Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No nie poszło zgodnie z planem. Miało być e91 335d. Wracamy do tematu. 

 

 

20240226_150655.jpg

:arrow: E91 325D+
Opublikowano

Hmm, to nie lepiej/taniej by bylo, jak masz juz wszystko porobione, stuningowac to co masz?

Opublikowano

Lepiej zdecydowanie ale taniej napewno nie. Pozatym widzę jaki jest odzew przy kwocie za którą wrzuciłem na grupy ten samochod. Fakt jest też taki, że teraz e9x jakoś magicznie dobra cenę trzymają i pompowanie kasy nadal w daily przy śmiesznej koniec końców kwocie odsprzedaży mija się z celem. 

 

:arrow: E91 325D+
Opublikowano

Z ciekawości zerknąłem na otomoto to jak kombi w dieslu jest 523 sztuki to z silnikami 6-cyl. to już 65 sztuk. 335d tylko 4 sztuki 😕 

Teraz większość aut trzyma cenę, ale powoli zaczynaja spadać ceny. 

Co do 335d ważne aby brać po marcu 2007, wtedy już montowali skrzynie 6HP28 zamiast 6HP26 - (to się też wiązało z jakimś liftem elektroniki).

Opublikowano

To też nie jest tak że szukam. Jak się coś trafia to wystawiam z ciekawości swój wóz i obserwuję. Teraz 35d poszło niestety szybciej. 

:arrow: E91 325D+
Opublikowano

A pobawię się w testowanie. Narazie zostawiam. Jak zajdą to kwarc później ceramika a na koniec folia

:arrow: E91 325D+
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja mam ładne lampy ale mam wrażenie że soczewki już są słabe, jest plan wysłać je na pełną regenerację. 

Wracając do tematu 335d, obserwuję stale rynek niemiecki. Wszystko ładne (przebieg do 200 tys, nie po młodym gniewnym, z ekologią na miejscu) kosztuje od 15k EUR wzwyż. Ładne coupé to już okolice 20. U nas większość ludzi będzie się pukać w głowę a ja kiedyś chętnie bym kupił taką 😄 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Święte słowa. Bmw jest też chyba trochę specyficzna marka na rynku wtórnym, szczególnie po czasach świetności zajechanych e36, E46, e39. Na drogi egzemplarz musi być świadomy klient, Kowalski nie przyjedzie bo nie ma świadomości kosztów utrzymania w stanie ponad przeciętnym nawet już lexiwej serii E. A fakt tego, że fajne sztuki na zachodzie też swoje kosztują nie jest powszechnie znany bo przecież u nas sprowadzone samochody są tańsze czasem niż krajowe, zabawne. 

  • Dziękuję 1
:arrow: E91 325D+
Opublikowano
8 godzin temu, Randall napisał(a):

Ja mam ładne lampy ale mam wrażenie że soczewki już są słabe, jest plan wysłać je na pełną regenerację. 

Wracając do tematu 335d, obserwuję stale rynek niemiecki. Wszystko ładne (przebieg do 200 tys, nie po młodym gniewnym, z ekologią na miejscu) kosztuje od 15k EUR wzwyż. Ładne coupé to już okolice 20. U nas większość ludzi będzie się pukać w głowę a ja kiedyś chętnie bym kupił taką 😄 

Co do lamp to najpierw wymień żarniki na nowe. Mnie tez słabo świeciły i myślałem, ze z soczewami się cos dzieje. Nie mialem nigdy ksenonów i myślałem, ze one świecą ciagle tak samo i w końcu padają. Po wymianie na nowe nastała niesamowita jasność. Co ciekawe u żoniaka w xc90 tez kiepsko świeciły. Po doświadczeniu w moim aucie wrzuciłem jej komplet nowych żarników i nastała kolejna jasność 😄

 

 

Opublikowano

Ale to chyba tak zawsze było, ze były droższe, a jak dodatkowo dochodzi akcyza przy sprowadzeniu to końcowa cena wychodzi abstrakcyjna.

  • Moderatorzy
Opublikowano
1 godzinę temu, bastaz napisał(a):

Co do lamp to najpierw wymień żarniki na nowe. Mnie tez słabo świeciły i myślałem, ze z soczewami się cos dzieje. Nie mialem nigdy ksenonów i myślałem, ze one świecą ciagle tak samo i w końcu padają. Po wymianie na nowe nastała niesamowita jasność. Co ciekawe u żoniaka w xc90 tez kiepsko świeciły. Po doświadczeniu w moim aucie wrzuciłem jej komplet nowych żarników i nastała kolejna jasność 😄

 

 

Żarniki mam nowe, niestety jak wsiadam do G01 z adaptive led to jest przepaść w ilości światła 😞 

Opublikowano

Wczoraj jechałem nowym kodiakiem z ledami matrixami itp. i porównując do mojego z nowymi żarnikami jakiejś tam przepaści nie było. Wiadomo było trochę lepiej ale nie aż tak żeby "zazdraszczać" 😉

Opublikowano

Dobrze to wygląda 👍

Aktualny stan dróg nie zachęca na cos więcej niż 17'' 😉

  • Moderatorzy
Opublikowano

Te koła to absolutny top w E91. Niestety już na moich 18" jest sztywno w opór a tutaj pewnie jeszcze twardziej.

Opublikowano

W żadnym samochodzie nie miałem seryjnego zawiasu więc dla mnie jest znośnie. Nie odczuwam dużej różnicy względem 18. Dodam że jeżdżę na ciut niższym ciśnieniu niż zaleca producent. 

:arrow: E91 325D+
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeżeli to styling 313 to frontowa waży 12,63 kg a tylna 13,27 kg.

Opublikowano
W dniu 1.03.2024 o 20:27, zlkwow_ napisał(a):

Bardzo polubiłem te koła

1000022367-01.jpeg

Pieknie wyglada.Wzor 313 jest na drugim miejscu w moim rankingu fabrycznych felg do e9x,na pierwszym jest wzor 101.

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Obłędnie wygląda na tych kołach i z tymi żółtymi zaciskami. Aż szkoda sprzedawać, ale wiadomo, 335 kusi 😉 

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.