Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam - znalazłem w necie takie rozwiązanie polegające na połączeniu zaślepionego wyjśćia kolektora dolotowego z zaślepionym wyjśćiem w odmie zabieg ten ma na celu wytworzenie podciśnienia co w znaczny sposób ma ograniczyć ubywanie oleju z silnika proszę o opinie -LINK--
od około 6 min
Opublikowano
M54 lubi olej i takie kombinowanie nie wyjdzie chyba na dobre dla silnika i w ubytkach oleju nic nie zmieni kup środek do zapieczonych pierścieni np very lube plus płukanka L&m przed każdą wymianą oleju i zobaczysz poprawę w spalaniu oleju. :wink: I tak spalania oleju nie zlikwidujesz możesz je jedynie ograniczyć usuwając wszystkie wycieki i odblokowując pierścienie zgarniające. Jednostka M54 dlatego jest tak udaną i niezawodną jednostką napędową bo stale na świeżym oleju lata :cool2:
Opublikowano
chcesz ograniczyc pobieranie oleju zrob sobie uszczelniacze :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W m54 to nic nie da, przyczyną poboru oleju są pierścienie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
ja wiem że problemem są pierśćienie olejowe - zwiększenie podciśnienia pod pierścieniami olejowymi ma na celu pomoc pierśćienią w powrocie oleju do silnika a nie przedostawanie się nad tłok odnośnie płukanek nie mam do nich przekonania bo zmiękczają i rozpuszczają nie tylko to co my chcemy efekt może być taki że wszystkie uszczelki do wymiany
Opublikowano

Witam

Połowa się obrazi no ale...

Znam M54 z 260 tys na szafie i grama oleju nie bierze.

Wiem wiem zaraz ktoś napisze ze nie możliwe itp.... a jednak.

Te wszystkie Oil tanki itp to się sprawdzają i przydają w tych laleczkach z 180 tys na blacie.

Pozdrawiam


Płukanie, ok. Polecam jak silnik nie jest zakoksowanym śmieciem. Zerkniesz przez korek to zweryfikujesz.

.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz info co ile były serwisy olejowe od początku? Jak widać cuda się zdarzają :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam


Cuda nie cuda... nie wiem, wiem tylko jak jest.

Auto należy do brata, sprowadził osobiście z DE, ja z resztą też latałem e60 tyle że z N52 i w mojej olej ssała w tempie coś około 1.5 l na 10tyś.

W m54 serwisy były co ok 20 tyś lub rok, to za miedzą, teraz robię mu co 10 tyś. Lany jest Castrol Edge Professional LL 5w30.

Jedyne co mu robiłem to uszczelki na Vanosach.


Tak więc nie można generalizować że wszystkie biorą, według mnie nasi zachodnioeuropejscy użytkownicy dokładają rękę do sytuacji poprzez zbyt długie okresy pomiędzy serwisami typu 30 tyś +.


Pozdrawiam

.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Moja kupiona w Austri oczywiście servis olejowy longlife :duh: Jak wymienialem uszczelke misy olejowej to syf na dnie masakra po wymyciu misy olejowej kilku płukankach i wymuanach oleju co 10 tyś wymieniałem uszczelkę pod deklem czysto jak w nowym :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.