Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wybacznie jesli temat juz sie pojawil niestety nie jestem wstanie znalezc...


Znajomemu padly ringi w jednej z przednich lamp w 520d F10 (2010 rok).


Czy jest tam jakas zarowka ktora mozna po prostu wymienic czy caly reflektor?


Dzieki wielkie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mój przypadek zmieniałem h7 na Philips 150 Racing bo każdy wie ze w f10 bez xenona światła świecą jak w polonezie. Nie dokrecilem zaślepki 2 miesiące tak jeździłem później ring zaczął mrugać i wywalać błąd vertical aim control faults/ day light faulty. Gdy chcialem Wymienić zarowke w ringu bo tez myślałem ze się przepaliła okazało się ze przez niedokręcona osłonkę leciała woda błoto a moduł jest centralnie pod. Musiałem wymienić moduł koszt takiej zabawy 109£ na ebay:/ wymiana samemu 4 min przy skręconych kołach :)
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam wszystkich. W mojej f10 przed liftem mam problem że światłami postojowymi z przodu . Prawa lampa ringi świeca poprawnie czyli reagują na zmianę z postojowych na dzienne , natomiast w lampie lewej stałe świeca się dzienne bez możliwości zmiany na postojowe. Dziś byłem w aso i nie pokazało im żadnych błędów :mad2: Macie może jakieś pomysły?

przez Seta1983

16 Maj 2020 14:04


Forum: F10, F11

Temat: F10 problem z ringami.

Odpowiedzi: 0

Wyświetleń: 11

Skocz do postu

Sortuj

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam wszystkich. W mojej f10 przed liftem mam problem że światłami postojowymi z przodu . Prawa lampa ringi świeca poprawnie czyli reagują na zmianę z postojowych na dzienne , natomiast w lampie lewej stałe świeca się dzienne bez możliwości zmiany na postojowe. Dziś byłem w aso i nie pokazało im żadnych błędów :mad2: Macie może jakieś pomysły?





Światła boczne / światła do jazdy dziennej / światła akcentujące


Światła boczne i światła do jazdy dziennej są generowane wyłącznie przez dwa pierścienie oświetleniowe. Pierścienie oświetlające są aktywowane przez moduł przestrzeni na nogi FRM za pomocą sygnału modulowanego szerokością impulsu. Gdy włączone są światła mijania lub światła boczne, jasność świateł do jazdy dziennej jest zmniejszona do jasności świateł bocznych.


Centralne źródło światła zasila oba pierścienie oświetleniowe za pomocą odbłyśnika podzielonego na dwa sposoby. Wewnętrzny pierścień oświetleniowy jest oświetlony za pomocą reflektora. Za pomocą innego reflektora światło jest kierowane przez 2 światłowody do drugiego pierścienia oświetleniowego.


Moduł na nogi (FRM) steruje centralnym źródłem światła za pomocą modulacji szerokości impulsu. Oznacza to, że dla świateł dziennych generowane jest wyższe natężenie światła niż świateł bocznych. Ta funkcja ściemniania włącza funkcje oświetleniowe (światła pozycyjne / światła do jazdy dziennej) za pomocą jednej żarówki.


Światła akcentujące (LED) są aktywowane przez moduł sterownika reflektorów. Światłowód rozprowadza światło na przewidzianej do tego powierzchni.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-520d-lim/Aj05ieCq

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.