Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Temat założony trochę z przezorności, ale mam nadzieję, że rozwiejecie moje wątpliwości.


Mam opony typu runflat, które kończą swój żywot - na krawędzi zrobiła się dziura, której nie da się naprawić.

Powietrze nie schodzi jakoś natychmiastowo, ale po nocnym staniu w garażu ciśnienie spada do zera, a jazda w okolicach 40km/h sprawia, że słychać charakterystyczne włóczenie oponą.


I teraz moje głupie pytanie:

Czy przejazd na tej oponie tych zalecanych 60-80km przy niskiej prędkości jest bezpieczny? Miałem wcześniej standardowe opony stąd lekka panika przy jeździe z flakiem.

Czy szanse uszkodzenia felg są duże?

Czy jest szansa, że dam radę pojechać na tej oponie do pracy, czy lepiej nie ryzykować i znaleźć busa?


Ogólnie jak wygląda używanie runflatów w praktyce po przedziurawieniu.


Dziękuję za odpowiedzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy niskiej prędkości nic pewnie się nie stanie nawet jesli opona się rozpadnie, w najgorszym przypadku staniesz na poboczu i wezwiesz pomoc.
Opublikowano

odpowiedz spozniona bo akurat kumpel w pracy mial podobne doswiadczenia.


mozna jezdzic - 3 dni dojezdzalem do pracy i zrobilem okolo 70km. wulkanizator stwierdzil ze felga nie ma sladow charakterystycznych dla jazdy na dziurawej oponie tak wiec mozna stwierdzic ze technologia sprawdza sie doskonale.

moze komus w przyszlosci sie przyda.


jeszcze raz dzieki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.