Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, być może ktoś miał podobny problem i był by mi w stanie pomóc :). A więc, pewnego razu auto zgasło podczas jazdy, udało mi się je uruchomić po przez plaka jeździła bez najmniejszych problemów jakieś 2 tygodnie, później zaczęła ciężko odpalać po postoju, zaraz po zgaszeniu odpalała na dotyk, mniej jednak moc miała nie dusiła się ani nic, auto na zimnym silniku tak jak by falowało, na jałowych obrotach. 3 tygodnie temu auto zgasiłem i już tak za bardzo nie chciało odpalić znów pomógł plak auto dojechało bez problemu do domu jednak po zgaszeniu nie odpaliła nawet na plaka od razu gasła. A więc zregenerowałem sterownik pompy wtryskowej niby był spalony tranzystor, chcę odpalić a tu nadal nic :/, na wtryski nie dochodzi paliwo dopiero po zalaniu filtra paliwa coś tam z nich zaczęło kapać, no i właśnie pompa paliwa w baku, niby chodzi ale paliwo do filtra paliwa nie dochodzi czy kręcę czy na włączonym zapłonie. Moje pytanie brzmi czy po włączeniu zapłonu pompa paliwa powinna zalać cały ten kubek co jest w nim filtr ?, bo u mnie aby na dnie coś tam jest może jakieś 40ml. 2 pytanie to takie czy pompka powinna pompować paliwo z baku o dużym ciśnieniu czy aby takim żeby leciało ?. męczę się z tym autem kilkanaście dni więc wole spytać kogoś kto miał już taki problem aby na daremno nie kupować nowej pompki paliwa.
Opublikowano
Szukając pompki paliwa zorientowałem się że jest jeszcze takie coś jak pompka podprogowa obstawiam że to ona jest winna, jak będę miał czas będę musiał jeszcze ją sprawdzić :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma w tej wersji pompy progowej, za to jest słynna vp44 i objawy wskazują na jej koniec, w ista jest fajny test, który to potwierdza.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Być może i pompa też się kończy chodź 2 lata temu przeszła regenerację, lecz wydaje mi się że filtr paliwa powinien być zalany przynajmniej do połowy ropą a nie na dnie aby coś tam :/, więc bardzo możliwe że wężyk się zatkał lub pompka podaje tak słabe ciśnienie że nie dopływa do filtra skąd to dopiero idzie do pompy wtryskowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.