Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy pomocy..

Mam kolejny problem z moją e90 320i (150 km), objawiający się trudnościami z uruchomieniem.

Auto po nocy w garażu kręci ok 3-4 sekundy zanim odpali. Pod odpaleniu pracuje normalnie, nie szarpie jedzie zupełnie normalnie zarówno na benzynie jak i LPG.

Po długim kręceniu, odpaleniu i zgaszeniu odpala normalnie. Po pół godzinnym postoju znowu problem i długie kręcenie.

Błędów oczywiście brak. Pompę paliwa słuchać po włożeniu kluczyka do stacyjni. Gdy włączę zapłon, co ok 2 min pompa paliwa włącza się na 2 -3 sekundy.

Poproszę o wszelkie wskazówki. Wydaje mi się, ze to problem z paliwem i ciśnieniem.

Opublikowano

Moja jakiś czas temu ciężko odpalała na ciepłym silniku (tak nagle z dnia na dzień się jej pomieszało)

Rozrusznik kręcił wyraźnie dłużej a silnik jakby z trudem zaskakiwał.

Wykasowałem wszystkie adaptacje i po problemie.

Najwidoczniej coś się jej w dyńce pomieszało :norty:

Spróbuj, może u Ciebie też to tylko taka błahostka.

Opublikowano

Po wykasowaniu adaptacji było przez 2 odpalenia lepiej, później wszystko wróciło z zdwojoną siłą.

Ciśnienie na listwie na odpalonym aucie ok 3,8 bar.

Po zgaszeniu i kilku minutach spada prawie do 0. po naciśnięciu na zaworek nie leci paliwo.

Dobrze kombinuje: regulator nie trzyma, albo któryś z wężyków w baku pękł ? paliwo spływa do baku i dopóki pompa nie napełni i nie odpowietrzy układu to auto ma problem z zapaleniem??

Opublikowano

Zawory zwrotne są i w pompie i w filtrze który też jest w baku. Jak spada ciśnienie to raczej ten drugi nie trzyma.

Musisz kupić filtr i lepiej kup nowy bo ja kupowałem do testów używkę i miał ten zawór niesprawny.

Koszt spory ale będziesz miał nowy filtr :)


Inna metodą to zawór zwrotny 8mm na wężyku który wchodzi do baku ale to słabe rozwiązanie bo te wężyki nie są gumowe i trudno je ścisnąć żeby nie puszczały paliwa.

Opublikowano

Zawór w filtrze jest pęknięty, po zgaszeniu auto słuchać przelewanie paliwa w baku przy filtrze paliwa.

Właśnie koszt..prawie 7 stów. Postanowiłem zaryzykować z używką ;) mam nadzieje, że będzie dobrze.

Opublikowano

Jeśli by coś poszło na wtryski to by mi wyrzucało błędy, lub źle pracowałaby po odpaleniu. A u mnie (odpukać) wszystko jest ok. W poprzedniej e46 gdy pompa niedomagała wyrzucało mi błąd sond lamba, tu tego nie mam, wiec chyba nic nie poszło na wtryski.

Ehh..szkoda, że nie podesłałeś tego linka wczoraj, zamówiłbym nówkę :/ a tak będę jutro walczył z używką...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jestem po wymianie filtra z przewodami. Ogólnie robota prosta, dorobiłem sobie klucz do odkręcania nakrętek zbiornika i poszło dość gładko.

Problem odpalania znikł. Od tygodnia auto odpala normalnie (odpukać w niemalowane). Mam nadzieje, że tak już zostanie.

  • 1 rok później...
Opublikowano

I co najgorsze po nocy jest dalej ciśnienie ma szynie00aadc995b18778a72cab7a083beed68.jpg


Nie wiem gdzie szukać teraz przyczyny



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Zero błędów.


Rozebrałem kolektor :)0623e0aeae45e87c2f74e100ec2e355c.jpg


Wydaje mi się że jest nieszczelność, silnik na wolnych lekko drży więc szukam lewizny.

Przewód od odmy dolny co idzie do miski zalany olejem, puszcza olej odma




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wszystko uszczelnione, uwaga auto po założeniu kolektora, nowych uszczelek, odmy, wężyków od odmy odpaliło na strzała, pochodziło i znów to samo :)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.