Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Cześć mam pytanie o czym może świadczyć brązowy/rdzawy osad na bagnecie i ciężkie wyciąganie go? Do tego po odkręceniu wlewu oleju chlapie olejm nie dymi ani nie mam białej mazi na korku Edytowane przez Grzybu77
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chlapanie świadczy o tym, że silnik pracuje. Pokaż ten osad, kiedy olej zmieniany? Jaki? Jaki masz silnik?

W tytule zamiast bmw e46 ma być model, czyli np. 320i.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

To jest silnik 1796 N42/N46 akurat jestem na kupnie tej bmki. Stan zewnętrzny jest elegancki poza tym bagnetem. Ciężko strasznie się go wyjmuje i jest cały jak by zardzewiały a pod koniec jest taki jak by osad brązowo/rdzawy. Co do chlapania z wlewu oleju to chlapie strasznie że tak że tylko trochę tylko wali pod samą maskę silnika. Ale nie dymi ani nic silnik też przyspiesza dobrze jedzie poza tym jednym mankamentem.


Co do zmiany oleju to chyba przy 70 tys był zmieniany ale nie jestem pewien. Teraz ma 165 tys .


Nazwa tematu poprawiona.

Opublikowano
Czyli przez 95 tyś km olej nie był zmieniany? Ja miewam podobny objaw do tego który opisujesz ale bardzo mało jeżdżę ok 1000 km/r i jak dłużej auto stoi to tak się dzieje
Opublikowano

No nie do końca, dla pewności pojezdzil bym i sprawdził temperaturę w teście zegarów 0.7 podczas jazdy kontrolował bym czy się nie grzeje. Może być walnieta uszczelka i dostaje się woda do silnika a sprzedający sprzedaje bo nie chce naprawić problemu.

Wygląd zewnętrzny to nie wszystko powinna już ci się zapalić żółta lampka....

Kupie listwe oslaniajaca próg stahllgrau metalic (400) strona kierowcy sedan 2002rok

721015571

Opublikowano

Tyko że ten brązowy osad występuje tylko i wyłącznie na na begnecie od oleju. Korek wlewu oleju jest czysty

A taki test zegarów co daje? Co pokaże ? Tak z czystej ciekawości ile może kosztować wymiana uszczelki pod głowicą w tym silniku? Głowice trzeba planować itp.?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.