Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, mam taki problem. Samochód mi odpalił po czym po 5 sekundach zgasł, spróbowałem ponownie odpalić i silnik nie reaguje, dodam że akumulator jest naładowany, kontrolki nie przygasaja przy próbie odpalania, światła również. Rozrusznik kręci, ale przez 2 sekundy, później jest samo syczenie, obrotomierz stoi w miejscu przez cały czas. Czym to może być spowodowane?
Opublikowano
Wygląda na czujnik położenia wału korbowego.

 

Czytałem objawy uszkodzonego czujnika tego co wymieniłeś, różnią się od moich. Mi samochód nie chce odpalić na zimnym silniku, a wyczytałem że uszkodzony czujnik położenia wału korbowego powoduje między innymi problem z odpaleniem na ciepłym silniku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To słabo czytałeś, jak podepniesz pod komputer z programem do bmw to sytuacja rozjaśni się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi samochód nie chce odpalić na zimnym silniku, a wyczytałem że uszkodzony czujnik położenia wału korbowego powoduje między innymi problem z odpaleniem na ciepłym silniku.

Zanim zaczniesz sie czepiac elektroniki to poszukaj kompresji bo jej nie slychac a jak ja zmierzysz to pewnie jej nie beddzie widac-masz problem z rozrzadem

Opublikowano
Mi samochód nie chce odpalić na zimnym silniku, a wyczytałem że uszkodzony czujnik położenia wału korbowego powoduje między innymi problem z odpaleniem na ciepłym silniku.

Zanim zaczniesz sie czepiac elektroniki to poszukaj kompresji bo jej nie slychac a jak ja zmierzysz to pewnie jej nie beddzie widac-masz problem z rozrzadem

 

Właśnie, dziś też się dowiedziałem że nie mam kompresji.. Mógłby ktoś mi podpowiedzieć najprostszy sposób na sprawdzenie kompresji? Odebrałem samochód z naprawy w poniedziałek, miałem wymieniany wałek mimośrodowy z czujnikiem, czy to może mieć coś z tym wspólnego? Niestety jestem nowym posiadaczem bmw i nie bardzo się znam na tym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wykrecasz wszystkie swiece i wkrecasz manometr a nastepnie pedal gazu w podloge i krecisz rozrusznikiem kilka sekund-odczytujesz pomiar i to samo na kolejnych cylindrach.

Normalnie taka naprawa nie ma wplywu na ta usterke...

Opublikowano
W N42 przeskoczenie rozrządu i brak kompresji jest na porządku dziennym:) Jeśli to się w ogóle u ciebie wydarzyło to raczej nie masz co płakać jeszcze bo silnik bezkolizyjny. W tych silnikach po zakupie wymienia się wadliwy napinacz.
Opublikowano
W N42 przeskoczenie rozrządu i brak kompresji jest na porządku dziennym:) Jeśli to się w ogóle u ciebie wydarzyło to raczej nie masz co płakać jeszcze bo silnik bezkolizyjny. W tych silnikach po zakupie wymienia się wadliwy napinacz.

 

No właśnie różne opinie słyszę o tym silniku, jedni że słaby, najgorszy jaki może być, drudzy że dobry, że nic się z nim nie dzieję. Ja jak do tej pory też myślę że jednak to słaby silnik. Po każdej naprawię nie mogę się nacieszyć jazdą, bo za chwilę znów coś się dzieję, przykładowo ostatnia sytuacja. Wymieniłem wałek mimośrodowy z czujnikiem, samochód odebrałem w poniedziałek, a w sobotę już nie mogę go odpalić..

Opublikowano
No z opinii ogólnej jaka krąży to ten motor to praktycznie najgorszy wybór jakiego można dokonać, chociaż ma dobre osiągi w miarę i spalanie małe, sam tego silnika nie miałem ale opinie o nim ekspertów są tragiczne, wśród ludzi różne, bo ja też powiem że moje bmw jest najlepsze choćby się ciągle psuło:) Skoro nie masz kompresji to wymień cały rozrząd jak masz zdrowy motor i tyle.
Opublikowano
Problem z VVT print scrn z inpy strona z pozycją wałka mimośrodowego wtedy będzie można coś powiedzieć. Ja bym proponował oddać to komuś ogarniętemu z pojęciem o valvetronicu.
Opublikowano
Problem z VVT print scrn z inpy strona z pozycją wałka mimośrodowego wtedy będzie można coś powiedzieć. Ja bym proponował oddać to komuś ogarniętemu z pojęciem o valvetronicu.

 

Z VVT wszystko jest okej, rozrząd mi się przesunął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.