Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem szczęśliwym posiadaczem e39 w 2 litrowej benzynie więc tak mam problem z zdiagnozowaniem problemu.Szukalem na forum może słabo ale nie znalazłem. Auto na zimnym idzie jak by trochę lepiej jak na ciepłym rozgrzanym silniku czasami wydaje mi się jak by nie wiem uciekalo mu gdzieś te parę koni.mialem dziurę w tej gumie za przeplywomierzem po naprawie auto odzylo.Ale niestety dalej coś jest nie tak .Zakupiłem sobie sprzęt do diagnostyki i na komputerze po podłączeniu się do modułu silnika wyskakuje cały czas jeden błąd nawet po adaptacji i skasowaniu wraca czy to może być jakaś sonda albo czujnik wałka po rozgrzaniu coś mu się psuje nie wiem ktoś coś podpowie co muszę jeszcze sprawdzić pozdrawiam

54003309bdc3ec42med.jpg[/url]

202 fuel trim limit bank 1

Error frequency 1

Logistic counter 40

Engine Speed 3072 Rom

Engine temperaturę 94.7 degress c

Oxygen sensor heater 46%

Oxygen sensor voltage 1 4.8 volt


Short circuit to batt+

Emission related malfunction

Defect code started after filtering

Error present

Static error

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nagraj film z korektami paliwowymi po rozgrzaniu na wolnych obrotach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dobrze postaram się jutro pod wieczór to wrzucić jak znajdę to w impie bo powiem szczerze że dopiero w niej raczkuje ale to pewnie będzie gdzieś w digital values czy jakoś tak może od razu jak to będę robił to wysłać jeszcze zdjęcie czegoś pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie
Opublikowano
No najlepiej nagraj całe Live data
(analog values 1,2,3 i roughness) a nie zdjęcia,
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Witam nagrałem tą live datę dodam że jak odpaliłem dzisiaj przy otwartych oknach to było czuć paliwo może to jakaś sonda zobaczcie sami pozdrawiam.


  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Korekty na pierwszym banku - cylindry 1, 2 i 3 są martwe.

Możliwe, że komputer ich nie widzi, nie dostaje sygnału i to prawdopodobnie przyczyna wywalania błędu 202.

Ja bym przejrzał uszczelnienia wtrysków, cewki, etc.


To może być również przyczyną za dużych (jak dla mnie) wartości na pozostałych cylindrach i ich chaotycznego skakania.

Poczytaj o korekcjach wtrysku

pzdr

yaz

Opublikowano
No cóż zdejme dzisiaj pokrywę i popatrzę mam na coś jeszcze zwrócić uwagę?. Dam znać jeśli coś uda się wypatdzec
Opublikowano
To,że "martwe" są korekty na banku pierwszym to chyba nic strasznego, u mnie też tak czasem jest a takich błędów nie mam. Jak dla mnie to z sondami coś nie halo,bo skoki napięcia bardzo niewielkie i grzałki na sondach też małe wartości,chyba że silnik nie był dość mocno nagrzany,ale temperatura w INPIE pokazuje 86'C/87 więc niby spoko. Aa i te czarne paski to normalka w INPIE wszyscy ze sterownikiem MS41 tak mają
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam długo nie odpisywałem ale nie znalazłem przyczyny tego problemu posprawdzalem to i owo we własnym zakresie i nic nie znalazłem będę musiał odprowadzić auto do mechanika niech sobie robią może to jakaś głupota jak będzie po problemie dam znać co było pozdrawiam
Opublikowano
Problem rozwiązany sondy lambda faktycznie po przyjzaniu się im stały praktycznie na 5v i nie skakały po wymianie zaczęły skakać napięcia i po rozgrzaniu błąd nie wyskakuje i wszystko narazie jest ok nie czuć benzyny zrobiłem adaptację i po tygodniu zobaczę pozdrawiam
Opublikowano
No to gitara,że udało Się znaleźć przyczynę. Czekamy na info po dłuższym teście
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.