Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, za około 2 tygodnie kupuje BMW E39 525i przed lift z silnikiem 2.5l. Szukałem trochę po necie ale nie znalazłem nic konkretnego. Ile kosztuje instalacja gazowa do tego modelu? Jaka będzie tania a dobra instalacja? Czy dam radę zmieścić się do 2-3 tysięcy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok 3 tys., zależy od podzespołów. Np. stag jest ok.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

sam robiłem rozeznanie jak niedawno szukałem sobie autka i w 3k będzie ciężko sie zmieścić, dobra instalacja to koło 5k, ja osobiście szykowałbym minimum 3,5-4k

jeśli chodzi o staga to jak najbardziej sterownik powinien być ok, każdy gaziarz sobie z nim poradzi.

natomiast zwróciłbym większą wagę na wtryski (np. hana h2000 lub podobne jakościowo), reduktor. tutaj nie można oszczedzać bo to się pózniej zemści :)

imo 2,5k do tego silnika jest nierealne, 3k moze na słabych komponentach, 3,5k już jest jakaś szansa na średniawą instalacje, +/- 4k już bedzie ok.

warto też pamiętać że pózniej auto na marnej instalacji będzie Ci ciężko sprzedać. ja pierwsze co zrobiłem to poprosiłem sprzedającego o skan z faktury montażu instalacji, żeby zobaczyć na czym to stoi :)


inną sprawą jest sam montaż... tu jest cięższa sprawa. 3/4 rynku to patologia, trzeba mocno poszukać dobrego warsztatu. warto czasem nawet się wybrać kilkaset km żeby to dobrze zrobić. zasada jest taka że nawet jeśli jest instalacja na dobrych podzespołach to jeśli jest słabo zamontowana to nie jest warta funta kłaków :)


ps nie ma czegoś takiego jak tanio i dobrze, jest tanio LUB dobrze :)

Opublikowano

Najważniejsze to znalezienie dobrego zakładu, który ten gaz założy.

U siebie mam KME Nevo KIT 6cyl, KME GOLD, wtryski Hana i sprawuje się to rewelacyjnie.

Instalacja kosztowała 3400zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sa 3,5k już jest jakaś szansa na średniawą instalacje, +/- 4k już bedzie ok.
Przestań pisać głupoty. 3500 zł to normalna cena za bardzo dobrą instalację. Nie strasz chłopaka. Ja 3 lata temu zapłaciłem chyba 3400 zł.

3/4 rynku to patologia, trzeba mocno poszukać dobrego warsztatu. warto czasem nawet się wybrać kilkaset km żeby to dobrze zrobić. zasada jest taka że nawet jeśli jest instalacja na dobrych podzespołach to jeśli jest słabo zamontowana to nie jest warta funta kłaków :)
Znowu straszysz. Masz jakieś dane dotyczące zakładów montujących lpg? Poza tym jedź sobie kilkaset km na gwarancyjny przegląd albo regulację, całkowicie bez sensu. W promieniu 50 km wszędzie znajdziesz dobrego gazownika. Jest XXI, Internet, FB i milion innych sposobów na znalezienie dobrego zakładu. Nie szerz defetyzmu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie, kilka lat temu zakładałem Stag 300 ISA2, reduktor Stag czerwony, wstryski hana (wtedy jeszcze nie miały złych opinii) Butla w koło 55 czy jakoś tak. Wyszło 3500pln na ul. Hery w Warszawie, auto wis czy jakoś tak.


Przez 2 lata i 80 000km jeżdziłem tylko na wymianę filtrów i przegląd.


Fakt, że gaziarza trzeba mieć ogarniętego, żeby na pałę nie zapuścił autoadaptacji, nie wiercił dolotu bez zdejmowania, metrowych węży od wtrysków do dolotu nie puścił, czy żeby reduktor w odpowienim miejscu z wężami położył, żeby się łatwo odpowietrzało.

Opublikowano
sa 3,5k już jest jakaś szansa na średniawą instalacje, +/- 4k już bedzie ok.
Przestań pisać głupoty. 3500 zł to normalna cena za bardzo dobrą instalację. Nie strasz chłopaka. Ja 3 lata temu zapłaciłem chyba 3400 zł.

 

bardzo dobrą? prosze Cię, bardzo dobra instalacja do R6 to koszt koło 5tys. tylko że bardzo dobra instalacja nie będzie robiona na Stagu czy AC :)

3,5 to masz super instalacje ale do 4 cylindorywch silników,

ja bym celował w przedział 3,5 - 4k, moze ze "średniawą" się zagalopowałem ale nic wybitnego też to nie będzie ;)

 

3/4 rynku to patologia, trzeba mocno poszukać dobrego warsztatu. warto czasem nawet się wybrać kilkaset km żeby to dobrze zrobić. zasada jest taka że nawet jeśli jest instalacja na dobrych podzespołach to jeśli jest słabo zamontowana to nie jest warta funta kłaków :)
Znowu straszysz. Masz jakieś dane dotyczące zakładów montujących lpg? Poza tym jedź sobie kilkaset km na gwarancyjny przegląd albo regulację, całkowicie bez sensu. W promieniu 50 km wszędzie znajdziesz dobrego gazownika. Jest XXI, Internet, FB i milion innych sposobów na znalezienie dobrego zakładu. Nie szerz defetyzmu.


może znajdziesz, a może nie. kilkadziesiąt czy kilkaset km niewazne to tylko figura słowna, chodzi mi o to ze jak pojedziesz do wąsatego mirka gazownika najbliżej domu i najlepiej po taniości to instalacja będzie do kosza

a niestety wg mnie większość "gazwoników" prezentuje własnie taki poziom. Ja doradzam ostrożność i podejście z chłodną głową, nikomu nie zabraniam jezdzić do kogokolwiek sobie chce :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bardzo dobrą? prosze Cię, bardzo dobra instalacja do R6 to koszt koło 5tys. tylko że bardzo dobra instalacja nie będzie robiona na Stagu czy AC :)

3,5 to masz super instalacje ale do 4 cylindorywch silników,

ja bym celował w przedział 3,5 - 4k, moze ze "średniawą" się zagalopowałem ale nic wybitnego też to nie będzie ;)

 

To jeszcze wytłumacz czym się różni ta bardzo dobra instalacja za 5 koła od Staga za 3500 i dlaczego bardzo dobrze nie może być na stagu?

Bo to mi się coś wydaje, że idziesz w logikę appla, iphone jest lepszy, bo jest droższy :D

Opublikowano

bardzo dobrą? prosze Cię, bardzo dobra instalacja do R6 to koszt koło 5tys. tylko że bardzo dobra instalacja nie będzie robiona na Stagu czy AC :)

3,5 to masz super instalacje ale do 4 cylindorywch silników,

ja bym celował w przedział 3,5 - 4k, moze ze "średniawą" się zagalopowałem ale nic wybitnego też to nie będzie ;)

 

To jeszcze wytłumacz czym się różni ta bardzo dobra instalacja za 5 koła od Staga za 3500 i dlaczego bardzo dobrze nie może być na stagu?

Bo to mi się coś wydaje, że idziesz w logikę appla, iphone jest lepszy, bo jest droższy :D

 


nie mam wystarczającej wiedzy żeby wchodzić w technikalia i szczegóły :>

z jednej strony masz trochę racji bezpodstawne windowanie ceny nie zawsze idzie w parze z jakością

ale jednak czasem idzie :> np:

po co kupujemy drogiego lemfordera zamiast taniego chinszczaka? wahacz jest? jest, działa? działa,

po co kupujemy opony, pirelli, czy goodyeara czy michelina zamiast 3x tańszego chinczyka? ;) opona jest? jest wygląda ładnie? ładnie, bieżnik ma? ma ale jednak różnie je to czego nie widac na 1 rzut oka ;)

czemu kupujemy wtryski hana czy barracudy zamiast magic jet? ;) po co przepłacac? ;) itp. itd.


no i nie mówię też ze na stagu nie może być dobrze, sam jeżdżę na stagu i nie narzekam, ale mimo wszystko nie nazwałbym mojej instalacji "świetną" :>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Instalacje właśnie można i taniej niż za 3500 założyć, sam zakładałem z wtryskami Hana i większą butlą.

Ale sensu w dopłacaniu do jakiegoś prince itp nie widziałem, co się przełożyło na 80 tysięcy bezawaryjnej jazdy.


Nie uważam, że stag to też bieda, ale powiedzmy - sprzęt spełniający wszystkie wymagania.


To samo masz w wahaczach.


Masz ASO z ceną 2x lem, ale z tej same jabryki i tej samej jakości.

Masz meyle HD, z mojego doświadczenia też bardzo dobre, czy jakościowe = lem - jeszcze nie wiem.


Ale wiem, że trochę taniej od lema jest SLR, który prosto z fabryki powinien na śmietniku lądować ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie mam wystarczającej wiedzy żeby wchodzić w technikalia i szczegóły :>

Właśnie popisałeś się swoją "wiedzą". Można to w skrócie określić: nie znam się, ale się wypowiem.

 

jak pojedziesz do wąsatego mirka gazownika najbliżej domu i najlepiej po taniości to instalacja będzie do kosza

a niestety wg mnie większość "gazwoników" prezentuje własnie taki poziom

Kolego przestań pisać takie bzdury albo podaj jakieś dane na "większość gazowników" bo na razie lecisz stereotypami. W promieniu kilkudziesięciu km znajdziesz WSZĘDZIE (mam na myśli PL) renomowany zakład z fachowcem, który potrafi założyć odpowiednią instalację lpg. Od tego jest internet i język żeby poszukać i popytać. I nie kłam, że za 3500 zł (+/- kilka zł) nie założysz bardzo dobrej instalacji do R6, do zwykłej jazdy na co dzień. Po prostu przestań piepr...ć


Jak wyżej napisałem sam zakładałem instalację w renomowanym zakładzie za (chyba, już nie pamiętam) 3400 zł i działało to doskonale, a spalanie było w normie. Po prostu parafrazując Dzikiego "zapchałeś sobie głowę jakimiś pierdołami o żabach/(LPG) i teraz na siłę próbujesz zainteresować tym innych".

Opublikowano

W dobrym zakładzie robiłem i płaciłem 3400zl. 180tys nalatałem na LPG, przy 160tys musiałem wymienić wtryski. Reduktor jeszcze od nowości. Wymieniłem trojniki rok temu bo puszczaly płyn, w tym roku dwa czujniki za 50zl i to wszystko. Czujniki uszkodzily się przy przewodzie, trojniki były zmęczone życiem a reszta to eksploatacja.


Wypowiedzi że instalacja musi kosztować 5 tys bez argumentów a jedynym bo lemforder się kupuje itd to bełkot

Opublikowano

nie mam wystarczającej wiedzy żeby wchodzić w technikalia i szczegóły :>

Właśnie popisałeś się swoją "wiedzą". Można to w skrócie określić: nie znam się, ale się wypowiem.

 

jak pojedziesz do wąsatego mirka gazownika najbliżej domu i najlepiej po taniości to instalacja będzie do kosza

a niestety wg mnie większość "gazwoników" prezentuje własnie taki poziom

Kolego przestań pisać takie bzdury albo podaj jakieś dane na "większość gazowników" bo na razie lecisz stereotypami. W promieniu kilkudziesięciu km znajdziesz WSZĘDZIE (mam na myśli PL) renomowany zakład z fachowcem, który potrafi założyć odpowiednią instalację lpg. Od tego jest internet i język żeby poszukać i popytać. I nie kłam, że za 3500 zł (+/- kilka zł) nie założysz bardzo dobrej instalacji do R6, do zwykłej jazdy na co dzień. Po prostu przestań piepr...ć


Jak wyżej napisałem sam zakładałem instalację w renomowanym zakładzie za (chyba, już nie pamiętam) 3400 zł i działało to doskonale, a spalanie było w normie. Po prostu parafrazując Dzikiego "zapchałeś sobie głowę jakimiś pierdołami o żabach/(LPG) i teraz na siłę próbujesz zainteresować tym innych".

 

opanuj emocje Panie kolego, owszem nie jestem gazownikiem, nie znam się doskonale na tym jakimi parametrami cechują się takie czy takie czy inne elementy. i potrafie się do tego przyznać, jak i do tego że nie mam monopolu na racje.

jednakże ostatnie pół roku dzwoniłem, rozmawiałem z kilkoma gazownikami na temat instalacji do 530 i na podstawie tego co mi mówili, i jakimi kwotami rzucali za tą czy za inną instalacje piszę to co piszę.


co do mojej opinii do gazowników. Cóż widze że masz szczęście zyć w okolicy obfitującej w dobrych gazowników. Ja od 10 lat jeżdżę na gazie i jezdzilem na przeglądy i regulacje do kilkudziesieciu gazowników w okolicy. Cóż, moze miałem pecha ale w zasadzie mało który potrafił dobrze wyregulować instalacje, pare razy zdarzyło się, że po regulacji na stacji kontroli włączyły sie jakieś alarmy. podobnie było z serwisem. praktycznie u każdego była śpiewka pt. "ło panie kto tu panu tak to wszystko spierdolił" i próbowali mi wcisnąć wymianki rzeczy które nie wymagały naprawy czy przeróbki byle tylko wydębić jak najwięcej forsy.


a wracając do tematu instalacji samej w sobie staga uważam za instalacje "ok będzie dzialac i powinno być wszystko ok" dlatego sam jeżdże na stagu + hana,kupiłem auto już z założoną tą instalacją bo wyglądała dla mnie wystarczająco ok.


za instalacje brc,prins, landi renzo czy kme. zapomnij że zmiescisz się w 3,5k bardziej przedział 4-5k,tyle mi gazownicy wołali polecali landi renzo najbardziej. staga też polecali natomiast jakościowo po prostu jest wg nich o półkę niżej, i za staga + lepsze wtryski życzyli sobie w zależności od zakładu DO 3,7k.

dlatego własnie w 1 moim poście pisałem że 3,5k to minimum. stag + dobre wtryski to jest absolutne minimum co wg mnie można założyć do tego auta. można też lepiej ale i drożej

 

Najważniejsze to znalezienie dobrego zakładu, który ten gaz założy.

U siebie mam KME Nevo KIT 6cyl, KME GOLD, wtryski Hana i sprawuje się to rewelacyjnie.

Instalacja kosztowała 3400zł

świetna cena, mi za instalacje na kme wolali w granicach 4,2k, to już pewnie zależy od zakładu

 

Nie uważam, że stag to też bieda, ale powiedzmy - sprzęt spełniający wszystkie wymagania.

dokładnie tak, podpisuje się pod tym rękami i nogami i na tym można zakoczyć tą bezowocną dyskusję :>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szczerze polecam Ci ten warsztat. Robi porządnie i schludnie. Po montarzu w mojej 520i dobrych już parę lat temu nie miałem żadnych problemów - jakieś 60 tysięcy km, tylko jeździłem na wymianę filtrów i przegląd map, żanych niespodziewanych awarii, czy "check engine".


530i kupiłem z gotową instalacją założoną chyba w garażu pod blokiem, udało mu się zdiagnozować problemy, trochę przerobić i również sporo km bez problemu udało się zrobić.


https://goo.gl/maps/YKc1b7M6uSp


No i pamiętaj, że fura do montarzu gazu nusi być w pełni sprawna - żadnego lewego powietrza, odma wymieniona, brak błędów sond, wypadających zapłonów itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.