
Sam mialem kiedys e60 z sixta niemieckiego kupione bylo z przebiegiem wlasnie 20 tysi z tym ze chyba faktycznie tym autem jezdzil jakis menager bo w tylniej kieszeni fotela znalazlem kilka dokumentow firmowych sixta w tym kopie zaplat za samochody na kilkaset tysiecy eur. Jedyne co mnie martwilo to to ze ktos mogl katowac silnik od zerowego przebiegu , ale wiem ze to auto jezdzi do dzisiaj i ma nslatane juz cos kolo 450 000 tys a wymieniony byl tylko jeden wtryskiwacz.
Opublikowano

Ja mam zawieszenie to adaptacyjne z comfort+

Jazda tym autem w polaczeniu na nie runflatach to cos pieknego.

Nic nie zaskrzypi na wybojach, komfort niesamowity. Amory jak nowe gdy ostatnio byłem na przeglądzie.

Wszystko, skrzynia silnik wrecz jak nowe.


Wiec nawet nie mysle o tym kto i jak wtedy nim jezdzil....


Kolega ma Paska b8 (tez adaptacyjne zawieszenie) przejechal sie ze mna beemką,

Mowi, ze niebo a ziemia. Na korzysc Bmw.


I wlasnie u niego komp pokazuje przeglady rowno co 30 tys.

Chore to dla mnie... bo moj ostatni Passat b7 do 180 tys mial serwisy w aso co 30.

I gdy kupilem przy tym przebiegu pol auta wymienilem przez kolejne 50 tyś i sprzedałem.


Teraz od 94 bede robil co 15 olej i filtry wiec moze autko pożyje dłużej bez awarii....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.