Skocz do zawartości

e 90 pytanie o rdze


camel1010

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

oglądałem ostatnio e92 i zauważyłem pęcherzyki na spodzie nadkola tylnego (ten rant od dołu). Były one praktycznie na całej jego powierzchni. Rdza może się nie przebijała, ale rozumiem, że od środka już atakuje? Tutaj chciałem zapytać czy ktoś z was spotkał się z podobną sytuacją w takim samochodzie? Auto niby nie takie stare końcówka 2007r. Jeden z tych błotników miał drugą warstwę lakieru a drugi nie jestem pewny na 100%, ale możliwe, że też miał. Nie jestem pewny czy warto dalej interesować się takim samochodem, bo podejrzewam, że całe te nadkola błotniki mogły by być do roboty, musiałbym pokazać jakiemuś lakiernikowi/blacharzowi, aby stwierdził co trzeba zrobić. Wstępnie rozmawiałem to mówili, że jest szansa, że nie wystarczy samo zeszlifowanie ich i polakierowanie itp, ale możliwe, że trzeba by wstawiać jakąs reperaturkę czy coś takiego, ale jeszcze nie widzieli auta. Nie za bardzo podoba mi się coś takiego w takim samochodzie. Raczej myślałem, że takie rzeczy to w jakichs starszych (np. e46). Spotkał się ktoś z takim przypadkiem w tym modelu? Auto krajowe, raczej nie jest po żadnej powodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Witam,

oglądałem ostatnio e92 i zauważyłem pęcherzyki na spodzie nadkola tylnego (ten rant od dołu). Były one praktycznie na całej jego powierzchni. Rdza może się nie przebijała, ale rozumiem, że od środka już atakuje? Tutaj chciałem zapytać czy ktoś z was spotkał się z podobną sytuacją w takim samochodzie? Auto niby nie takie stare końcówka 2007r. Jeden z tych błotników miał drugą warstwę lakieru a drugi nie jestem pewny na 100%, ale możliwe, że też miał. Nie jestem pewny czy warto dalej interesować się takim samochodem, bo podejrzewam, że całe te nadkola błotniki mogły by być do roboty, musiałbym pokazać jakiemuś lakiernikowi/blacharzowi, aby stwierdził co trzeba zrobić. Wstępnie rozmawiałem to mówili, że jest szansa, że nie wystarczy samo zeszlifowanie ich i polakierowanie itp, ale możliwe, że trzeba by wstawiać jakąs reperaturkę czy coś takiego, ale jeszcze nie widzieli auta. Nie za bardzo podoba mi się coś takiego w takim samochodzie. Raczej myślałem, że takie rzeczy to w jakichs starszych (np. e46). Spotkał się ktoś z takim przypadkiem w tym modelu? Auto krajowe, raczej nie jest po żadnej powodzi.

To że krajowe to właśnie trochę zmienia.

Mniej ludzi garażuje auta, słaba sól itp.

 

Może ktoś miał jakieś szerokie i duże koła i kiedyś przytarł nadkole po wjechaniu w dziurę czy coś?

Kolega tak Focusa załatwił (wiem że one gniły itp), ale miał igiełke. Założył koła z nieodpowiednim ET, przejechał się bo chciał zobaczyć jak jest, był ciekawy, przytarł nadkole, nie zrobił zaprawki i...po zmienie ruda tańczy jak szalona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego , na pewno te elementy były naprawiane i to pewnie na sztukę. Gdy by były w ori to na pewno by nie zżarło. Będziesz miał z tym problem bo pod tymi pęcherzykami jest woda i spora rdza, czyszczenie i lakierowanie wystarczy na max dwa lata a żaden lakiernik nie da Tobie na to gwarancji. Miałem e46 coupe w ori z 99 roku i nic nie wychodziło w e91 tez jest ok a 2006r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kitu jako tako nie zauważyłem tylko ale chyba drugi raz malowane było, ponad 200 na mierniku. Jeśli chodzi o koła to cały czas na 18 jeździ, a zima 17, więc nie sądzę, że to od tego. Czy zostaje takie sztukowanie i kombinacje, albo robić i kombinować tak jak piszesz co 2 lata albo wstawiac jakies reperaturki czy cos:) troche średnio mi sie to uśmiecha w takim aucie:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marton4 dzięki za propozycję jak coś będę miał na oku na pewno się odezwę.

 

Mam zdjęcia tych nadkoli, więc dla zobrazowania sytuacji wrzucam.

 

http://imgur.com/a/6gciL

 

http://imgur.com/NmDf0NX.jpg

 

http://imgur.com/3S8ysDC.jpg

 

http://imgur.com/TZ7U20Y.jpg

 

http://imgur.com/GgMXdgE.jpg

 

http://imgur.com/UEJ42wr.jpg

 

Tak to wygląda.

@BAWARA-WOLNY Piszesz, że spotkałeś się z rdzą w e90, czy to było coś podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta które jeżdżą po zasolonych drogach należy myć myjka wysokocisnieniowa do wysokości klamek nawet w mróz.

Ja myje auta z soli zima co 2-3 dni a szczególnie nadkola przednich blotnikow i przód auta.

Jeśli macie alusy to nie spryskujcie tarcz hamulcowych.

MADE IN PRL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Hey!

Tak się zastanawiam czy czasem Twoje auto nie przeżyło jakieś powodzi? Widziałem trochę aut po powodzi w 1997r. - szczególnie zardzewiałe były wzmocnienia pod deską rozdzielczą, bo tam stosuje się gołe blachy stalowe, które normalnie bez wody nie rdzewieją.

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieciekawie to wyglada i niejest to standardowy problem e90. Moze faktycznie ktos nieumiejetnie chemia potraktowal lub inne historie, ale z dnia na dzien tak niezardzewialo -to juz czasowa sprawa.

Sruby na poprzeczkach przykrecanych do kielichow sa zmienione (chyba, ze byly rozne rodzaje, ja mam torxy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.