Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie wiem ile taniej wyjdzie ale amory przod w aso katowice wyszly bez znizek okolo 1300 do s226a

 

za same amory?

to już Ci daję taniej wpisując nr oem w google..

http://sklep.auto-voll.pl/31316768919-oryginal-bmw.html

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/6768919-amortyzator-przedni-lewy

 

ale ja polecam napisać do

http://czescidobmw.pl/

http://www.aso-bmw.pl/

 

albo do Darex'a (memberlist.php?mode=viewprofile&u=4508 - to chyba jego profil)

a tu kontakt:

www.oryginalne24.pl

BEST-PARTS Żory, os. Powstańców Śląskich 26

Tel 883 133 330, (32) 470 301 7

E-mail [email protected]

GG: 2142119

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam mam pytanie odnosnie b6 sport do 1, jak sie jezdzi?

 

B6 sport to nie wiem, ale B8 przy ori zawieszeniu Mpak (sprężyny+stable) e81 jest przyklejone do drogi i w miarę komfortowe :D

Ps. koła 18tki (215/40/18 i 245/35/18)

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

 

Na moje nieszczęście pada mi amortyzator przedni prawy, już leje się z niego i poczułem, że auto nie jeździ tak fajnie jak jeździłem (auto ma 171k km przebiegu, z tego zrobiłem nim 70k sam w Polsce). Z tego co widzę po VIN to mam S226A (sport suspention setting). Z tego co mi facet powiedział przez telefon w sklepie, bilsteiny są za 220zł za sztukę, tylko nie wiem jakie, nie dopytałem (facet sprawdzał niby po VINie), bo nie wiedziałem, że są różne (nigdy nie zmieniałem amortyzatorów w żadnym aucie).

Co by się stało jakbym wsadził zwykłe bilsten b4 jeśli on takie miał na myśli ? gdzieś czytałem, że najlepiej b8, ale to już cenowo mi się nie uśmiecha. Może lepiej b6?

faktycznie odczułbym różnicę? ewentualnie co polecacie w rozsądnej cenie. Auto idzie do sprzedania w lutym/marcu więc nie chcę przesadnie w auto inwestować, zresztą ma już 10 lat staruszek.

Czy jakbym chciał wsadzić zwykłe b4 to musiałbym wymieniać coś jeszcze, sprężyny czy coś ? wtedy to w ogóle się nie opłaca raczej iść tą drogą :)

 

Z góry dzięki za wskazówki.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zdecydowałem się na bilstein b4 wersja pod usportowione zawieszenie i auto dla mnie jeździ tak jak wcześniej. Polecam.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Czołem Koledzy

 

Przymierzam się do wymiany amortyzatorów do zawiechy S226A. Iść w OE, zamiennik czy custom typu Bilstein? Nie zależy mi na utwardzeniu czy zwiększeniu amortyzacji. Bardziej myślę, czy w podobnej cenie co OE mogę dostać coś z lepszą technologią. Czy wręcz przeciwnie, wszystko po jednych pieniądzach jest?

Opublikowano (edytowane)

Tylko Bilstein - grube lagi dramatycznie poprawiają kierowanie a tłumienie jest dużo efektywniejsze niż seria.

Porównanie robiłem na amortyzatorach: M-Pakiet ($704) vs Bilstein B8 (do obniżonego zawieszenia).

Edytowane przez Santa Cruz

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano

Dzięki Panowie za wszystkie podpowiedzi.

 

Jak Ci na niczym nie zalezy idz w orginal,ja przerobilem ,blistein, 226,704,eibach sprezyny a teraz mam gwint vogtland

Nie zależy mi tylko na przepłacaniu :) Cała reszta jest jak najbardziej mile widziana: trakcja, tłumienie, bez utraty komfortu. Na to chyba wszyscy liczymy.

Jeśli OE niczym nie odstaje pod względem technologicznym od custom i na odwrót, to wybór pozostaje oczywisty- biorę to, co tańsze.

 

Tylko Bilstein - grube lagi dramatycznie poprawiają kierowanie a tłumienie jest dużo efektywniejsze niż seria.

Porównanie robiłem na amortyzatorach: M-Pakiet ($704) vs Bilstein B8 (do obniżonego zawieszenia).

Cenna uwaga, dzięki.

Rzeczywiście Bilstein ma dobrą reklamę, cała ta otoczka sportowa i w ogóle. Ale jak to się przekłada na samochód drogowy?

Dla przykładu: OE (Sachs?) to technologia dwururowa olejowa, Bilstein znowu chwali się olejowo-powietrznym upside-down. Może zabrzmi to głupio ale jako stary biker endurowiec to drugie rozwiązanie widzę bardziej obiecująco.

 

Jak Ci na niczym nie zalezy idz w orginal,ja przerobilem ,blistein, 226,704,eibach sprezyny a teraz mam gwint vogtland

Możesz wypowiedzieć się, jakie różnice między firmami (systemami) zauważyłeś? Amorki w gwintowanym zawieszeniu różnią się od pozostałych?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W moim odczuciu najwygodniej jest na gwincie, wybiera bardziej miękko niż na amorach 704 i sprezynach eibach pro kit, bo i plus że możesz auto obniżyć sobie. Teraz jakbym kupował gwint to kw v3 No ale cena przewyższa wartośc auta
Opublikowano

Panowie, co prawda wątek jest o amortyzatorach ale po rozmowach ze znajomymi i własnych obserwacjach postanowiłem, że warto wymienić też sprężyny. Prośba do moderatora o zmianę tematu.

 

Biorąc pod uwagę powyższe, cena za zestaw OE wyniesie ok. 4 tyś. więc robi się ciekawie. W tej cenie mam np. Bilstein B14 albo KW Inox V2 (z regulacją siły odbicia).

 

W moim odczuciu najwygodniej jest na gwincie, wybiera bardziej miękko niż na amorach 704 i sprezynach eibach pro kit, bo i plus że możesz auto obniżyć sobie. Teraz jakbym kupował gwint to kw v3 No ale cena przewyższa wartośc auta

Vogtland wypada dość nisko, zaczyna się od 35mm, czyli 15mm niżej niż S226A (Bilstein B14 obniżenie od 30mm). Wolę uzyskać jak najmniejsze obniżenie względem S226A.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

hehe zobacz soebie w galerii jak siedzi a jeszcze mam polowe gwintu :norty:

Doloz i kup kw v3 Rivasi zakladal u siebie jak kojarze przejzyj temat i zobacz co pisze.

Ja napewno bym nie dal 4 za oem,jeszcze inna kwestia kliku chlopakow ma mts czy technika w swoim e90 i nie narzekaja a cena smiesznie niska co roku mozesz zmieniac go :wink: Temat do przemyslenia

A i od razu sprawdz sobie wahacze laczniki no i obowiazkowo poduszki amorow wymien :wink:

Opublikowano

Znam temat Rivasiego, nieźle ogarnia swoją bunię. Niestety dopłata do KW Inox V3 wyniosłaby dwukrotnośc ceny OE :) Zastanawiam się więc, co wziąć w zakresie cenowym 4 tyś.

MTS Technik odpada, gdyż spotkałem się z negatywnymi opiniami.

Opublikowano
Nie kombinuj zakładaj oryginał 4szt jeździ pięknie seria nie ma co kombinować. A zwykły gwint ustawiasz raz a później się zapieka i jest ddddpa
Opublikowano

Koledzy, przy okazji tematu , myślę że warto poruszyć kwestię zamienników.

Ogólnie znana jest opinia, że mimo że producent ten sam co OE, to jakość niższa.

Jakieś doświadczenia miał ktoś z Was? W moim przypadku chodzi o Sachsa i amorki.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Szybkie pytanie - czy do wymiany amorków w e87 tył trzeba demontować tapicerkę?? Tak mi właśnie oznajmili w FeuVert i jestem trochę w szoku. Zastanawiam się czy w ch**a nie tną żeby więcej skazować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.