Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziwne, może zacznij od elektrozaworu ogrzewania tego przy pompie wody, może się zacina.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Dziwne, może zacznij od elektrozaworu ogrzewania tego przy pompie wody, może się zacina.

 


Przy dodatkowej pompie wody?

:arrow: E91 325D+
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Siemanko, bardzo podoba mi się Twoja furmanka :cool2: życzę powodzenia w modzeniu i do zobaczenia gdzieś na Kato :8)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

20190929-214127.jpg



Nie wiele się dzieje, auto raz w tygodniu wyjeżdża z garażu ale w ten weekend takie atrakcje były grane.

Edytowane przez zlkwow_
:arrow: E91 325D+
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

shopping.jpg


Juz na aucie, stary z 41 tyg 2008r więc należało się jak psu buda. Auto kręcilo jeszcze względnie ale po zmierzeniu prądu rozruchowego okazało się że z 900A zostało raptem niecałe 500A a i napięcie podczas rozruchu niespełna 9V więc też bez szału. Zarejestrowana wymiana, zakodowane AGM. wcześniej aku był AGM a w sterowniku zwykły. Ogarnięte.

Edytowane przez zlkwow_
:arrow: E91 325D+
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Tym razem padło na ręczny, był ale nie byłem zadowolony zbyt z efektywności. Wpadły nowy zestaw. Do tego oliwa w skrzyni i dyfrze, które zresztą były wymieniane ale ich żywot dobiegał powoli ku końcowi.


Foto story


20191230-185745.jpg


20191230-101322.jpg


20191230-101352.jpg


20191230-190503.jpg


20191230-185628.jpg


20191230-101414.jpg


Biegi, teraz zdecydowanie lepiej wyskakują, ręczny też spełnia swoją rolę.

Temat jak zwykle ogarnięty w ulubionym serwisie :D

:arrow: E91 325D+
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Niebieskie zaciski piękne :cool2: , jest powiew świeżości :) .

Na tylnej osi widzę, że została oryginalna piasta z E9X itd. ......... ?

Jak różnica w hamowaniu?

Opublikowano
Niebieskie zaciski piękne :cool2: , jest powiew świeżości :) .

Na tylnej osi widzę, że została oryginalna piasta z E9X itd. ......... ?

Jak różnica w hamowaniu?

 

Tak, Piasta została, po więcej informacji do cypisek21.

Co do skutecznośći Narazie się nie wypowiem bo aż wstyd się przyznać heble jeszcze w 100% nie dotarte, auto wyjeżdża tylko jak jest sucho więc km zrobione mało. Ale na tą chwilę odczucia są takie, że heble Performance były ostrzejsze.

Powód wymiany natomiast był inny, tamte nie radziły sobie z temperatura.


Aczkolwiek na ostateczny werdykt trzeba poczekać do momentu aż wszystko będzie dotarte i można będzie testować.

:arrow: E91 325D+
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajnie, myślę że ten zestaw będzie lepszy niż performance 135i. Daj znać koniecznie!
3A0jS9b.png
Opublikowano

Też jestem ciekawe ostatecznego werdyktu.

Tak prywatnie mając oryginalny zestaw z E9X performance/135i to nie wiem czy bym zmieniał na F-kowy set ...... mimo niebieskiego koloru :roll: .


......... "tamte nie radziły sobie z temperatura" coś konkretniej poproszę :) .

Opublikowano
Też jestem ciekawe ostatecznego werdyktu.

Tak prywatnie mając oryginalny zestaw z E9X performance/135i to nie wiem czy bym zmieniał na F-kowy set ...... mimo niebieskiego koloru :roll: .


......... "tamte nie radziły sobie z temperatura" coś konkretniej poproszę :) .

 

Jest o tym trochę w internetach szczególnie na e90post, z prędkości 140+ delikatne hamowanie kończyło się tym że tarcze nie radziły sobie z temp i puchły mówiąc kolokwialnie.a już nie mówię o kilku hamowaniach z wyższych prędkości. Może to wina tarcz aczkolwiek nie chciałem robić doświadczeń i zmieniać tarcz z nadzieją ze się uda, wolałem sprawdzone rozwiązanie.

Hamulce super się spisywały na szybkie i ostre hamowania, naprawdę rewelacja.

 

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=311157

 

BTW. Chętnie poznałbym zdanie marko0424 jeśli tu zagląda czy odniósł podobne wrażenia z użytkowania setupu performance.

:arrow: E91 325D+
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Tym razem sprzęgło, tarcza ze zmieniona okładzina Luk Friction 8090s


FB-IMG-1583321164474.jpg


Jednak dwumas miał również luz zatem


Screenshot-20200312-210013-Allegro.jpg

:arrow: E91 325D+
Opublikowano

W tym roku również muszę się zmobilizować na S+D :? + ewentualnie jakieś dodatki :roll: .

Niestety realia finansowe przeniesienia napędu są takie, że odgórnie trzeba się nastawiać na kompletne sprzęgło z dwumasą (jak coś zaczyna dawać objawy) ........ i ewentualnie mile się zaskoczyć u mechanika albo w zaciszu garażowo-warsztatowym.

Na szczęście tych podzespołów często się nie zmienia ........... no chyba, że ktoś jest "katem".

Opublikowano
W tym roku również muszę się zmobilizować na S+D :? + ewentualnie jakieś dodatki :roll: .

Niestety realia finansowe przeniesienia napędu są takie, że odgórnie trzeba się nastawiać na kompletne sprzęgło z dwumasą (jak coś zaczyna dawać objawy) ........ i ewentualnie mile się zaskoczyć u mechanika albo w zaciszu garażowo-warsztatowym.

Na szczęście tych podzespołów często się nie zmienia ........... no chyba, że ktoś jest "katem".

 


Łudziłem się trochę że będzie dobrze aczkolwiek nie dopuszczałem nawet minimalnego luzu stąd wymiana. Szkoda kasy jeśli się to zleca komuś na kolejne wyciąganie skrzyni w przypadku roboty na raty.

:arrow: E91 325D+
Opublikowano
Jak samemu się ściąga skrzynię to również szkoda dublować robotę .......... szczególnie w przypadku 3.0d, jakoś w 2.0d jest że tak powiem radośniej :mrgreen: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.