Skocz do zawartości

e 90 pytanie o rdze


camel1010

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, ostatnio przy pastowaniu auta zauwazyłem purchle na powłoce lakierniczej przednich drzwi ( strona kierowcy )

zalał mnie zimny pot i zerknałem od wewnętrznej strony... temat jeszcze gorszy, juz zaczyna odstawac ten bitumiczny pasek a rdza zaczyna szaleć i to dobrze.

lokalizacja, okolice pierwszego otworu odpływowego na dole drzwi.

Czy ktoś z was miał lub ma podobny problem..?? normalnie nienormalne aby pięcioletnie auto zaczęlo rdzewieć :(

Nie wiem co zrobić, lakiernik czy może wymienić całe drzwi...?? co radzicie. kpl drzwi mozna kupić za 400-500pln nawet w tym samym kolorze lakiernik za zaprawki pewnie weźmie podobne pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Skąd ta pewność. Mam auto z 2006 roku w kolorze b. jasnym i ani śladu korozji. Po naprawach blacharskich drzwi zaczynają korodować najczęściej od dołu, bo tam pistolet lakiernika często nie sięga (a już szczególnie od wewnątrz pojazdu)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, ostatnio przy pastowaniu auta zauwazyłem purchle na powłoce lakierniczej przednich drzwi ( strona kierowcy )

zalał mnie zimny pot i zerknałem od wewnętrznej strony... temat jeszcze gorszy, juz zaczyna odstawac ten bitumiczny pasek a rdza zaczyna szaleć i to dobrze.

lokalizacja, okolice pierwszego otworu odpływowego na dole drzwi.

Czy ktoś z was miał lub ma podobny problem..?? normalnie nienormalne aby pięcioletnie auto zaczęlo rdzewieć :(

Nie wiem co zrobić, lakiernik czy może wymienić całe drzwi...?? co radzicie. kpl drzwi mozna kupić za 400-500pln nawet w tym samym kolorze lakiernik za zaprawki pewnie weźmie podobne pieniądze.

 

Zrób zdjęcie, to coś poradzimy. Generalnie nie fajnie, bo rocznik młody, ale jeśli są to małe, drobne bąbelki, to lakiernik wyczyści, nałoży nową masę uszczelniającą i pomaluje.

 

PS.

Ja bym widział idealne BMW w takim kształcie:

 

1) Blacha z Audi

 

2) Design z Alfy

 

3) Silniki, układ jezdny z BMW

 

Niestety plaga niedoróbek sięga wszystkich producentów nawet klasy Premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"blacha z audi" niekoniecznie. W mojej poprzedniej 5 letniej audi a3 (salon, garaz, bezwypadek) powychodzily bable na wszystkich 4 drzwiach (poniej listwy) oraz na klapie w okolicy tablicy rejestracyjnej. Kolegom z forum A3 zaczynało sie wgryzac w dach w okolicach listwy dachowej....... Beta na razie sie trzyma..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie było dokladnie to samo, najpierw zobaczyłem dw purchalki po zewnętrznej stronie drzwi na pinowej krawędzi od strony przedniego błotnika. Auto mam kupione u dilera BMW w De jako używane ale przecież gwarancja na perforacje jest. Złożylem reklamację w ASO, porobili zdjęcia, wysłali do centrali. Odmówili bo niby od uszkodzenia mechanicznego. Odpuściłem, myśle, zrobie jakąś lekką zaprawkę na wiosne.

 

Ale po jakimś czasie przyjrzałem się drzwiom od wewnętrznej strony z latarką. I tam właście gdzie piszesz na poziomy spawie w dolnej krawędzi drzwi widać było rdzawy nalot. Pojechałem jeszcze raz do ASO i zgłosiłem kolejna reklamacje tym razem na inne miejsce. Nie liczylem na nic bo moje auto jest z 2006 r. Ale uznali :mrgreen: i od miesiąca mam kompletnie nowe drzwi. mój lakier jest już troche zmęczony i oprócz tego mam czarny niemetalizowany i jak dobrze się przypatrzyć to widać, że drzwi sa nieznacznie intensywniejsze, widać tylko przy świeżo umytym aucie.

 

Próbuj działać w ASO. U mnie plus był taki, że robiłem w ASO jakieś tam przeglądy, raz wymianę tylnego zderzaka a drugi raz wykianę turbiny więc też troche inaczej podchodzą

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co model jest gorzej.moje bmw e91 jest z 2007i pojawia sie korozja na nakladkach slupkow drzwiowych i relingach tlumacze to sobie tym ze mieszkam w Holandii a tu jest wieksza wilgotnosc powietrza, ale ogolnie porazka

 

na czarnych listwach wokół szyb to standard

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie żadna E90 nie miała korozji. Miałem 2005, 2006 i teraz 2007. Żadne auto nigdy nie było nigdzie lakierowane. Jedyne miejsce w jakim widziałem malutkie bąbelki to tylna klapa wokół znaczka BMW. Jest tam źle zabezpieczone. Sprawdźcie te miejsca w E91. Raczej u wszystkich coś się tam zacznie dziać. Do tej pory na wszystkich e91 to widziałem.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2007r bezwypadek, bable na listwach miedzy słupkiem a szyba z przodu oraz nalot rdzawy na listwach przyszybowych j.w.

Witam,u mnie dokładnie te same miejsca co u kolegi wyżej,oczywiście wszystko już ogarnięte.Myślałem że mój przypadek to ewenement ale jak widać praktyka pokazuje co innego :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...
Wlasnie w tym miejscu zauwazylem w prawych przednich drzwiach u siebie i tak jak mowicie - taka marka mogla lepiej zrobic te dolne ranty drzwi (auto bezwypadek drzwi ori lakier). Zbiera sie tam wilgosc i pewnie dlatego.

 

 

To nie jest wina żadnej wilgoci, bo te bąble wychodzą nie tylko w dolnej części drzwi, ale problem tzw. mastyki (gumowa masa uszczelniająca na zgrzewach) położonej przed procesem kąpieli cynkowej w fabryce. To samo się dzieje z leciwymi e46, kiedyś podesłałem nawet stosowny link. Ja co roku wlewam wosk w profile zamknięte, a i tak po 7 latach od nowości pojawiły się bąble. Dałem lakiernikowi oczyścić i nałożyć nową masę i po dwóch latach od operacji jest spokój. Oczywiście można wymienić na nowe drzwi, ale gwarancji nie ma że temat rdzy się nie pojawi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, tym bardziej jak lakier jest ori, ale jak wymienisz na nowe drzwi, to samochód już będzie malowany i potencjalny kupiec się o to przyczepi. Taniej wyjdzie wymienić tę masę i masz dalej oryginalny lakier.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy aby na pewno montowanie całkiem nowych drzwi do urzywanego auta ma sens? Mogę się założyć o piwo, że nowe, świeżo pomalowane drzwi będą wyróżniały się na tle pozostałych elementów (tak jak jest to opisane kilka wypowiedzi wyżej), no chyba że lakiernik wycieniuje też błotnik i tylne drzwi. Oczywiście jest ogromne ryzyko że coś pójdzie nie tak. Obawiałbym się także skrzypiącej tapicerki drzwiowej po demontażu i ponownym montażu, śladów ingerencji na zawiasach. Czy te malutkie, dla 99% osób niewidoczne purchelki są warte takiego ryzyka i nakładów pieniężnych?? :wink: Współczesna jakość auta (niezależnie od marki) i warunki drogowe raczej nie sprzyjają pedantom :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo oczyszczenie i wbicie nowej masy bitumicznej+malowanie nie zalatwi sprawy bo zostawisz tam rdze, ktora po czasie wyjdzie... Przed malowaniem po oczyszczeniu trzeba to czysm zabezpieczyc np. brunox ew. cos typu hammerite i dopiero nowa uszczelka na to - w tym przypadku wyjdzie ale powinna znacznie pozniej. Nowe drzwi na pewno najlepiej ale koszt tez najwyzszy, ja poki nie wyjdzie na zewnetrzna strone bym nie wymienial.

 

A co do masy nie potrzeba lakiernika mozna to zrobic samemu jesli ktos ma checi podlubac:

http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-klejaca-boll-3-kolory-308-i3604140589.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Koledzy, ostatnio przy pastowaniu auta zauwazyłem purchle na powłoce lakierniczej przednich drzwi ( strona kierowcy )

zalał mnie zimny pot i zerknałem od wewnętrznej strony... temat jeszcze gorszy, juz zaczyna odstawac ten bitumiczny pasek a rdza zaczyna szaleć i to dobrze.

lokalizacja, okolice pierwszego otworu odpływowego na dole drzwi.

Czy ktoś z was miał lub ma podobny problem..?? normalnie nienormalne aby pięcioletnie auto zaczęlo rdzewieć :(

Nie wiem co zrobić, lakiernik czy może wymienić całe drzwi...?? co radzicie. kpl drzwi mozna kupić za 400-500pln nawet w tym samym kolorze lakiernik za zaprawki pewnie weźmie podobne pieniądze.

 

Mnie ta przyjemność kosztowała 300zł. Wyskoczył mały bąbelek na dole drzwi, a pod masą uszczelniającą była rdza.

Rozmawiałem z lakiernikiem, który maluje przeważnie lepsze auta i powiedział, że coraz częściej takie rzeczy się zdarzają. Ocynk odchodzi od blachy, dostaje się wilgoć i pojawia się ruda.

Odkręć sobie osłony nadkoli i podłogi i sprawdź czy nie ma rdzy. U mnie w kilku miejscach pojawił się rdzawy nalot.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.