Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dorwałem w swoje ręce bmw 320 d 190 KM 410nm. Co o tym sądzicie. Wymieniona jest turbina od 2.5, zmieniony intercooler, nowy cały układ wydechowy, wyjęte klapki z kolektora, zakute sprzęgło i nowa mapa. Zbiera się wiele lepiej niż 2 szt 3.0d, którymi jeździłem. Da radę ten motor po tych modyfikacjach czy to jednak za dużo dla niego? Do tego mam z autem takie dwie opcję że sprzęgło lekko drży podczas przyśpieszania a np na 5 biegu przy 140 nie, oraz trzęsie troszkę budą podczas szybkiego przyśpieszania. Coś na temat tego problemu? Silnik na biegu jałowym chodzi jak nowy, tylko leciutko trzęsie się. Tuning był robiony w pro zakładzie. Do tego mam założene hamulce od 3.0 i amory bilsteina.
Opublikowano

Trzesienie podczas przyspieszania to 100% cos z wałem lub zerwana podpora wału. Wymien podpore, jezeli jest ok to pozostaje wyważenie wału, chyba ze bedzie skrzywiony jeszcze jest opcja ze zle go ktos kiedyś złożył. Sa odpowiednie znaki na nim jak ktos to zrobi zle to potem bije podczas buta.


Silnik pewnie wytrzyma chociaz to nie jest to samo co 3,0d ktory jest jednym z najwytrzymalszych silnikow w historii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wytrzyma spokojnie, ja mam u siebie trochę więcej mocy i momentu, jest wszystko ok a wszystko fabryczne, sprzęgło, dwumasa, podpora wału itp.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No sprzęgło to i tak w 3.0d jest identyczne jak w 2.0d. Chciałem kupić 3.0d lub 2.5 benzynę ale ciężko coś znaleźć w przyzwoitym stanie do 17 tyś, a taki był max budżet tą kupiłem za 12 tyś w pełnym m - pakiecie z navi itp tyle że 345tyś przebiegu ale pewnie 90 procent tych aut ma więcej tylko skręcone. No właśnie czekam aż mechanik się odezwie że ma czas i mi wszystko od razu ogarnie. Mam tylko nadzieję że to nie dwu masa:) Chociaż mnie pocieszyliście że silniczek wytrzyma bez problemu. W 320d po lifcie problem z pękającymi wałami został usunięty??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przez fabryczne miałem na myśli pierwszy montaż :wink: nie jest to tak często spotykane jak w m47, ale zdarza się, grunt to częste wymiany oleju i pełen syntetyk, dodatkowo dobra dwumasa i koło pasowe, one wpływają na naprężenia wału korbowego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

No ja się tak nie znam na dieslach niestety miałem wcześniej 2 bmw ale tylko w benzynie i wszystko robiłem w nich sam, cały układ chłodzenia, silnik itp. Teraz czekam na termin u zaufanego znajomego mechanika, z którego zawsze byłem zadowolony.

Czy żeby nie zakładać nowego tematu ktoś może mi powiedzieć jak sprawdzić sprawność pompy wspomagania?? Jaką pompę mam kupić?? Może to bym był w stanie sam naprawić. Wiem tylko że pompy są jakieś lf20 i lf30 i nawet nie wiem czym się różnią. Bez wspomagania da się jeździć ale jednak przy oponach 235/35/19 by się przydało.

Opublikowano
wejdz na realoem i wpisz swój numer VIN. Poszukaj w zakładkach gdzie jest pompa i tam bedziesz miał numer dokładnej pompy jaka jest w twoim aucie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.