Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie chce marnowac paliwa ale on powinien sam sie wypalic z tym ze mi sie wydaje ze cos jest nie bo byl zaprogramowany na 200tys nowy dpf i jak sie wchodzi na zegarach to calY CZAS pokazuje 200 nic nie schodzi to tex jest dziwne

 

U mnie też w zegarach pokazuje cały czas 200 tys, a w aplikacji systematycznie się zmniejsza.


Jeśli pojawiają się jakieś błędy w ECU uniemożliwiające wypalanie to trzeba to naprawić. Można też w trakcje jazdy kasować błędy i zmusić ECU w rozpoczęcia procedury.


Mam różne auta z DPF i uważam, że ten w BMW jest akurat bardzo dobry. Auto po prostu musi być sprawne.

Opublikowano
No zobaczymy tylko najgorsze jest to ze podpinalem go tydzien temu i nie mial zadnych bledow elektronik musi to obadac dlaczego on sie sam nie chce aktywowac mam nadzieje ze sie uda ten temat zalatwic i wypali sie w trakcie jazdy bo nie wyobrazam sobie znowu ponosic tak kosmicznych kosztow czyszczenia mechanicznego.
Opublikowano
Dpf będzie zapychany jeśli turbo będzie lało olejem :) odepnij rurę intercoolera i sprawdz czy nie stoi w niej olej
Opublikowano
Turbo ok, dpf normalne ze sie zapycha ale ma sie cyklicznie wypalac a tu jest jakis problem w programie cos namieszane jest bo nie chce sie sam wypalic w czasie jazdy. ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź korekcje, możliwe, że przyczyną problemów z dpf są wtryskiwacze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Udało się zdiagnozować problem. Wymieniony został czujnik temp spalin. Ponieważ nie aktywowało się automatycznie wypalanie z uwagi na brak osiągniętej temp spalania czy coś takiego hihi :) Przy okazji czyszczenia i auto śmiga. :D
Opublikowano
Załącza się sam jak osiągnie temp spalin. U mnie zazwyczaj na autostradzie, ale jak jedziesz jakas trasa bez zatrzymywania to tez CI sie wypali. Średnio co 400/500km powinien sam sie wypalac. A ten czujnik od temp w zaleznosci jakiej firmy wezmiesz od 200 w górę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupiłeś zamiennik? Jakiej firmy? Nikt nie zwrócił uwagi na niewłaściwą wartość z czujnika albo jej brak?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Pytasz o zamiennik w sensie ze o dpf czy czujnik? DPF JEST Fabrycznie Nowy zamawiałem z Anglii (1800zł mnie wyszedł) bo dowiedziałem się, że JMJ jest słaby. A ten ma mój znajomy już 2 rok sprawdził się więc też się zdecydowałem. Najwidoczniej nikt tego wtedy nie sprawdził. Ważne że wszystko było wymienione i wyczyszczone ponownie bez kosztów i odpukać sprawdza się,
Opublikowano
Kolego wiem ze zapchany chodzi o to czy jak wjade na autostrade to zacznie sie wyapalac???

 

nie jestem wielkim znawcą tematu, jednak miałem podobną sytuacje i może Ci to cos podpowie. Co prawda DPF u mnie nie był wymieniany a wypalany i nawet po pierwszym wypalaniu w warsztacie po mniej wiecej 15km na autostradzie znowu pokazywał DPF na komputerze i co gorsza włączał sie w tryb awaryjny 1200obr i wyzej niz 100km/h nie podskoczył. Wiec jezeli komputer ci pokazuje DPF to moze u ciebie stac sie podobnie. Zanim zdążyłem po kilku dniach dojechać do mechanika okazało sie ze DPF byl tak zapchany ze wydech przeniósł sie pod fotel pasażera i pod wpływem ciśnienia szukał ujścia. Po szybkim spawaniu i drugim wypalaniu przy wyższych obrotach trochę pokopcił i jak ręką odjął. Wiec moze uklad wydechowy przy DPFie gdzies przypchalo na nie koniecznie sam DPF?!

Opublikowano
U mnie był problem z osiągnieciem temp spalin walniety był czujnik. Teraz cyklicznie sam sie wypala dpf srednio co 600km , o dziwo wczoraj sie wypalil juz przy osiągnięciu 450stopni, na odcinku 10km Co prawda sadzy było mało po 15g ale z uwagi pewnie na długi już czas od ost wypalania wymusił sam. DUżo pomógł mi program btool Expert i porady samego twórcy :) Bardzo fajna sprawa można to wszystko na bieżąco sledzic i kasować błędy co wydaje mi sie absurdalne jezdzic co miesiac czy 2 do mechanika zeby skasowal bo dpf jak zlapie jakikolwiek blad juz ci sam nie wypali a tak jak jest czysto w eku i wszystkie czujniki sa ok to nie musisz sie martwic tym ze masz dpf.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.