Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam podczas jazdy dochodzi pisk z przedniego lewego koła.Występuje on w różnych prędkościach.Przeważnie 70 a -110km/h gdy piszczy a nacisnę minimalnie na hamulec w zasadzie musnę hamulec to przestaje znów na jakiś czas.Dodam sprawdzałem to,zdjąłem jarzmo,wyczyściłem,zacisk wyczyściłem,klocki,tarcze odtłuszczone,klocki ate sporo ich jest.Na samrowane wszystko pastą ate


i oto ten dźwięk:



nie wiem za cholerę co to może być... :evil:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może za dużo pasty..Co za dużo to niezdrowo :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

MA KTOŚ pomysł jeszcze co to moze być? klocki nasmarowałem jak i potem zmyłem smar..wszystko odtłuszczone itp i występuje to nie zawsze ale wstępuje


klocków jest bardzo dużo bo mają parę mc ale ja zawsze jak coś robię i demontuje to zmywaczem do hamulcy odtłuszczam syf z klocków/tarcz może ten zmywacz szkodzi?

Opublikowano

Witam nie wiem co jest grane.Kupiłem dwa drugie zaciski,kolejne nowe tłoczki+uszczelnienia,jarzmo,zacisk wyczyszczone idealnie.


Co sprawdziłem zrobiłem


1.Tarcza sprawdzona jak była zimna czy nie ociera o osłonę tarczy nie ociera chyba,że by tarcza nabierała objętości podczas jazdy..


2.Jarzmo wyczyszczone,klocki odtłuszczone zmywaczem do hamulcy,zaciski drugie kupione,tłoczki uszczelnienia prowadnice wymienione.


3.Wymieniona sprężynka zacisku nowa ATE tutaj gdzie piszczy.Układ odpowietrzony.Jarzmo,zacisk i klocki nasmarowane cienką warstwą pasty ate plastitube w miejscach odpowiednich.Piasty z przodu nowe FAG.Bicie tarczy tutaj gdzie piszczy 0.02mm


Ręce opadają bo nie wiem co to moze być.Dzieje się to tylko z lewej strony.Do głowy przychodzi mi czujnik abs jeszcze ale on tam nie trze raczej.Tak więc ostatecznie zostawały by klocki..


To co słychać na filmie to np jadąc dzisiaj 20km nie było tego.Ale wracając z powrotem do domu było już co jakis czas słyszalne w przedziale prędkości około 110km/h i około 60km np jadąc 100km nic nie piszczy nie HAMUJE tylko silnik sam zwalnia i już np jak zejdzie do 70km/h to samo oddzywa się już.. i wtedy jak dotyknę praktycznie pedał hamulca bo co ja go wcisnę może 0.5cm tylko ustaje momentalnie...na minimalny dotyk i już ustaje.. po czym znów za jakiś czas wraca.Czego to może być wina? podpowie ktoś jeszcze?Dodam klocki są ATE klocka jest sporo.Wymieniane były razem z tarczami w grudniu ubiegłego roku


Dodam stało się to,albo zbieg okoliczności po gwałtownych hamowaniach.Tzn jadę 40,50km/h i hebel aż abs zadziała bo odpowietrzałem hamulce i potem tak jak by po tym to się stało

Opublikowano

Prawdopodobnie przypaliłeś klocki.

Zdemontuj je, przetrzyj papierem ściernym powierzchnie styku klocka z tarczą. Tak aby pozbyć się szklistej powierzchni.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam klocki ate zmieniłem na klocki ferodo premier.Objaw piszczenia przy 80-100km/h zniknął.Pojawił się kolejny :mad2: :mad2: a mianowicie po jezdzie np 1km ujadę,gdy się zatrzymam i skręcę kierownicą w prawo lub w lewo trochę i chce ruszyć na samym sprzęgle bez gazu to jest dzwięk taki pisk można to porównać do tego jak by coś się zacinało.. skrzypi po prostu..Występuje to tylko po całkowitym zatrzymaniu się i próbuje ruszenia tylko powoli.Jest to z przedniego prawego koła.Wcześniejsze piszczenie podczas jazdy było z przedniego lewego koła.Bawiłem się chwilę z kołem na podwórku i tak jak koła są na ziemi i ruszałem kołem do przodu i do tyłu(autem)to było skrzypienie z tego koła..na 100% z hamulcy.Rozebrałem wszystko.Zacisk/jarzmo itp wszystko wyczyszczone,nasmarowane,klocki też i dalej to samo.Doszedłem do wniosku takiego,że gdy jest to skrzypienie a ruszę blaszką dociskającą klocki w stronę zewnętrzną to ustaje.. a jak przesunę ręcznie blaszkę do środka auta to znów skrzypi..blaszka nowa ATE.Założyłem nawet starą na próbę i to samo..Klocki zdejmowałem już drugi raz,wyczyściłem nasmarowałem.Delikatnie przejechałem papierem ściernym nawet i dalej to samo..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz czy osłona termiczna nie dotyka Ci wału. Miałem taki przypadek w swoim samochodzie. Objaw był właśnie taki pisk przy bardzo niskich predkościach praktycznie gdy juz sie prawie zatrzymywałem

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to być pasek rozrządu albo klocki lepiej skonsultuj sie z warsztatem

 

E46 jest na łańcuchu jeśli pamięc mnie nie myli to wszystkie bmw od 1995 i jest jeszcze jakis jeden wyjątek ale to juz nie pamiętam jaki silnik i model

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.