Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Poniżej przesyłam prośbę kolegi, który zakupił niedawno bmw e60 520i i ma dość kosztowny problem. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.


"Witam. Kupiłem bwm e60 520i 2004 rok 226k przebiegu. Po wizycie u mechanika stwierdzono jakies odglosy z rozrzadu. Mechanik zadecydował o sprawdzeniu. Przy tych czynnościach uszkodził uszczelkę pod głowicą twierdząc ze w tym modelu nie da się inaczej sprawdzić. Oczywiście koszty narosly do kolosalnej dla mnie kwoty 3000 zl. W sklad tych napraw wchodzi: nowy rozrząd, uszczelka pod głowice, śruby, koszty związane z regeneracją glowicy. Moje pytanie brzmi: czy zeby wymienic kompletny rozrząd w tym silniku potrzebny jest demontaż glowicy? Mam wrażenie, że z powodu braku odpowiedniej wiedzy mechanik uszkodził uszczelkę i chce mnie obarczyc wszystkimi kosztami. Pozdrawiam"

Opublikowano

A jak to wygląda z technicznego punktu widzenia?

Co dzieje się z uszczelką podczas zdejmowania osłony rozrządu?

Dekiel mógł zostać źle zdemontowany czy nawet niepotrzebnie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dekiel mógł zostać źle zdemontowany czy nawet niepotrzebnie?

Do sprawdzenia ro zrzadu trzeba zdemontowac dekiel i uszczelke dekla wymienic ale to sa groszowe sprawy natomiast z uszczelka pod glowica nic sie nie dzieje i ma zostac nie tknieta.

Nawet nie jestem sobie w stanie wyobrazic jak ja mozna uszkodzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.