Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Auto ma jakąś usterkę napędu 4x4 i systemu DSC co widać na zdjęciach.


VIN: WBAPY51070CX15727

Type code: PY51

Model: 525XD UL (EUR)

E-F-R series: E61 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 5

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M57/T2

Displacement: 3.00

Power: 145 (197 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: A53 - PLATINBRONZE METALLIC

Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date: 2008-06-02


S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S2PA Lockable wheel bolt

S2SD BMW LA star spoke 243 w flat-runn. prop.

S3AC Trailer coupling

S4AT Interior trim finishers black high-gloss

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S8S8 Country-specific navigation control

S8SA Navigation access request,country-spec.

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S203 4-wheel drive

S205 Automatic transmission

S255 Sports leather steering wheel

S302 Alarm system

S346 Chrome Line exterieur

S386 Roof railing

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S442 Drink holder

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672 CD changer for 6 CDs

S677 HiFi system Professional DSP

S698 Area-Code 2 for DVD

S863 Dealer List Europe

S868 Language version, Dutch

S877 Omission of non-combined operation

S886 Operating instructions, Dutch

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z Belgii jest prosto.

Jest car-pass. Jest już nieźle.

Trzeba go przeczytać i przemyśleć.

Ale to wiadomo.


Najważniejsze tu to ogarnąć awarię.

Fabrycznie to auto miało zalany zbyt niski poziom oleju w skrzynce redukcyjnej.

Potem pojawiły się w ASO BMW informacje serwisowe o potrzebie przelania stanu ponad korek kontrolny.

Do tego co 90 tys. km zmiana trzech olei (w skrzynce redukcyjnej, przednim moście i automacie)

Jak ta sztuka nie była uważnie serwisowana to awaria gotowa...

Naprawa kosztuje kilka tys. zł.

Ale najpierw diagnostyka.

X-drive jak dobry - to jest to świetna rzecz.


PS.

Pewnie to auto zostało wyeksportowane z Belgii właśnie na awarię napędu.

Co w sumie nie jest takie złe - wiemy co w trawie piszczy...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Np. padł czujnik abs :8) jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz czy to pierdoła czy grubsza sprawa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.