Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z BMW e60 2005r n52b25 na dwóch vanosach. A mianowicie swieci się kontrola check engine, i auto po odpaleniu trzyma obroty a po chwili spadają do mniej jak 500obr/min podskakują do 1200obr/min i gaśnie. Przy czym strasznie telepie(szarpie) budą i silnikiem (tak jak by nie chodził na wszystkie cylindry) Auto było podpięte pod komputer u mechanika i mówił ze wyskoczył błąd czujnika położenia walka rozrządu. Wymieniłem czujnik i było dobrze przez jakieś 5 km od wymiany. I znowu jest to samo. Dodam ze auto ma mniej mocy a szczególnie z niskich obrotów ( zaczyna jechać dopiero od 3500obr). Odpialem wtyczkę od elektrozaworu vanosa i samochód nagle zaczął normalnie chodzić nie ma żadnych szarpań nie gaśnie lecz brakuje mu dalej mocy. Bardzo proszę o pomoc może ktoś miał taki sam lub podobny problem, bo nie powiem ale bez auta jestem uziemiony
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dawaj prace przeplywomierza ,sond lampda i vanosow na wolnych obrotach i z przegazowaniem

Problem narastal czy wystapil nagle?

Opublikowano
Problem narastał, na początku gasla raz na dzień a teraz co chwile. Aktualnie w tej chwili nie mam możliwości sprawdzenia. Jutro prawdopodobnie podam parametry. A i dodam ze ona trzyma wolne obroty 600obr czy to są normalne obroty?
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
podbijam temat... Mam to samo i już nerwy mi puszczają. elektrozawory wymienione, 1400pln poszło a problem nadal jest. Po wymianie pierwszego (górnego) przez 1000km było w miarę ok ale problem powrócił, stopniowo i coraz bardziej wyczuwalnie aż do dziś kiedy szarpanie było naprawdę mocne, samochód odpala i gaśnie... po odpięciu przepływki też faluje na obrotach więc wydaje mi się że to odpada, ale po odpięciu dojechałem do domu z tym że jakoś ledwo ... Jakieś propozycję? check się pali błąd P0015
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po wymianie elektrozaworów adaptacje wykasowane? Valvetronic skalibrowany? Olej właściwy dla silnika zalany? Jeśli to nie pomoże to przestawiłbym rozrząd a potem wymienił VANOSy.

ISTA powiedziałaby więcej, bo czasami samo DME jest do podniesienia, lub wymiany.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.