Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeszukałem cały internet, ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.


Pacjent: 318d M47N2, bez DPF, 325tys przebiegu, wtryski fabryczne

Objawy: przy wduszeniu gazu w podłogę auto troszkę zadymi, ale ustaje, silnik głośniej chodzi niż wcześniej. Auto pali dużo więcej niż powinno, tzn. dużo więcej niż rok temu w tym samym okresie.


Turbo, przepływka, wężyki, dolot i wszystkie inne rzeczy były robione 10tys temu, poza tym wszystko szczelne i bez zarzutów, sprawdzałem to tygodniami i padło na wtryski.

Diagnoza komputerowa - zero błędów silnika i innych sterowników. Jeden wtrysk na 3 cylindrze ma korekcję +3,5. Bingo. Inne wtryski maja po -0,3/-0,5 czyli w normie. Co prawda ten na trzecim cylindrze także mieści się w normach, ale wydaję mi się, że to on jest winowajcą moich problemów.


No i teraz pytanie: wymiana tego jednego czy wszystkie? Opinie są różne. Jaka jest wasza? Proszę o rzetelną dyskusję, dzieki ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.