Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Część. Słuchajcie mam taki problem po wymianie przedniego mostu w E53 polift mam problem gdy auto dojeżdżasz np do skrzyżowania i ma się zatrzymać czuć szarpnięcie skrzyni. Dodam że mój stary most był całkowicie w środku zniszczony i zablokowany był wał który przenosił napęd na przód , co może być przyczyną szarpnięcia skrzyni?

Rybaqua

Opublikowano
w przedlifcie kopanie w tylek przy dojechaniu do swiatel to wina najczesciej peknietego sterownika w skrzyni i cisnienia. Ty masz pewnie skrzynie 6hp wiec pewnie tez kwestia cisnienia. Moze gumki na sterowniku wymien , sa do tego zestawy naprawcze na necie.
Opublikowano
Możesz rozwinąć swoją wypowiedź , mam przedlifta 4.4 i to szarpnięcie występuje przy dojeżdżaniu do świateł. Nie występuje przy powolnym hamowaniu.
Opublikowano
w 5hp i 6hp sa wlasnie te kopniecia przy dojezdzie do swiatel. Moze u ciebie sterownik bedzie caly tylko gumki na nim masz wyrobione . Poszuka w necie zestawow naprawczych do 6hp26
Opublikowano

Na pewno to skrzynia? Przed wymianą przedniego mechanizmu też tak miałeś?

Może to półosie,luzy na przegubach? Pytam bo czasem u siebie też tak mam,ale u mnie zdarzy się też bardzo rzadko przy gwałtownym przyspieszeniu z różnego biegu . Tyle,że u mnie to jest raczej metaliczny i mechaniczny lekki stuk,coś jak przeniesienie napędu, ale nie podejrzewam skrzyni.

Opublikowano

ja mam tez takie stuki



naprawialem skrzynie (wsteczny) i nie bylo widac zeby cos poza wsteczyn bylo uszkodzone. kosz forwardu zostal stary, za to wlecialy nowe lozyska


mam dosc duzy luz na reduktorze, moze to od tego wali


wrazenie jak by ktos w dupe wjechal


torche popaprane bo jezdze jak debil, przed samym zatrzymaniem puszczam hamulec i stukniecie jest na luznym napedzie wiec niewyczuwalne, ale jak by trzymal normalnie hebel to takie JEB :mad2: :mad2:

Opublikowano
wymieniles ten zawor cisnienia w sterowniku ? bo od niego padaja kosze jak cisnienia nie trzyma .Szkoda potem jeszcze raz skrzynie rozbierac jak kosz sie polamie ;)
Opublikowano
ja niestety znowu musze skrzynie sciagac bo przy wkladaniu konwertera nie dalismy nowej uszczelki pomiedzy konwerterem a pompa oleju i po jezdzie kapie kilka kropel. Uszczelka z 50zl a roboty na 6 godzin :mad2:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jak masz 5hp24 to jest mozliwosc jest jest male pekniecie na sterowniku i zaczynaja sie problemy z cisnieniem , to popularny problem w sterownikach w 5hp24
Opublikowano

ja wlasnie mam druga od trzech tygodni i np tego nie ma i ogolnie jest praktycznie idealnie mimo ze ma przebieg ponad 200k km. Tez pobobne objawy sa prze wywalonych uszczelkach na koszach i skrzynia cisnienia juz nie trzyma ale to juz skrzynie trzeba rozbierac. Temat rzeka , jezeli nie masz innych objawow to bym to zostawil i jezdzil. Sama jedna czesc sterownika to jakies 800zl chyba za ta najmniejsza .......a sa tam chyba cztery czesci ogolnie. Jak samemu masz kanal to sobie na wlasna reke zdejmij sterownik , prosta robota , poltorej godziny zabawy... tutaj masz fajnie wyjasnione jak znasz ang:


Opublikowano
Dzięki za info. Będę wymieniać lambda bo mam błąd bank 1 i check engine, może to przez lambda mi trzesze prży hamowaniu zobaczymy. W przyszłym tygodniu beda mi plukac skrzynie może też coś pomoże.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tez mam poszarpywanie jednak tylko na rozgrzanej skrzyni, mechanik wymienial mi olej w skrzyni bo pocilo sie z miski i niby nic nie pokojacego nie zauwazyl
Opublikowano
te poszarpywania z 2 na 1 to na 99% mechatronik , pytanie czy to ten zawor juz nie daje rady czy masa innych rzeczy ktora jest wyeksploatowana , sprezynki itp a moze byc tak jest mechatronik ma mikro pekniecie i juz nie trzyma cisnienia jak sie rozgrzeje ( byly takie przypadki na forach US) Chyba najtanszym sposobem na pierwszy ogien jest wymiana tego zaworu :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jak pisałem w jednym z postów w tym wątku miałem coś podobnego u siebie. Nie wiem czy u kolegów jest to samo i jakiego rodzaju są to stuki,ale u mnie wywalone były wszystkie cztery tuleje na tylnych "sankach". Po wymianie i przejechaniu już paru kilometrów nie zaobserwowałem żadnych niepokojących stuków przy hamowaniu i redukcjach biegów.Pojeżdżę i poobserwuję czy to była przyczyna.
Opublikowano
Swoje miałem w takim stanie,że po odkręceniu sanek same środki wyleciały :) Teraz nic mi nie skrzypi i jak niektórzy mówią "nie stuka nie puka".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.