Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema

wymienialem uszczelki podstawy filtra, obie - ta w glowice, i chlodniczki

Wszystko gralo przez 3 tyg, az do teraz.

z uszczelki w glowice z przodu silnika leci baaardzo mocno ale co ciekawe tylko na ssaniu rano

zejdzie ssanie i jest sucho

problem w tym ze to leci z prozdu silnika kapie idealnie na pasek, jezdze juz tak kilka dni i martwie sie o podzespoly m.in alternator. komora silnika wyglada tragicznie!

Wylatuje olej ciemny brunatny, a w silniku jest zloty, czysty bo ma ok 500 km. Wiem o tym, bo mam delikatny wyciek w innym miejscu i tam leci naprawde czysciutki. To takze mnie zastawwia

zamowilem juz nowa uszczelke, tym razem oryginal, ale dlaczego tak leci i tylko na ssaniu?

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co prawda nie znam się na silnikach ale może olej wyplukuje syf. Może Plukanka na to coś poradzi.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytanie czy śruby dokręcone z odpowiednim momentem czy na czuja? Czy powierzchnia była dobrze oczyszczona i odtłuszczona? Jakiej firmy były te uszczelki?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam

za pierwszym razem poszla uszczelka erlinga, teraz oryginal

zmienilem wszystkie srubki od podstawki, dokrecone byly na czuja, co normalne w polskich warsztatach

narazie sucho, ale na tamtych tez bylo sucho przez jakis czas


pojawil sie za to inny problem, slychac rozrzad rano jak sie odpala, jakby gora nie miala oleju

olej motul 5w30, nowy, stan na 4 kreski w idrive

nie mam pomyslu na ten samochod!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może przy kolejnej wymianie uszkodzili zaworek w podstawie filtra, stąd brak smarowania na starcie. Na bank śruby za mocno dokręcone i uszczelka spłaszczona :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Srubki byly tak mocno dokrecone ze podstawa filtra zrobila rowki na glowicy!

teraz siedzi nowa ori uszczelka, ale mam obiekcje co do jej szczelnosci bo wyglada na to ze poci znowu!

Zaworek mechanik sprawdzal, podobno trzyma cisnienie.

Nie wiem co robic, rozgladalem sie za druga glowica juz, albo remontem tej.

Olej wali jak walil, w uszczelki wsadzone juz 2000 pln a nic sie nie zmienilo, a nawet powiedzialbym ze jest gorzej. Wczesniej nie walilo na pasek, teraz wali prosto na niego.

Rolki wymienialem z paskiem, teraz rolki juz swiszcza a pasek wyglada jak po 200 tys od tego oleju. Nie mowie juz o komorze silnika, ktora wyglada jak w 30 letnim dieslu.

Mam problem, bo silnik poci a rozrzad slychac (albo vanos?). Sprzedalbym to auto, ale kto to kupi jak podniesie maske to sie zalamie :lol: :lol:

Szkoda, bo auto cale ori, nie klepane i wyglada na tle innych na drodze jak z salonu, ale ten nieszczesny silnik mnie strasznie wkurza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.