Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak wygląda wymiana stabilizatora 3.0d na v8 lub m5 (to chyba to samo)? Różnią się średnica i łącznikiem.

Montaż kompletu jest plug and play?

Według mnie przy oryginalnym zawiasie za mocno buja na boki, chcę to zniwelować przy zachowaniu komfortu. Mam zamiar jeszcze rozpórkę zamontować staffa.

Najbardziej doskwiera mi przechył na ekspresówkach gdy leci się 180 i trzeba kogoś wyprzedzić awaryjnie albo ostrzejszy łuk pokonać a gumy mam porządne....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fizyki nie oszukasz. Przy 180 musi bujać jak szarpiesz, tylko uważaj, żeby nie przegiąć jak taki rajdowiec jesteś :D

Jak chcesz tak latać to wrzuć sobie eibacha po całości.


http://www.eibach-shop.com/bmw/e39-c-1289_1319_1339.html

http://www.eibach-shop.com/bmw/touring-e39-c-938_980_1004.html


Albo jakiś zawias typu "coilover".


No i fele coanjmniej 20 cali z gumami 255 przód 285 tył i niskim profilem, a przy okazji odłóż trochę na dentystę, bo plomby Ci wyskoczą na dziurach :mrgreen:

Opublikowano

dojeżdżam do pracy autostrada i eską i latam 150-180. Czasem i 200 na tempomacie sie pogoni :)

Oponki 245/40/18 zawias caly zrobiony ale w oryginalne. Po poznaniu nie warto obniżać.

Na innym forum odpisali mi ze m pakietowe 25mm pasusje, rzeczywiście porównałem 3.0d z mpakietowym kształ jej niemal ten sam a jest grubszy.

Koszt to około 200zł z wysyłkami przód i tyl i nowe łączniki 200zł.

Myśle ze warto do tego rozpórka staffa. Zaraz wygooglam czy gdzies utwardzają springi albo czy od v8 pasują do r6?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Stabilizator trochę da, ale to dużo zmiennych jest.


Poprzednie dwie miałem z m-pakietowym zawiasem i dawało radę (jak na moje anutostradowe 170km/h bez szaleństw, czy przejażdzki po krętych drogach). Obecną jak kupiłem to miała wylane amory, więc nawet nie wiem jak pełen standard pracuje, bo od razu od m-paka wrzuciłem, ale bujanie na autobanie czułem dopiero jak załadowałem furę pod sufit na przeprowadzkę, ale to się udało trochę zniwelować podpompowaniem kół do odpowiedniego ciśnienia.


Pomyśl jeszcze nad sprężynami, eibach obniża i utwardza, ale podobno dramatu nie ma, nadal dość komfortowo i cena przyzwoita.

https://www.aso-bmw.pl/product/view/id/75494/

Opublikowano
Jak nie ma różnicy w łącznikach...

W M5 są dwa takie same.

W zwykłym zawiesznieu prawy i lewy.

 

Ale nie unoś Się tak, koledze chodziło o łączniki w zawieszeniu Mtechnik zwanym czasem Mpakowym,że są takie same jak seria. Nie było mowy o M5, jedynie w pierwszym poście autora...

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Wczoraj dojechała paczka od staffa z rozpórka i [BAD] wysłali do E34 ;/

Dam znać za kilka dni czy jest wyczuwalna różnica a jak nie to będę polował na stabilizatory m pakietowe :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wiec rozpórka staffa wygląda na solidną ale nie pomaga na bujanie kastą,ale coś się zmieniło na plus :)

Okazało się u mnie ze gumy przedniego stabilizatora są padnietę plus taśmia izolacyjna na stabilatorze ....

Ale dopiero się skapłem jak zakładałem stabilizatory r6 m pakietowe 25mm/15mm zamiast 23mm/13mm

Powiem wam że super się wchodzi w zakręty,wychył bardzo się ograniczył. Amorki seryjne z sprężynami. Coś pomiędzy serią a sport amorami :)

Komfort pozostał ,polecam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.