Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak by to bylo takie latwe to bym tak zrobil :( ale nawet nie mam jak podniesc go tylko dowiedzialem sie o tym na przegladzie ze leje a myslalem ze po vin-e da sie to jakos zrobic jak ktos ma jakas inna strone gdzie wyskoczy jakie powinny isc amory to bylbym wdzieczny
Opublikowano

realoem pokazuje jaki amor do jakiej wersji podwozia. rozkoduj vin i tam bedzie pisac czy masz m czy

s226a pozniej na realoem znajdz numer i do bmw po czesci :)

 

skrec kolem w lewo i wchodz i szukaj naklejki powinna byc widoczna na lewym i na prawym amorze...

Opublikowano

zrobilem jak napisales na tej stronie i dostalem liste 3 roznych amorow standardowych dla podwozia M i dla podwozia Sport i ide teraz zagladnac na nr na moim jak sie bedzie dalo odczytac

 

Wlasnie wrocilem z pracy i zrobilem jak pisales manualnie wskoczylem do auta skrecilem kola i jest nr :) dzieki wielkie pozdrawiam

Opublikowano
w sklepie zaproponowali mi amory firmy BOGE czytalem tutaj na forum i nikt o tej firmie nic nie pisal mowili ze to jest jakosc BMW dedykowana moze ktos sie wypowiedziec na ten temat wszedlem wlasnie na strone sachs polska i tez one widnieja tam wiec mam dylemat
Opublikowano
Jedz do bmw poproś o rabat i kup oryginal.! Chyba dałem 1100 albo 1200 za te do s226a
Opublikowano
Zapytam zapytam w serwisie wlasnie doczytalem ze BOGE I SACHS to to samo a w temacie o amorach pisali ze fabryczne sa robione przez sachs ale zawitam do serwisu i tam dopytam dzieki wielkie cypisek21 za pomoc
Opublikowano
To że ten sam producent nie oznacza że jakość taką sama przykładem są tarcze hamulcowe fabrycznie są ate ale to zupełnie inne ate niż zamiennik
Opublikowano
witam, mam takie pytanko, czy rozlewający sie amortyzator moze miec wpływ na to jak nisko siedzi auto, mam wrazenie ze ostatnio jakos mi tył siedzi w mojej betce, mam e91, sorry ze pisze tu w e87, ale to chyba nie powinno miec wiekszego wpływu :) pozdrawiam
Opublikowano
Byla dzis moja zona w serwisie ze mieszkam na wyspie tutaj w BMW ASO uwaza ze amortyzatorow sie nie wymienia i sa dozywotnie wiec cena jest wysoka i podali cene zalamalem sie z wymiana 800f wiec jakies 4tys zl wiec juz nie pytala o same amory. A na przegladach nie bada sie ich skutecznosci...
Opublikowano
cena za przod (2szt.) ale do S226A fabryczne sa tansze M tez tansze a chyba kolo 3500 kosztuje komplet performance z drazkami.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Przymieżam się do zakupu nowych amorków, i szukam szukam i niewiem co wybrać... pytanie jakie ? nie chce żadnej lipy, bo jak wymieniać to porządnie. Teraz pytanie jakie ? w Vin wyszlo ze zawiesznie jest takie :

 

2 26 SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG - sportowe nastawy zawieszenia, to znaczy ze sportowe tak? nie kumam tego...

 

W razie czego podaje vin do rozkodowania jak ktos kumaty i chcialby pomoc : WBAUG51090PV25426

 

amorki kupuje odrazu wszystkie 4, i pytanie, czy przy wymianie amorów co sie jeszcze wymienia ? bo nie wieże ze same amory, jakies gumy czy cos ?

 

Jakby ktos byl tak mily to chetnie sie dowiem tez o ceny.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

polecę Tobie amorki Monroe Reflex

jest wersja do sportowego dostosowania podwozia

cena też dobra

przy wymianie amorków osłony i odboje oraz geometria

 

montowałem w poprzednim w e92 i zdają egzamin :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak pisze patryk,i jeszcze nie wiadmo w jakim stanie masz poduszki amorow oraz gumy na sprezyny oraz gniazdo tylniego tez warto wymienic :cool2:

Jezeli chcesz to mam blistein b4 sport pod Twoja zaiweche oddam za grosze jak cos pw

Opublikowano
polecę Tobie amorki Monroe Reflex

jest wersja do sportowego dostosowania podwozia

cena też dobra

przy wymianie amorków osłony i odboje oraz geometria

 

montowałem w poprzednim w e92 i zdają egzamin :)

 

Jakis link albo cuś? pierwszy raz słysze o tej firmie, ale nie mówie że bym nie kupił...

 

Tak jak pisze patryk,i jeszcze nie wiadmo w jakim stanie masz poduszki amorow oraz gumy na sprezyny oraz gniazdo tylniego tez warto wymienic :cool2:

Jezeli chcesz to mam blistein b4 sport pod Twoja zaiweche oddam za grosze jak cos pw

 

Krzychu dlaczego sprzedajesz blistein b4 ? nie podpasowały ci? Gdzies mi sie obiło o uszy ze jakbym chcial blisteiny to bym musiał wybrać b8.... bo b4 są zywkłe.. czy sie myle ?

Jesli chodzi o cene tych amorków wyslij na pw :) nowe one sa czy uzywane ? bo uzywanych raczej nie bardzo....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kilka tyg. temu kupiłem 2 tylne amortyzatory Sachs. :)

 

http://www.mister-auto.ie/en/rear-shock-absorber/sachs-310-987_g900002_a032310!987.html

 

Powód wymiany był taki, że jeden był mokry. Po założeniu nówek, tył samochodu stał się jakby bardziej miękki niż wcześniej. Ale może to tylko takie pierwsze wrażenie... myślę sobie. :mrgreen:

Jednak któregoś dnia ruszając z przydomowego podjazdu, jakoś tak odruchowo spojrzałem na tylne drzwi przy ruszaniu. W tym momencie niemal już byłem pewien, że nowe amortyzatory już tak nie trzymają, jak poprzednie.

Tył auta przy ruszaniu wyraźnie przysiadł na ułamek sekundy.

Trochę mnie to rozczarowało, bo zamawiałem "sport". Ale czego się można było spodziewać za € 62,50. :lol:

 

Widać sport, sportowi chyba nierówny...

http://www.mister-auto.ie/en/rear-shock-absorber/sachs-311-410_g900002_a032311!410.html

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
dlatego w wielu innych tematach pisalem ze amortyzatory oryginalne to rozsadne rozwiazanie.... nie sa bardzo drogie a trwałe.. i nie zmieniaja dobrej charakterystyki zawieszenia auta
Opublikowano
dlatego w wielu innych tematach pisalem ze amortyzatory oryginalne to rozsadne rozwiazanie.... nie sa bardzo drogie a trwałe.. i nie zmieniaja dobrej charakterystyki zawieszenia auta

 

Cypis i wlasnie tak chyba zrobie, kupie ori takie jakie są, teraz pytanie, czy wystarczy podac vin jak podjade do bmw i dostane takie jakie mialem , czy musze zczytywac tez cos z amorków ?

Opublikowano

powinien vin im wystarczyć.... rozkoduja sobie i beda wiedziec jaka masz opcje zawieszenia..... sa 4 rodzaje amortyzatorów w aso

seryjne, sportowe dostosowanie podwozia, podwozie M , performance. opcja doposazenia w zawieszenie performance to jak dobrze pamietam okolo 4kzl..... warto to przemyslec... 4 amory drazki stabilizujace i pare innych gratow...

Opublikowano
dlatego w wielu innych tematach pisalem ze amortyzatory oryginalne to rozsadne rozwiazanie.... nie sa bardzo drogie a trwałe.. i nie zmieniaja dobrej charakterystyki zawieszenia auta

 

Cypis i wlasnie tak chyba zrobie, kupie ori takie jakie są, teraz pytanie, czy wystarczy podac vin jak podjade do bmw i dostane takie jakie mialem , czy musze zczytywac tez cos z amorków ?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UG51&mospid=48925&btnr=31_0736&hg=31&fg=10

S226A=Tak:

lewy - 31316768919

prawy - 31316768920

 

myślę, że przez neta wyjdzie dużo taniej niż w ASO ale jak wolisz

 

ps. myślałem, że w nowszych bmw sachs dalej robi amory na pierwszy montaż, jednak się myliłem z tego co tu czytam

Opublikowano
nie wiem ile taniej wyjdzie ale amory przod w aso katowice wyszly bez znizek okolo 1300 do s226a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.