Skocz do zawartości

Rok modelowy 2019


słonik40

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej sprezone powietrze i mf aby wylapala. W koncu nie trzeba ich palcowac, qiec po co trzec na mokro? Albo sucha mf delikatnie zetrzec kurz.

 

Czasami otworzysz napoj gazowaby z puszki i taka mgiełka coli poleci na zegary. Nie widac tego dopóki dobrze slonce nie zaswieci w zegary... czasami 2-3 krople a juz widać. Człowieka korci żeby wytrzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Ciekawe, pewnie specjalnie dla Ciebie zmienili typ wygłuszenia.


Bardziej obstawiałbym, że masz inne opony lub jesteś bardzo podniecony nowym autem co wpłynęło na zaburzenie odbioru głośności auta :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,


Jeszcze nie zdążyłem się nacieszyć moim samochodem, a wy mi tu wyjeżdżacie ze zmianami na 2019. 

Proszę mnie nie denerwować…

A na poważnie. Uważam, że zegary g30 są ładniejsze niż te z g05. Jeśli BMW chce się już pchać w tego typu rozwiązania to powinny one mieć funkcję wyświetlania zegarów maksymalnie zbliżonych do dawnych analogowych zegarów, które BMW miało zawsze najlepsze na rynku. Proponuję ustawienie „Classic” z tradycyjnym bursztynowym podświetleniem i ekonomizerem jak w mojej e38.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli BMW chce się już pchać w tego typu rozwiązania to powinny one mieć funkcję wyświetlania zegarów maksymalnie zbliżonych do dawnych analogowych zegarów, które BMW miało zawsze najlepsze na rynku. Proponuję ustawienie „Classic” z tradycyjnym bursztynowym podświetleniem i ekonomizerem jak w mojej e38.:)

Zdecydowanie popieram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do petycji.

Tym bardziej, że to żaden kłopot software'owo to rozwiązać (łącznie np. z bajerem polegającym na wyborze generacji, na której się mają wzorować wskaźniki). I dlaczego panel klimatyzacji może się zrobić bursztynowy na noc, a "zegary" nie?


Halo, AG, jest tam kto??!


PS Skończy się tym, że prędzej czy później fani zrobią takie coś i będzie to można zakodować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do petycji.

Tym bardziej, że to żaden kłopot software'owo to rozwiązać (łącznie np. z bajerem polegającym na wyborze generacji, na której się mają wzorować wskaźniki). I dlaczego panel klimatyzacji może się zrobić bursztynowy na noc, a "zegary" nie?


Halo, AG, jest tam kto??!


PS Skończy się tym, że prędzej czy później fani zrobią takie coś i będzie to można zakodować...

 

Myśle że BMW ma głęboko w poważaniu co tu piszemy tak jak i maile wysyłane na '[email protected]' . Stwierdzone organoleptycznie. Możemy sie nie wysilać bo nikt nas nie słucha z BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nowe zegary czy to w X5 czy nowej trójce to jest jakieś nieporozumienie... nie wiem, co ich skłoniło do takich ruchów. Z resztą już dziennikarze wyłapali gorszą czytelność tych zegarów w pierwszym teście X5 (motor, AutoŚwiat).

Wiele marek teraz zalicza jakieś wtopy i nie mogę tego zrozumieć, po co zmieniać coś na siłę, jak było dobre. A co do zegarów - za jakiś czas będziemy dopłacać do analogowych (będzie taka awangarda motoryzacyjna), a wszechobecnych wyświetlaczy, tabletów to ja już mam dość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogę tego zrozumieć, po co zmieniać coś na siłę, jak było dobre.

bo jednak oferowały małą funkcjonalność na tle konkurencji i prawdę mówiąc uważam że nie jedne analogowe z wyświetlaczem w środku oferowały więcej niż te od BMW w wersji w pełni cyfrowej. Tyle że uważam że spokojnie w tych obecnych można byłoby dodać choćby informację co do nawigacji i kolejnych manewrów, czy wyboru stacji radiowych itp. zamiast zastępowania nimi obrotomierza, bo choćby na dole i na górze jest sporo miejsca, gdzie mogłoby się to znaleźć, a same zegary pozostawić w dotychczasowej formie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.

W VAG'ach jakoś nie było problemu, żeby zachować okrągłe zegary z możliwością dowolnej konfiguracji.

Jakiś czas temu pojeździłem trochę Tiguanem z wirtualnymi zegarami. Moim zadaniem są bardziej dopracowane niż te z Live Cockpit BMW.

Mam nadzieję, że do liftingu g30 dostaną trochę feedbacku z rynku zaproponują bardziej dopracowane rozwiązanie.

Na teraz, sztuka dla sztuki. Co to za tłumaczenie, że obrotomierz jest jak w peugeocie, bo potrzebowali miejsce na wskazówki nawigacji. VAGi całą mapę upchnęli, a obrotomierz jest jak powinien...

Shame on you BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze tak:

Jak konfigurowałem auto, zapomiałem o pełnych zegarach LCD(czy jakoś tak) i pytam handlowca(zna się na fachu) czym się różnią zegary, niczym prócz wyglądu. Ja mówię, dopłacę do tych lepszych jak tam się wyświetla navi. Mój Ojciec ma arteona i nawet tam jest navi na zegarach i wyglada to dobrze. Ale między tymi lepszymi a tymi co mam nie widziałem różnicy na testach, więc po co przepłacać ;) a zachowałem trochę klasyki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest dopiero marketing. Zrobić zegary niby wg najnowszych trendów czyli a la Audi lecz wyglądające jak analogi i w sumie bez dodatkowych funkcji. A no zmieniając tryb kolory się zmieniają no tak :mad2:

Jaki to ma sens? Mam to samo co w analogu ale mogę sie pochwalić, że to jest wyświetlacz nic więcej nie potrafiący. W Vagu można robić co się chce z treścią ukazywaną na tego typu wyświetlaczach.

Argument, że mam HUDa to nie potrzebuje nic więcej jest słaby. Wolę mieć różne info w różnych miejscach o których wiem aby potem nie musieć się przedzierać przez gąszcz info właśnie na HUDzie.

Navi na zegarach to genialna sprawa choć ja wolę na ekranie środkowym. Mając A5 kiedyś na testach pobawiłem się zegarami a finalnie i tak wolałem mieć typowo jak analog w trochę "lepszej" wersji. Lepszej znaczy bogatszej w info. Tam przynajmniej jest wybór a tu go nie ma a właśnie z tego słynie segment premium, że ma się długie listy wyboru i konfiguracji dodatków a nie z góry narzucone 3-4 wersje i dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że wypuszczą soft z nowej X5 do G30 i już zmienicie zdania.

Ja zamawiając lcd wiedziałem, że prędzej czy później będą miały więcej funkcji.


Samochody zaczynają mieć update softu częściej coraz i niedługo będziemy brali same ekrany i płacili tylko za nowy soft.

2018- BMW 5 G30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale Audi te zegary ma naprawdę super rozwiązane. Choć generalnie dziwi mnie możliwość konfiguracji zegarów w dowolny sposób. Choć pewnie prędzej czy później i to będzie oferowane i będzie można zmieniać sobie wygląd jak tapetę w telefonie. Te BMW wyglądają ładnie, ale funkcjonalności zero zważywszy na kwotę jaką za nie wołają. Hud ok może i naprawdę super, ale ja przynajmniej nie lubię, mnie męczy, a latem w okularach z polaryzacją nie widać albo przynajmniej słabo, a nawet jeśli to i tak np wybór stacji itp zasłania obrotomierz kiedy np w miejscu gdzie jest zegarek by mogło to się pojawiać, tak samo w dolnej części ile tam jest wolnego miejsca. Pewnie doczekamy jakiś zmian, a przynajmniej wersje 2019 gdzie zlikwidowali te pierścienie bo jak dla mnie to właśnie jakby krok w kierunku zmiany interfejsu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę, to w F10 miałem "rozszerzoną deskę rozdzielczą" - i wszystko było jak należy - klasyczne analogi + potrzebne informacje poniżej. Niestety teraz cyfrowe są tylko po to, żeby były cyfrowe, bo nie widzę większej funkcjonalności, a nawet jest gorsza czytelność. Ale tak naprawdę to chyba nic więcej nie potrzebuję - na cholerę mi mapa na całości czy masę konfiguracji zegarów - choć z pewnością większy wybór jest lepszy od skromnego wyboru - tu zgoda :wink:

Mnie najbardziej brakuje klasycznego bursztynowego zegara jak były np. w E39 - straszne gamonie w tym Monachium siedzą...


Oby tylko nie poszli jak VAG i zrobili same tablety - to dla mnie dopiero porażka. Tam wyświetlacz zegarów może mają bardziej bajerancki, ale ta obsługa to niestety lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na cholerę mi mapa na całości czy masę konfiguracji zegarów - choć z pewnością większy wybór jest lepszy od skromnego wyboru - tu zgoda :wink:

Mnie najbardziej brakuje klasycznego bursztynowego zegara jak były np. w E39

i właśnie po to by było że jedne chce mieć mapę, inny nie, a Ty bursztynowe zegary jak w starym BMW i każdy ma możliwość dostosowania tego do swoich potrzeb.

 

Oby tylko nie poszli jak VAG i zrobili same tablety - to dla mnie dopiero porażka. Tam wyświetlacz zegarów może mają bardziej bajerancki, ale ta obsługa to niestety lipa.
a w których VAGach tak jest, bo jak dla mnie w tablety to poszedł Mercedes i tam to faktycznie wygląda jakbyś położył tablet. A obsługa przynajmniej w Audi nie jest jakaś problematyczna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.