Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bry, jestem już z Wami od jakiegoś czasu, pora na wątek mojego białego „potwora” o pseudonimie M320d :lol: :oops: :evil:

Samochód z salonu PL, kupiony przeze mnie w marcu z przebiegiem 136 kkm.

Wyposażenie dość bogate (rozkodowany VIN poniżej), od zakupu zrobione parę spraw:

polerka plus drobne naprawy blacharsko-lakiernicze (smart, a co!);

ogarnięte wstępnie trzeszczenie uszczelek (smar na bazie wazeliny);

więcej mocy plus duży FMIC Turboworks, samochód strojony przez Cinsoft. Seria 177@369, mod 229@456 i teraz da się jeździć;

mapy 2018-1;

trzeszczący fotel kierowcy → wymiana stelaża :nienie: .


Do zrobienia niebawem:

magiel, bo hałasuje :nienie: :duh: :mad2: ;

skraplacz klimy (podziurawiony od kamieni);

czarne nerki plus dokładka i ew. naklejki Performance na progi.


Jeździ to przyjemnie, nisko się siedzi, układ kierowniczy 2VL mi bardzo pasuje, choć – rzecz jasna – informacji zwrotnej za wiele nie daje. Brak trochę dźwięku, ale cóż, to tylko poczciwe N47. Po modach już przynajmniej ładnie za***ala :)

Zdjęcia takie sobie, powiem więc zgodnie z tradycją, że kiedyś zrobię lepsze!


http://i68.tinypic.com/xktws0.png

http://i66.tinypic.com/2po2iw2.png

http://i63.tinypic.com/29fcxkw.png

http://i68.tinypic.com/6zaejt.jpg

http://i66.tinypic.com/2na2n2w.jpg

http://i66.tinypic.com/v832c2.jpg


Type code: 3K31

Model: 320D (EUR)

E-F-R series: F31

Series: 3

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N47T

Displacement: 2.00

Power: 135 (183 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 300 - ALPINWEISS 3

Upholstery code: HAAT - STOFF HEXAGON AL

Prod.date: 2012-08-01

S2PA Lockable wheel bolt

S2PF 19"M LM RAEDER STERNSP.403 M/MB

S2TB Sport automatic gearbox

S2VL Variable sport steering

S3AA DACHRELING SCHWARZ

S4DX AKZENTLEISTEN BLAU MET. MATT

S4MR Interior trim strips, alum. hexagon

S5DA Passenger airbag deactivation

S5DC Rear-seat headrests, folding

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6NF Connection, MP3 player in mobile phone

S6NK ERW.ANBIND.MOBILER GERAETE

S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF.

S7NH BMW Service inclusive

S8A1 Sprachversion polnisch

S8AT POLNISCH BETRIEBSANL./SERVICEHEFT

S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8V7 HINWEISSCHILD NCAP GRIECH/UNGAR/POL

S230 Extra package, EU-speciifc

S249 Multifunction f steering wheel

S258 Tyres with runflat properties

S302 Alarm system

S316 automatic trunk lid mechanism

S320 Deleted, model lettering

S322 Comfort access

P337 M Sports package

S420 Sun protection glazing

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S493 Storage compartment package

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt.

S609 Navigation system, Professional

S676 HiFi speaker system

S698 Area-Code 2 for DVD

S704 M Sports suspension

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S760 High gloss shadow line

S775 Headlining anthracite

S999 Job control "HEA"

Edytowane przez Billy_The_Kid
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Biały touring w m pakiecie może się podobać, jeszcze po korekcie mocy :cool2: . Tylko brzmi zabawnie twoje nazwanie go M320d :wink: gratki, niech dobrze służy.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Biały touring w m pakiecie może się podobać, jeszcze po korekcie mocy :cool2: . Tylko brzmi zabawnie twoje nazwanie go M320d :wink: gratki, niech dobrze służy.

 

No jasne, to lekka autoironia z powodu posiadania N47 zamiast planowanego N54/55 i żartobliwe nawiązanie do M550d :)

Mam jeszcze troszkę dystansu do tego :cool2:

Opublikowano
Gratulacje. Co do uszczelek to smarowałem dwa razy, w tym miesiącu mam 1szy oficjalny przegląd i zgłosiłem to jako usterkę. Niech kleją tą taśmę teflonową bo smarowanie teflonem daje efekt na kilka miesięcy, a ktoś pisał, że generalnie nie jest to dobre dla tego materiału, który się smaruje.
Opublikowano

„M320d”, czyli prawie M550d

 

1483974173540.png

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Biały touring w m pakiecie może się podobać, jeszcze po korekcie mocy :cool2: . Tylko brzmi zabawnie twoje nazwanie go M320d :wink: gratki, niech dobrze służy.

 

No jasne, to lekka autoironia z powodu posiadania N47 zamiast planowanego N54/55 i żartobliwe nawiązanie do M550d :)

Mam jeszcze troszkę dystansu do tego :cool2:

 

Wystarczy zerknąć?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No więc ten tego... Magiel stukał, do regeneracji poszedł. Jako że to 2VL, czyli zmienne przełożenie, nie rozważałem ani nowego (cena!), ani używanego (brak).

Po rozpruciu magla okazało się, że luzy na zębach są na tyle duże, że nie da się zregenerować.

Warsztat ma więc skądś zdobyć przekładnię 2VL, wyjąć z niego listwę, odnowić i włożyć do mnie. Mhm, o kosztach nawet szkoda gadać.

Opublikowano

No dobrze, jeśli to kogoś interesi, to tak:

- maglownica po regeneracji, koszt w znanej warszawskiej firmie – 3060 zł. Ciekaw jestem nie czy, a kiedy moje 2VL znów się odezwie :mrgreen: Do tego jeszcze oba drążki i geometria, więc w sumie tanio nie było.

- zrobiłem też olej w skrzyni ZF 8HP. Początkowo planowałem wymianę dynamiczną, ale trochę przypadkiem trafiłem na gościa z ZF Polska i powiedział, żeby zacząć od statycznej, zresztą oni dynamicznej raczej nie zalecają. Jeszcze nie jeździłem, ale mechanik mówi, że zniknął efekt z którym walczyłem, czyli przeciąganie dwóch pierwszych biegów i mało płynne zmiany na zimno. Przebieg to jakieś 141 kkm.

- wymieniony stelaż fotela kierowcy na używany z internetów. Z mojego fotela poszła gąbka i szmaty, z tamtego – stelaż. No i jest cisza, przestało strzelać. Wyszło jakieś 500 zł, BMW chciało 2 k PLN z górką.


To chyba na razie tyle. Już tylko rozrząd może mnie zaskoczyć :evil: :oops: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.