Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Potrzebuję pomocy a mianowicie moje BMW.

Dzisiaj jeździłem na rezerwie, następnie pojechałem zatankować na stację Orlen, zalałem do pełna. Auto było po trasie Ok. 20km, po czym na stacji wyłączyłem odrazu silnik. Po zatankowaniu odpaliłem i ruszając ze stacji dodałem energicznym ruchem gazu i stało się. Usłyszałem gluchy dźwięk pod maską (tzw stuk) jednorazowy i zapalił się check engine. Zwolniłem i silnik zaczął nierówno pracować, jako że nie miałem daleko na parking podjechałem jakieś 600m. Zatrzymałem auto, otworzyłem maskę tak jak przypuszczałem silnik pracował nierówno. Włączyłem wsteczny żeby zaparkować autem zaczęło trząść, włączyłem „D” żeby poprawić auto, zaczęło trząść i tak cały czas póki nie zgasiłem silnika. Nie zauważyłem żadnego wycieku spod silnika ani skrzyni. Co może być przyczyną?


Auto: 2005r.

BMW E90 325i 218 KM skrzynia automatyczna.


W styczniu wymieniałem filtry oleju oraz sam olej, w lutym robiłem odmę wraz z całym osprzętem. Jednym słowem coś nie tak z moją jednostką napędową, ponieważ zawsze coś.


PS. Poprzedni temat możecie usunąć skoro go zablokowaliście

Opublikowano
Mi to wygląda na walniętą cewke zapłonową na którymś cylindrze albo czujnik położenia wałka. W pierwszej kolejności komputer i napisz jaki błąd wywala bo tak to można gdybać. Ewidentnie wygląda to na usterke eletryczną

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.