Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 114
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Disa w stanie idealnym, zero luzów, moja była po przebiegu 190 tyś I też nie miała luzów, kolega ma 260 tyś I disy sztywne, wymieniłem z racji robienia odmy I rozrusznika ze względu na trudny dostęp i to był mój błąd
Opublikowano
Wymieniłem po raz drugi Dise małą, dwie godzinki roboty, kupiłem orginał Mahle urzywke, jak na razie wszystko super, rozebralem tą co wyjąłem (Vaico) obciete ząbki na trybie który ma bezpośredni kontakt ze slimakiem silniczka, według mnie jeśli ktoś ma problemy z disą to polecam zestaw naprawczy, ewentualnie orginał Mahle, który kosztuje chore pieniądze, reszta to tylko strata kasy.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mam pytanko.

Dziś zrobiłem przegląd dużej DISY.

Po wyjęciu z kolektora w pozycji otwartej.

Zarówno test INPA jak ISTA - klapka tylko troszkę się zamyka i wraca do otwartej na max. Czy to objaw uszkodzonej dużej DISY? Czy tak powinno być?

Mała podczas testu wydaje inny dźwięk. Taki bardziej soczysty.

Opublikowano

Dzięki kolego.

Ale. Ogolnie auto jedzie nieźle, tak mi się przynajmniej wydaje, no może do tych 3k powinno lepiej się kręcić? Ogólnie nie szarpie i równiutko chodzi. Błędów silnika brak...

Opublikowano
Dzięki kolego.

Ale. Ogolnie auto jedzie nieźle, tak mi się przynajmniej wydaje, no może do tych 3k powinno lepiej się kręcić? Ogólnie nie szarpie i równiutko chodzi. Błędów silnika brak...

No to moje gratulacje

Opublikowano

Ech Nooo...

Przyznam szczerze, iż nie podejrzewałem nawet, że coś może w mojej pszczółce być nie tak. A tu masz... Auto mam od 1.5 roku. Jedzie tak jak jeździło przy zakupie czyli...Tak jak mi się wydawało, że jechać powinno. Później miałem tam pewne problemy z elektrozaworami vanosa, ale z tym się uporałem.

Czyli tak. INPA oraz ISTA podczas testu, wychylają klapkę o zaledwie 2 mm. ......

Opublikowano

Raz jeszcze dziekuję kolego.

Nie ma innej opcji jak wymiana.

Dam znać czy coś się zmieniło. Tzn. ocena pracy silnika oraz wrażenia z jazdy.

Opublikowano
Błąd u mnie się pojawił, jak całkowicie odpiąłem DISA.

Poza tym nic.

 

Disa ma 2 położenia - otwarte i zamknięte. Nic pomiędzy. Jak robisz test i nie otwiera / nie zamyka poprawnie to zepsuta :)

Ja właśnie wysłałem małą DISĘ Vaico na reklamację, po roku pracy padła i przeskakują tryby w środku.

Jak kupowałem to były tylko 2 opcje: OEM i Vaico. Teraz widzę że jest sporo więcej marek i niższe ceny niż rok temu (chociaż stawiam że to wszystko i tak jedzie z jednej fabryki na Tajwanie) Zobacz na Autodoc, ja stamtąd brałem.

R6 + V4 = :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja właśnie wysłałem małą DISĘ Vaico na reklamację, po roku pracy padła i przeskakują tryby w środku.

 

U mnie duża chińska tak samo się wysrała po roku - przeskakiwały tryby w środku. Chyba lepiej zregenerować oryginał jak się da (silnik chodzi).

Opublikowano

No i właśnie mamy kwintesencję problemu.

VAICO i tylko rok? Porażka. Kto by się spodziewał.

Co zrobić?

Kupić oryginał Mahle, regenerować czy kupić...hmmm... w sumie to nie wiadomo co niestety.

Opublikowano
VAICO i tylko rok? Porażka. Kto by się spodziewał.

Co zrobić?

Kupić oryginał Mahle, regenerować czy kupić...hmmm... w sumie to nie wiadomo co niestety.

 

nie wiem co ci doradzić. Ja teraz brałbym może Febi albo Metzgear i liczył że to z innej chińskiej fabryki niż reszta.

Albo - brać najtańszą, jeździć rok i później reklamować (gwarancja na 2 lata jest) i czekać na wymianę. Szczególnie że padła ci duża DISA i wymiana to 10 minut. U mnie przy małej DISie i trudniejszej wymianie bym się zastanawiał

Ciekawe że moja pojechała na gwarancję i twierdzą że wadliwą część muszą odesłać do producenta Vaico, cały proces ma trwać 6-8 tygodni. Napiszę po fakcie.


U mnie ori DISA padła chyba przez uszczelniacz na trzpieniu, dostała dużo oleju do środka i zalało silniczek (to było na starej odmie, miałem sporo oliwy w dolocie)


Zestawy naprawcze do DISY N52 widziałem tylko w USA i chyba Rosji... koszt do nas to minimum 300 pln i więcej, więc wg mnie wolę kupić nowe.


Chyba że ... w PL i na forum coraz więcej N52 jeździ, może ktoś z naszych speców wyprodukuje zestaw naprawczy (do M54 chyba są), może Mehenker z Rzeszowa czy ktoś inny by się podjął.

R6 + V4 = :)
Opublikowano

No ja swoją oglądałem. Testowałem.

Oprócz zacięcia, jest ogromny luz na trzpieniu, a poza tym, jakby uszczelnienie klapki, zielona guma czy coś takiego, to już są 2 miejsca gdzie jej brakuje....wogóle kicha. Lubię majsterkować, ale chyba nawet nie mam ochoty rozklejać tego mojego ustrojstwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.