Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Troszkę dziwny temat, ale wole dopytać się za wczasu.. przedwczoraj oglądałem taka „5”, i pytanie dotyczy auta które chce kupić a nie posiadam.. chodzi o to ze gdy poprosiłem właściciela żeby przygazowal autem z tłumika poszło kilka czarnych chmur, nie chce nadziać się na minę wiec poproszę o jakiś opis tego z czym to może się wiązać i z jaka naprawa, właściciel chętny do negocjacji wiec mógłbym na tym tez troszkę zejść z ceny. Może jeszcze opisze auto po krotce: BMW 5 3.0 272KM 2005rok, rejestracja rok później, 250tys km na liczniku, raczej średniawo uczciwe, po rozkodowaniu VIN, ale wielkiej różnicy tez nie będzie widać. Ktoś może coś poradzić? Jak cenowo mogłaby wyglądać naprawa tego? Czy to wiąże się z zatarciem silnika? Coś z dpf? A może chodzi o klapy kolektora które są wycięte? Właściciel sugeruje nieszczelny intelcooler, ale co ma powiedzieć, c’nie?

Z góry dzięki za odpowiedz.

Przy okazji może jakas wypowiedz o 535 w E60? Będę wdzięczny

Opublikowano
Skoro dymi po przygazowie to raczej dpf juz tam niema,diesel zawsze pusci dymka wszystko zalezy jaki to dymek,przyczyn moze byc wiele od wtryskow poczawszy po branie oleju ,przepuszczajaca turbina ,ciezko na odległość ocenić.Najlepiej podjechac do dobrego mechanika co ogarnia bmw i sprawdzic bo koszty mogs byc spore.
Opublikowano
Z tym mechanikiem to właśnie tak zamierzałem zrobić, jednak nie wiem czy warto fatygować go i wgl siebie mając takie oznaki.. co masz na myśli pisząc „koszta mogą być spore”? Awarie całego silnika? Czy jakiejś drogiej części?
Opublikowano
Mi sie wydaje ze lepiej wydac kilka groszy na mechanika i sprawdzic niz wtopic pozniej w remont kilka tysi,duze koszty? no np. regeneracja turbo,regeneracja wtryskow,wymiana uszczelniaczy zaworowych ,wszystko zalezy gdzie leży przyczyna dymienia i ile mechanik za to weźme.Pierwsze diagnoza.
Opublikowano

Nie zgadzam się z tezą, że diesel musi dymić.

Wprawdzie miałem 2.0d ale puszczał ogromnego czarnego bąka przy przyspieszaniu. Po wyczyszczeniu dolotu, egr, wymianie odmy i adaptacji przepływomierza powietrza programem dymienia praktycznie nie było.

Opublikowano
Czytaj ze zrozumieniem,napisalem ze zawsze dymka pusci ,wszystko zalezy jaki to dymek czy czarny jak smola gdzie trzeba szukac przyczyny czy tylko lekka mgiełka co jest normalne bez dpf.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czarny dym sugeruje nieszczelny dolot (teza właściciela), ale również mogą to być wtryskiwacze, do sprawdzenia na komputerze. Bezsprzecznie jak chmura jest konkretna to dpf'a brak :|

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Albo przyzwyczaić się do dymu w jakimś stopniu albo ponowny jego montaż.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.