Skocz do zawartości

Małe przyspieszenia na niskich obrotach POMOCY!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam! Po uporaniu sie z siwym dymem który wydobywał sie z wydechu, w tym miejscu pragne podziękować forumowiczom a w szczególnoci Radek540V8 który bedąc przelotem w poznaniu obejrzał moje auto i wydał prawidłową diagnoze- membrana odpowietrzenia skrzyni korbowej, dzieki temu mechanik nie mogł mnie zrobic w konia:) ale do rzeczy samochod ma wymienione swiece ,jedna sonde lamba ,pompe paliwa oraz wody ale problem pozostał- auto jest mułowate w przediale obrotów 1tys-4tys ,pozniej zaczyna wyraznie przyspieszac ,reczny pomiar 0-100km/h (na stoperze ;) ) pokazał 9s!!!! rozumiem mozna sie pomylic o 1s ale nie o 2,5!! auto ma wstawione katalizatory uniwersalne tzn takie po 300zl od sztuki, moze to byc powod??? Edytowane przez Alf007
Opublikowano
Jesli masz zamiennik kata, jakies badziewo to mozliwe. Bardzo mozliwe. Ja wywalilem w swoim aucie zupelnie. Mechanik mi powiedzial, ze zamiennik kata to wyrzucenie pieniedzy. Pozdrawiam.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
I znowu to samo:/ to napewno nie katy bo dzisiaj wstawiłem od M5 i nic sie nie zmienilo:( ale ostatnio po tankowaniu auto zaczeło jechac tak jak powinno ,miało pełną moc juz od dołu itp ,gdy paliwo spadło do ok 1/4 baku znow zaczeło mulic ,i nawet po ponownym napełnieniu do fulla nic sie nie zmienilo:( pomocy bo dzisiaj nawet astrze nie mogłem dobrze odejsc:(:(
Opublikowano
Zamiennik kata na 99 % nie - nigdy nie było takich szopek z powodu katalizatora
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
Zacznij moze od wymiany filtra paliwa. Natomiast jezeli to nie pomoze to wyciagnij pompe paliwa ze zbiornika i sprawdz czy nie ma tam jakis paprochow ktore moglyby zatykac smoka pompy bo cos mi sie wydaje ze wlasnie w tym tkwi problem.
Opublikowano

moze warto sprawdzic pompe paliwa, regulator cisniena paliwa, wtryski, filtr paliwa... przeciez nawet waglednie nowy samochod moze zaczac sie dziwnie zachowywac po zatankowaniu kiepskiego paliwa. mam na mysli zacierajaca sie pompe i zasyfionyukl paliwowy.

 

ps: na forum jest kilku dobrych mechanikow a takze wielu znajacych sie na rzeczy forumowiczow, moze warto by bylo podac wiecej szczegolow typu dodatkowe objawy i odkad to wystepuje, aby ich troszke zainteresowac?

pozdrawiam

Opublikowano

Ponieważ mam podobny problem w E36 to włącze się do dyskusji...

 

Czy czujnik położenia wału?? nie jestem mechanikiem - ale wydaje mi sie ze gdyby tu tkwil problem również na wysokich obrotach byly by problemy... No i czy awarii czujnika nie pokazala by diagnostyka komputerowa??

 

Wyprowadźcie mnie z błedu...

Opublikowano

@Alf007

 

a czy Twoje 540i to automat?

 

Jeżeli tak to spróbuj reset komputera – automaty w e39 mają AGS (Adaptive Getriebesteuerung) czyli „uczą się” i jest program przy którym rusza z dwójki….

 

Jeżeli masz manuala to niestety nie mam pojęcia – ale może reset tak czy owak pomoże – za pewne nie zaszkodzi ;)

Opublikowano
arkadi moj to automat ale problem nie dotyczy tylko startu zatrzymanego, rowniez np start z 80km/h strasznie muli po 4 tys jest troche lepiej ale to nie to ,wiem bo jakies dwa dni swietnie chodzil..
Opublikowano

Witam!

 

to następująca propozycja - odepnij sondy lambda i sprawdź czy się coś zmieni - to samo z przepływomierzem.

 

 

Pozdrawiam,

Arek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.