Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Klimatyzacja nabita i po serwisie

Jak już się włączy to działa ok, ma dobrą wydajność i nie ma problemu


Czasem nie chce sie włączyć, pod maską widać że sprzęgło się zapięło - "kręci się"

W takiej sytuacji pomaga ostry przejazd, wkręcenie na obroty i klima zaczyna działać.


Jak już działa to tak jak pisałem nie ma problemu z wydajnością, można stać w korku i chłodzi dobrze


Co to może być ? Czy sprzęgło klimy może się slizgać? nie wiem jak to sprzęgło jest zbudowane?

Opublikowano
U mnie występuje podobny problem jak się załączy to będzie pracować cały czas mogę wyłączyć ją i załączyć za godzinę ale gdy postoi na słońcu to muszę sporo przejechać żeby wystartowała. Póki co pojawił się błąd w sterowniku IHKA 9C54 i dotyczy czujnika AUC choć wątpię by on był winowajcą bo jest od obiegu zamkniętego.
Opublikowano
Hmmmmm... tak sie glosno zastanawiam... cisnienie rosnie wraz z temperatura, to moze w instalacjach jest malo czynnika "na styk" i cos w ukladzie to widzi i nie pozwala mu wystartowac. Jak temperatura w komorze silnika podrosnie, cisnienie czynnika o ten wlos rosnie i uklad startuje???

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
Hmmmmm... tak sie glosno zastanawiam... cisnienie rosnie wraz z temperatura, to moze w instalacjach jest malo czynnika "na styk" i cos w ukladzie to widzi i nie pozwala mu wystartowac. Jak temperatura w komorze silnika podrosnie, cisnienie czynnika o ten wlos rosnie i uklad startuje???

 

Przecież napisał,że ma po serwisie i nabijaniu,więc teoria z kosmosu

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Temat juz stary ale dla potomnych dodam ze takie cyrki dzieją sie jak kompresor pada.
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 dni to nie taki stary, widziałem większe "odkopy" :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

W moim aucie (drugim nie e39) prawdopodobnie siedzi kompresor. Załącza się, słychać syczenie, ale nie chłodzi. Czynnik prawdopodobnie jest bo po wymianie chłodnicy klimy został ponownie napelniony i sprężarka chodzi.


Pytanie tylko czy jeśli czynnik został cały po wciągnięciu go przez maszynę, usunięciu usterki i ponownym napelnieniu place za całość czy ten czynnik który był mi wypuszczają? I płace za ew ubytek?

Opublikowano

tak, płacisz tylko za ubytek czynnika

 

dodam ze takie cyrki dzieją sie jak kompresor pada.

 

niedobrze :( sprężarkę używke da sie jakoś sprawdzić czy dobra ?

Opublikowano
Moim zdaniem lepiej regenerowac oryginał niż kuoic używaną która ma syf w środku i juz chodziła kupę lat. Po regeneracji masz co trzeba nowe, zalany olej i wejścia na przewody od klimy zaslepione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.