Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Przeglądałem różne fora, wiele czytałem, i były podobne problemy jednak nie taki sam. Do sedna.


Podczas jazdy samochód nagle zgasł, zapaliły się kontrolki:

- akumulator

- olej

- silnik

- EML (sterowanie pracą silnika)

- ASC+T


Po wyłączeniu, i próbie ponownego włączenia auto kręci i tyle. Po odstaniu godziny auto zapaliło. Po przejechaniu ok. 3km auto znowu zgasło w trakcie jazdy i pojawiły się w/w kontrolki. Stwierdzając "do 3 razy sztuka", ponownie przejechałem ten sam odcinek, po mniej więcej tym samym czasie auto zgasło.


Po 2 dniach znowu odpaliłem auto. Najpierw na luzie pochodziło 30 minut, później przez jakieś 15 pojeździłem, udało mi się rozpędzić do 80km/h i zjechałem do domu. Auto nie zgasło.


Test 6.0 wykazał, że lewa komora jest pusta. Zdjąłem kanapę, odkręciłem pompkę, zajrzałem - faktycznie, lewy bak pusty. Dolałem ok. 3l benzyny, po odpaleniu silnika cała zawartość lewego została przelana do prawego.

Czytałem, że wystarczy mieć paliwa ok. 25l i paliwo samo się będzie przelewać, bez potrzeby pompki, jednak jest pół baku (według T6 w prawej komorze jest 28l) i nic :/ Wszystko z lewej idzie na prawą (za pasażerem).

Prawa na 100% pracuje, lewa - nie wiem, nie mogę jej wyciągnąć więc widziałem tylko tyle co udało mi się odchylić. A jako że komora pusta to nie mogłem tego stwierdzić po bąbelkach jak w prawej.


Pływak? Pompka? Jakiś czujnik nawalił i wszystko idzie na prawo bo twierdzi, że tam jest pusto? O co może chodzić?


Pozdrawiam,

Adam


update: przeczytałem gdzieś, że paliwo w pierwszej kolejności jest pompowane do prawej komory. Jeśli jest powyżej 30l wtedy dopiero część przelewa się do lewej. Prawda to?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, prawda, paliwo do ok 30l ma być tylko w prawej komorze, czyli tam gdzie jest pompa paliwa. Sprawdź błędy programem do bmw i pewnie wyjaśni się przyczyna nieodpalania.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Powodem zapalalnia się kontrolek i gaśnięcia auta było zalewanie świec. Wymienione zostały wszystkie uszczelki + czujnik wału. Wszystko śmiga.

Można zamknąć :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.