Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie potrzebuję rozwiązania do sytuacji opisanej poniżej.

Diagnozuje auto istą+ i napotykam błąd uszkodzony czujnik zasysania temperatury powietrza. Więc kasuję błąd robię 700 km podpinam kolejny raz i jest ok. Mija tydzień robię kolejne ileś tam kilometrów błąd się wznawia, więc kupuję nowy przepływomierz marki Continental made in Germany opis na kartonie VDO hologramy itp. symbol 5WK97508Z OEM bmw 1362 7551638 i jadę dalej kolejne kilometry. Pierwsze kilka dni jest ok podpinam po kolejnych 500 km błąd wraca. Proszę o podpowiedź jeśli znacie rozwiązanie na tą przypadłość. Dodam że auto jest wyleczone z wszystkich bolączek które dotyczą tego silnika N53B30. świece, cewki, wtryski, odma, pompa wysokiego ciśnienia, nox, wszelkiego rodzaju czujniki itp. wszystko serwis ASO i na fabrycznych częściach. Jeśli ktoś potrzebuje porady na temat tego silnika służę pomocą chętnie odpowiem na wszelkie pytania i doradzę w tematach które już napotkałem i poradziłem sobie. Jedyny temat który mi pozostał do rozwiązania to ten nieszczęsny przepływomierz powietrza.

Opublikowano

Witam!

Mam rozwiązanie, które u mnie pomogło na błąd mieszanki na 2 bankach....też wymieniałem przepływkę - a nie to było powodem.

Zmień cały konektor, który wchodzi w przepływomierz.

Zmień obudowę, gumki oraz uszczelnienie obudowy konektora.

Same styki DOBRZE wyczyść.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.