Skocz do zawartości

Klema ibs sprawna a nadal błąd


model110883

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Na początek sprawdź napięcie ładowania.

Masz błąd alternatora i to może generować pozostałę błędy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie mam takie

przy wyłączonych odbiornikach 14,2-14,3

przy wlaczonym wszystko co mam 13,9-14,1na postoju sprawdzane

Zauważyłem jeszcze jedną rze, mianowicie jak jest kostka którą się wpina w regulator napięcia jest na jednym kabelku ale wystaje z niej jeszcze jeden krociutki tak jakby był przycięty,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem dziesiątki postów odnośnie wysokości napięcia jedni piszą 14,8 że ok a drudzy że 14,2 tez norma. Jakie powinno być? Rozumiem że mam sprawdzić alternator i regulator napięcia? A i podpowiedz ile kabelków idzie do wtyczki od regulatora, tak jak pisałem u mnie jest jeden.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Napięcie powinno być w okolicach 15V koniec kropka! 14,8-15,2 to ideał. Około 14 to lipa.

Skoro masz przecięty kabelek, to poszukaj jego drugiej części.

Były modele z jednym kabelkiem, ale wtedy "pin" był zalany niebieskim tworzywem. Skoro masz ucięty przewód, to gdzieś musi być jego druga część, no chyba, że ktoś kiedyś już tam grzebał i zrobił jakieś druciarstwo, w takim przypadku życzę powodzenia.

Te kabelki, jednak, nie mają nic wspólnego z poziomem ładowania, to tylko, nazwę to upraszczając, zasilenie kontrolki na zegarach.

Skąd wiesz, że Twoja klema jest OK, bo wsadzałeś ją do innej e60? Jakie pokazało ładowanie w tej drugiej?


Błąd 4203 jest związany ze sterownikiem świec żarowych.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wersje z jednym przewodem nie mają IBS.

Drugi przewód to sterowanie napięciem ładowania ze sterownika silnika.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie powinno być w okolicach 15V koniec kropka! 14,8-15,2 to ideał. Około 14 to lipa.

Skoro masz przecięty kabelek, to poszukaj jego drugiej części.

Były modele z jednym kabelkiem, ale wtedy "pin" był zalany niebieskim tworzywem. Skoro masz ucięty przewód, to gdzieś musi być jego druga część, no chyba, że ktoś kiedyś już tam grzebał i zrobił jakieś druciarstwo, w takim przypadku życzę powodzenia.

Te kabelki, jednak, nie mają nic wspólnego z poziomem ładowania, to tylko, nazwę to upraszczając, zasilenie kontrolki na zegarach.

Skąd wiesz, że Twoja klema jest OK, bo wsadzałeś ją do innej e60? Jakie pokazało ładowanie w tej drugiej?


Błąd 4203 jest związany ze sterownikiem świec żarowych.

Czy ty jesteś pewny tego co tutaj napisałeś? Bo mam wrażenie żeby sobie żarty robisz albo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.