Skocz do zawartości

e 90 pytanie o rdze


camel1010

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przyjechałem własnie do Polski i po obejrzeniu samochodu jaki sprawiła sobie moja dostrzegłem oznaki korozji na prawym tylnym nadkolu. Udałem się z tym do blacharzy , jeden powiedział że może to zakryć jakimś barankiem cokolwiek to jest ale to moze za dwa miesiące wyjść, a drugi powiedział, że tam jest zagięta blacha, nie było to konserwowane, dostała się woda i stąd korozja, jedyna opcja to odgiąć blache i sie za to zabrac porządnie. Nie wiem co z tym robić, jeśli macie jakieś pomysły, albo znacie kogoś kto by się tego podjął w łódzkim albo mazowieckim to proszę o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

w aucie 3 letnim zauwazylem duzo rdzy, niestety to nie jest e46. lakier ekologiczny i kamienie robia swoje. teraz sztrucel ma 5 lat i korozja postepuje dalej. trzeba jednak inwestowac co roku w konserwacje profili, i przed zima koniecznie nawoskowac karoserie i co 2 tygodnie myc parcha.

niestety jestem biedny i prywatnie kupuje uzywane auta, zawsze 3 letnie. w sluzbowych po 1 roku rdza tez wystepuje i to ostro, ale sluzbowe to deszcz myje, szef nie placi za myjnie u mnie, 3 lata i nastepne w leasing. :mrgreen:

w serwisie na rdze sie smieja, nawet jak w aucie 2 letnim sa purchle wielkosci 5 zl. jest gwarancja na przerdzewienie a nie na rdze, przerabialem temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już to kiedyś opisywałem. W e46 i w e90 fabryka najpierw nakłada mastykę, a potem karoseria ląduje w kąpielach antykorozyjnych, jest nawet film o tym. Efekty są różne, jednym coś wyjdzie tu, a innym gdzie indziej. Reagować trzeba szybko, to jest szansa że na lata będzie spokój.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
witam mam pytanie do właścicieli trójek ,jestem bliski zakupu 318i 129 km, rok 2007 ,auto wiadomo że nie nowe to też nie wymagam aby lakier był w stanie salonowym ,ale to moja pierwsza oglądana trójka,i mam pytanie w sprawie rdzy która mnie niepokoi ,mianowicie zauważyłem że w samochodzie od dołu niema osłony silnika nie wiem czy ten model tak ma czy brakuje gościowi,druga sprawa własnie w obrebie silnika jest dużo nalotu rdzy na podłużnicach ,wszelkiego rodzaju śrubki pod maską są całe pordzewiałe ,nawet oczko z klapy co zamyka ja wychodzące z karoseri jest rdzawe czy któś może mi odpowiedzieć że to norma czy po prostu auto było wyłowione ze stawu,za odpowiedzi z góry dziękuję ,i pozdrawiam wszystkich
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e90 to norma, auto 2 letnie potrafi zardzewiec jak 12 letni polonez. w 2 letnich autach wszelkiego rodzaju srubki, emblematy, plastiki chromowane newralgiczne miejsca blacharki rdzewieja na potege. jezeli szukasz 10 letniego e90 to problem rdzy jest o wiele wiekszy i tego nie przeskoczysz, no chyba ze znajdziesz auto ktore jezdzilo tylko w lato i bylo pieszczone przez wlasciciela.

bmw produkuje autaekologiczne i same sie dosyc szybko rozkladaja.

najbardziej mnie wkurzaja emblematy bmw, ktore koroduja. dlaczego bmw nie moze wziasc przykladu z kia lub audi gdzie nie ma tego problemu. ostatnio porownywalem jakosc wykonania i materialow f30 z kia optima i jestem w szoku. kia jest chyba o 2 klasy wyzej od bmw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja e91 nie ma rdzy na wierzchu... Za to podwozie ... Podwozie to muszę oddać do konserwacji... szczególnie tył...

Co do osłon to z tego co się orjetuje to benzynowy nie powinien mieć osłony, a diesel musi mieć osłonę... Tak przynajmniej słyszałem, że benzyna z osłoną będzie się przegrzewać...

Pozdrower Krzysztof :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Ja mam osłonę z przodu, całkowicie zakrywa komorę silnika, oczywiście benzynowego.

Jeśli chodzi o rdzę, to od spodu są miejsca z nalotem korozji na elementach typu wahacze ale też i na konstrukcji. Nie wygląda to groźnie, ale może przejadę się popytać ile wezmą za zabezpieczenie tego, aby nie postępowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e90 to norma, auto 2 letnie potrafi zardzewiec jak 12 letni polonez. w 2 letnich autach wszelkiego rodzaju srubki, emblematy, plastiki chromowane newralgiczne miejsca blacharki rdzewieja na potege. jezeli szukasz 10 letniego e90 to problem rdzy jest o wiele wiekszy i tego nie przeskoczysz, no chyba ze znajdziesz auto ktore jezdzilo tylko w lato i bylo pieszczone przez wlasciciela.

bmw produkuje autaekologiczne i same sie dosyc szybko rozkladaja.

najbardziej mnie wkurzaja emblematy bmw, ktore koroduja. dlaczego bmw nie moze wziasc przykladu z kia lub audi gdzie nie ma tego problemu. ostatnio porownywalem jakosc wykonania i materialow f30 z kia optima i jestem w szoku. kia jest chyba o 2 klasy wyzej od bmw.

 

Opowiadasz totalne bzdury, może tobie E46 rdzewieje, ale mi 11 letnie E90 nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A moje E91 we wrześniu skończyło 10 lat i nadal właściwie zero rdzy. Nawet mimo, że w pierwszym roku miało małą szkodę z przodu (błotnik, maska i drzwi przednie były lakierowane, ale nie widać czy były klepane), ale to pewnie dlatego, że naprawiało to ASO w DE. Jedynie gdzie pojawiła się rdza (jakieś 2-3 lata temu), to na bokach klapy tylnej (pod plastikowymi osłonami gdzie niestety zbiera się syf i blokuje odpływ wody) i oczywiście elementy podwozia jak obudowy amortyzatorów, drążki, wahacze i wydech itp, ale są to elementy wymienne, a że u mnie nigdy nie wymieniane zatem nie ma bólu. Zatem pełne uznanie dla monachijskich technologów od korozji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam niemam, to były szybkie oględziny, wogule pierwszej oglądanej E90, dlatego zielony jestem, miałem iść na wymianę moim mondeo mk4. Widzę jednak że z tym egzemplarzem dam sobie spokój sprzedam spokojnie autko i poszukam jakiejś normalnej nie ze sadzawki wyłonionej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wszystko zależy gdzie auto jeździło, jeżeli ktoś ma z USA (całe malowane) lub krajów zachodniej europy gdzie jeździło bez trudnych warunków zimowych to ok - nie będzie rdzy.

Sam mam od nowości auto z 2010 roku i niestety rdza pojawia się. Nie ma tego dużo ale są to mikroogniska rdzy na podwoziu o wielkości 2/2mm ale jednak już się pojawia. Głównie tył i miejsca odsłonięte z blachą tylko polakierowaną. Auto garażowane i w zimie myte dość często również z płukaniem podwozia.

Jak ktoś by nie dbał to domyślam się, że rdzy mogłoby być dużo więcej - taki klimat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale e90 rdzewieje.Ja mam auto z salonu PL.Tylko tylni blotnik byl robiony reszta ori lakier.I tak dol drzwi rdza od kierowcy,maska ranty purchle.Co prawda auto ma 10lat i bylo jezdzone po naszych pieknych drogach-przebieg tez niemaly 292tys.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje e91 jest z końca 2008 i żadnych śladów rdzy nie widziałem, ani na drzwiach, ani na podwoziu pod osłonami, wręcz wyglada wszystko jak w kilkuletnim aucie....

A za to w moim poprzednim aucie Mondeo mk3..... Tam to dopiero było :)

no możliwe ,ja mam mk4 2008 rok zero rdzy ford sie poprawił .lecz środek guziki itd widać że to nie to wykończenie godne klasy średniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.