Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika. Wysłałem żonkę po zakupy do tesco i wrócila bez samochodu. Byłem pewien ze znowu pompa i miałem rację. Popukanie w pompę pomoglo ale silnik nie odpalił. Bo wielogodzinnych ogledzinach doszedłem do wniosku ze nie ma cały czas paliwa. Bo dłuższym kręceniu rozrusznikiem świecę są suchę i nawet nie śmierdzą paliwem. Na gazie też nie kichnie. Nic kompletna cisza. Dodam że becia miała problem z obrotami, nawet ostatnio gasła na wolnych. Pomocy, serwis w angoli jest bardzo drogi a ciapki wciskają wszystko. Wstępnmie zaśpiewali mi 300-400 funtów bo uważają że to uszczelka pod głowicą, nie znam się aż tak na tym więc wole najpierw zwrócić się do forum, zanim zaczną mi cos wciskać. Pomocy. :mad2:
Opublikowano
co ???? Uszczelka pod glowica ? Jesli naprawde by to byla uszczelka pod glowica to albo mialbys olej w wodzie, albo wode w oleju. Sporawdz czy masz mleko w oleju, albo jakas maz w wodzie. Ale watpie. Angole tak sie sklada, ze sie nie znaja :). Ogolnie Polacy umieja 2x wiecej jezeli chodzi o mechanike. Wiem, bo sam jestem w Anglii :). Jedz do innego mechanika.Raczej na 100% nie jest to uszczelka. Jesus Christ takie pochopne wnioski ? Oni chociaz go porzadnie obejrzeli ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

witam

 

sprawdz czy masz cisnienie paliwa na listwie zasilajacej wtryskiwacze

sprawdz czy dochodzi prad do wtryskiwaczy moze cos z emulatorem nie tak

sprawdz czy jest iskra moze czujnik połozenia wału padł i komp nie podaje ani paliwa ani zapłonu

 

pozdrawiam

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

Iskra jest, podobno nawet całkiem ładna.

Co do oględzin angielskiego specjalisty w BMW Service wolę się nie wypowiadać. Facet moim prywatnym srubokrętem pukając po różnych częściach mojego samochodu stwierdził kosztowną naprawę.

 

Czy możesz mi powiedzieć jak sprawdzić ciśnienie na listwie i jak sprawdzić prąd na wtryskiwaczach. U mnie w mieście jest jakiś polak mechanik, jestem bliski odnalezienia go ale na wszelki wypadek dobrze wiedzieć jak to zrobić. Dzieki za szczere chęci, bo tu kurna to na nikogo nie można liczyć. To nie ludzie, to wilki jakieś :) a właściwie to w drugą stronę :(

Opublikowano

odkrec weza i sprawdz czy tam jest paliwo czy pompa paliwa go podaje ew sprawdz za filtrem paliwa

a prad na wtryskach sprawdzisz miernikiem ew zaróweczka ale taka malutka 1.2w lub mniejsza ma błyskac jak zakrecisz silnikiem

ale najlepiej znajdz tego polaka mechanika bo bez sprzetu to ci trudno bedzie

powodzenia

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano
sprawdziłem na eżu paliwa, zaraz przy kolektorze, paliwo jest i tryska całkiem drowo. Jeśli chodzi o zmierzenie ciśnienia na listwie to powiem szczerze że chyba by trza było zdjąć kolektor, bo dojście jest fatalne, co do proądu też niezbyt dostać się tam z miernikiem.
Opublikowano
Koledzy, podpowiedzcie mi jak sprawdzić ciśnienie na listwie i prąc na wtryskiwaczach, bo samemu nie dam rady. Nie widzę mozliweści takich pomiarów bez uprzedniego dem,ontarzu całego silnika :)
Opublikowano

Koledzy, ponawiam prośbę o pomoc. Czy ktoś może mi podpowiedzieć w jaki sposób sprawdzić prąd na wtryskach, bo ciśnienia podejrzewam bez odpowiedniego przyżądu nie sprawdzę.

Znalazłem przewód który idzie do listwy wtryskowej, czy to na nim sie sprawdza?? jeśli tak to wjaki sposób, nie chciał bym sobie pogorszyć.

Opublikowano

Witam

Zdejmij przewod paliwowy dochodzacy do filtra paliwa i zakrec krotko.

Bedziesz wiedzial czy podaje paliwo.Jezeli podaje ,to mozesz miec zatkany filtr,ale mozesz sprawdzic tez za filtremzdejmujac przewod..

Jezeli nie podaje ,to sprawa pompy,tylko nie wiadomo czy wskutek jej uszkodzenia ,czy z braku zasilania.Wtedy odepnij wtyczke zasilajaca pompe i sprawdz ,czy dochodzi napiecie po zakreceniu rozrusznika..

Jezeli znasz na tyle angielski,zeby temu angolowi powiedziec o jego kwalifikacjach,to zrob to,zeby nie myslal,ze my Polacy to frajerzy tacy jak oni.

Mysle,ze paliwo masz?

pozdrawiam

Opublikowano

Cześć Boggy e36. Tak to jest silnik M40. Nie dałem wypiąc kabla przy obudowie paska rozrządu ponieważ wydaje mi się że jest wtyczka zamontowana na stałe lub zapieczona, ale wypiełem ten kabel w miejscu gdzie potem wpada w w blok od strony kierowcy. odłączyłem równierz fajkę z kablem odchodzącym do gdzieś też do bloku, ale te zabiegi nie pomogły.

 

Belgus, co to przewodów, to pod maską wpada przewód paliwowy bezpośrednio do listwy wtryskowej. Możliwe ze wogóle nie miałem filtra paliwa i mam zatkaną listwe wtryskową czy filtr trn jest umieszczony gdzieś indziej??

Opublikowano

Czesc

Jak to nie masz filtra paliwa :shock:

A skad wychodzi ten przewod zasilajacy listwe?

Tak czy inaczej odepnij go i sprawdz czy dochodzi paliwo do listwy.

pozdrawiam

Jak nie ma w nim paliwa ,to daj sobie spokoj z listwa.

Opublikowano
Witam. Paliwo dochodzi do listwy, gdy wysiagnę wążyk wypływa jeszcze z niego paliwo. Belgus, przewód wychodzi blisko kielicha od strony kierwocy i biegnie pod podwoziem. Fakt miałem problemy z pompą, ale teraz jest wszystko oki. Niewiem jakie powinno być ciśnienie ale z węża leci całkiem przyzwoicie na moje. Gdzie znajduje się dokładnie czujnik połozenia wału, na dole silnika od strony chłodnicy?? Leci tam przewód zakończony czymś w rodzaju metalowej fajki, a drugi koniec wpada gdzieś pod kolektorem od strony kierowcy. Ta fajka to czunik położenia wału??
Opublikowano
Koledzy, moze ktoś zna jakiegoś polskiego mechanika w okolicach Derby. Jak płacić to wolę rodakowi niż ciapką czy angolą? No i wiadomo, że nie przytnie w kulki. Za pomoc z góry dziękuje.
Opublikowano

Witam

Nie mam znajomych plskich mechanikow w GB :( Chce ci jeszcze doradzic.

Zobacz ,czy przypadkiem nie wyskoczyla Ci wtyczka od listwy wtryskowej.

Ewentualnie moze urwaly sie z niej kabelki.

Wtyczka jest pod przepustnica.

pozdrawiam

Opublikowano

witam... ja też miałem podobny problem z autem... we wtorek... a doszło do tego tak odpaliłem samochód na benzynie bo zawsze mi odpala... zacząłem cofać i w tym momęcie mi sie przełączył na gaz ok 2000obrotów... i w tym momęcie mi zacząsło autem i zgasł... :P

 

potem kręcił rozrusznik a silnik ani mru mru... to więc linka i do serwisu... dodam właścicielem jest Macirj STAŃCO i Łukasz Feldgebel - kierowca wyścigowy...

 

i jak się skończyło rachunkiem na 152zł a wcenie wymienił mi świece NGK i rozebrał mi przepływomież bo się zablokował w pozycji zamkniętej czy coś takiego.... ale na pewno coś z przepływomierzem było...

 

tak mi powiedzieli a wierzę im... pozdrawiam....

Opublikowano
co do świec to się pytał czy wymienić bo i tak było 20000km na nich...więc przeciwny nie byłym.... ważne że jeździ i ma się dobrze... :mrgreen:
Opublikowano
Witam. Temat można zamknąć. Powodem niesprawności silnika byłao zbyt niskie ciśnienie na wężu paliwowym. Z góry dziękuje za pomoc koledzy. Powodzenia. Ja muszę powalczyć z uszczelką głowicy ( mleko na korku ) oraz sprzęglem. Jeszcze raz dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.