Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć! Mowa o 728iA z 1999 roku. Oleju nie przybywa (wręcz przeciwnie) i nie stwierdziłem mazi pod korkiem, silnik normalnie łapie temperaturę i ta utrzymywana jest na środku wskaźnika. Wczoraj podjechałem pod dom i zobaczyłem dym/parę unoszące się spod maski. Otwieram i widzę takie coś: https://youtu.be/Mx_COxl0fpY (woda leje się strumieniem -chyba spod korka)

Jak widać zbiornik łapany był na jakieś opaski i ma wyłamany słupek od pływaka/wskaźnik poziomu płynu.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki. Dzięki!

Opublikowano

Narazie najtańszym kosztem zlikwiduj druciarstwo czyli wymień zbiorniczek i korek.

Jak to nieposkutkuje jedz na test co2 w układzie chłodzenia - pozytywny test uszczelka do wymiany.

Opublikowano

I tak musisz wymienić zbiorniczek.Korek może być uszkodzony i tez takie cuda sie bedą działy .

Trzeba wszystko sprawdzić łącznie z termostatem i pompa wody czy jest obieg.

Po wymianie zbiorniczka dobrze odpowietrzyć. Nie łapie Ci temperatury wiec narazie uporządkuj to wszystko i posprawdzaj

odpowietrz i powinno być ok.Po wciśnięciu przycisku klimy wiatrak klimy powinien sie odrazu tez zalanczac.Jak sie nie zalancza to tez w upały bedzie rosnąć ciśnienie w układzie i temp wywali.


Generalnie trzeba wszystko wyeliminować .Ja myśle ze to nie uszczelka tylko układ chłodzenia

do przejrzenia.

Opublikowano

Ori używka może być nawet z alledrogo.

Zamiennik bedzie tez ok,ale może płyn sączyć sie od dołu i niebedzie

dokładnie pasował (chiński szajs).Sam niedawno kupiłem taki zamiennik febi

i musiałem wrócić do ori (używka) bo ubywało płynu przez wyciek na dole .

Opublikowano

Test CO2 sam sobie kup na Allegro za 25zł.

W BMW jest duze cisn ienie w układzie chłodzneia. Jak po wymianie korka będzie to samo to coś te ciśnienie musi robić.

Opublikowano

Ciśnienie powoduje nkesprawny korek, zapowietrzony układ powoduje znaczny wzrost ciśnienia po rozgrzaniu, a uszczelka często powoduje ciśnienie momentalnie po odpaleniu, ale czasami tylko pod obciążeniem. Tak samo głowica. Dlatego wszystko trzeba sprawdzić.


Przy nieszczelności układ może się zapowietrzać i powodować takie cyrki, dlatego przed weryfikacją zawsze trzeba usunąć nieszczelności w układzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.