Skocz do zawartości

Problemy z odpaleniem ciepłego silnika


_Zibi_

Rekomendowane odpowiedzi

Czy może mi ktoś doradzić?

Mam problem z moim BMW E39 na ciepłym silniku mam problemy z odpalaniem :( , byłem u 3 tak zwanych fachowców pogrzebali, ale dalej to samo,jak zimny pali od razu a jak ciepły to kiszka :evil: , spotkał się ktoś z podobnym problemem i co to może być?

Z góry wielkie dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jedz do serwisu BMW, jedz do jakiegos Bosch service. Do kogos kto ma kompa. Olej ASO, nie plac tak duzo. Komputer raczej to wylapie jak auto bedzie rozgrzane. Pozdraiwam.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak długo musisz kręcić na ciepłym silniku? Umnie na ciepłym odlala po ok. 10 - 15s. I dowiadywałem się jak można to zlikwidować można kupić na allegro taki wynalazek http://www.allegro.pl/item119637159_zle_odpala_omega_bmw_2_5_1_8_tds_td_prz_gratis_ss.html

ale nie warto bo to jest tylko zaślepka od kostki która jest odpowiedzialna za grzanie świec żerowych - ja próbowałem jak odłanczam kostkę od silnika to świece grzeją cię za karzdym razem tak jakby silnik był zimny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty za głupoty opowiadasz, jaka zaslepka. To jest urzadzenie które naprawde działa i nie ma co sie zastanawiac tylko kupowac. Jak odłaczysz czujnik to samochód duzo wiecej pali i wskaznik tem. nie działa. To urzadzonko to super sprawa dla ciezko palacego na ciepło tds-a.

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z moim BMW E39 na ciepłym silniku mam problemy z odpalaniem , byłem u 3 tak zwanych fachowców pogrzebali, ale dalej to samo,jak zimny pali od razu a jak ciepły to kiszka , spotkał się ktoś z podobnym problemem i co to może być?

Z góry wielkie dzieki.

Nie napisałeś co prawda co to jest za motor w tej E39, ale z wypowiedzi innych użytkowników, których nie będę komentował, wynika że TD, lub TDS.

 

Ciężko uruchamiający się ciepły silnik jest dowodem padającego już rozdzielacza wtrysku i ratowanie tej sytuacji poprzez pewne zakupy na allegro lub oszukiwanie sterownika przy pomocy czujnika temperatury :nienie: to "wycieranie d..ska szkłem".

Co do świec żarowych to na gorącym silniku mają one niegrzać, gdyż po co skoro silnik jest nagrzany, a w niczym nie pomoże ich dodatkowe dogrzewanie.

Możesz próbować zwiększać dawkę mechanicznie, ale na jak długo :?:

Czeka Cię niestety wymiana rozdzielacza wtrysku i lepiej na to zacznij odkładać grosze, a nie wydawać na zbędne bzdury :duh:

Przy okazji napisz ile silnik ma przejechane i w jakim stanie, jeżelimożesz stwierdzić, masz łańcuchy rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym grzaniem swiec to sie mylisz bo ona wspólnie ze zwiekszona dawka syuper skutkuje. wiem co pisze bo miałem ten sam problem w swojej 325tds i po zamontowaniu urzdzonka z allegro jak reką odjoł, skonczyło sie krecenie rozrusznikiem po kilkanascie sekund

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie zalecam zakup kilku kartonów świec żarowych od razu lub kiedy będą padać. Za to co wydasz na świece byłby już nowy rozdzielacz wtrysku.

Apel do Admina, aby utworzył nowy dział pod tytułem "Modernizacje", bo jak mam prostować tego typu wypowiedzi w udzieleniu prawidłowej przyczyny problemu to mnie szlaken-trafen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu aż się dziwie że są osoby mające śmiałość do pisania o takich rzeczach i to publicznie.

 

Do biały2005

 

Mam nadzieję, że po umieszczeniu tu kilku prawd o swoim aucie i po ujawnieniu kilku iformacji o sposobach jego naprawy nie będziesz miał żadnych problemów ze sprzedażą samochodu umieszczając ogłoszenie na tym forum i ogólnie w znalezieniu przyszłego nabywcy :jawdrop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Te dywagacje że mozna zrobić to czy owo żeby na ciepło zapalał ,to sa bzdury!,robertbmw wie co pisze a wy głupot słuchacie i głupoty piszecie! polej sobie kolego zimna woda pompe wtryskowa,to zapali auto od strzała, a wtedy pogadamy,szkoda kombinować!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czeka Cię niestety wymiana rozdzielacza wtrysku i lepiej na to zacznij odkładać grosze, a nie wydawać na zbędne bzdury :duh:

 

O! i to jest szczera prawda!A jak ktos nie wierzy pozostaje mu zimna woda na pompę! i oczka sie otworza!Pisze to po to żebyście sie nie dali nabrać na WYNALAZKI na allegro,szkoda kasy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dario525:

 

A można prosić o dokładniejszy opis co i jak ustawiać?

 

Też mam TDS'a, generalnie chodzi jak marzenie ale czasem, nie zawsze, muszę pokręcić z 5 sekund żeby na ciepło odpalił. Może malutka regulacja by mu pomogła...

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam PiotrJakub,

 

Najpierw weź np. ostry nożyk i zrób ze dwa znaki przed ruszaniem pompy, aby zawsze mozna było wrucić do położenia wyjściowego.

 

Następnie poluzuj trzy śróby pompy ( z tego co pamiętam 13) , najtrudniej jest odkręcić tą od strony bloku więc weź klucz nasadowy , przegub i dosyć długą przedłużkę , wyprowadź między otworami w kolektorze , a na koniec grzechotka.

 

Obróć pompę w kierunku głowicy , żeby ją przyśpieszyć tzn. jak stoisz z lewej strony auta to pchasz .

Tylko delikatnie najpierw 0,5 mm dokręć jedną śrubę i spróbuj zakręcić silnikiem ( zanim przestawisz znowu odpal kilka razy niech trochę pochodzi i czy jest różnica)

 

Sprawdzaj spaliny z rury przy odpalaniu i po lekkim przegazowaniu jak ronią się już białe to bedzie za wczesny zapłon i do tyłu

 

Poniewaz jest to tzw. "domowa robota" ja znaczyłem kazde przestawienie.

 

Pamiętaj, żeby silnik był "CIEPŁY" i zdejmij osłony plastikowe

 

Daj znać

 

 

Zdrówko

 

Dario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
...wszyscy piszą ,że jak ciepły gorzej odpala to pompa wtryskowa pada... u mnie też był taki defekt z tym "ciepłym" odpalaniem...i okazało się ,że padła pompa...ale paliwowa w zbiorniku ;) ...po wymianie pali od pyknięcia! ...te pompki paliwowe nawet jak są ciche to nie dają często ciśnienia...i to może być przyczyna...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.